تولید نخستین گوشی هوشمند بلاک چین به وسیله فاکسفان

تولید نخستین گوشی هوشمند بلاک چین به وسیله فاکسفان

فاکسفان و تولید نخستین گوشی دیجیتال بلاک چین

به علت بهره مندی گسترده تر از ارزهای دیجیتال و گسترش بلاک چین کمپانی فاکسفان تصمیم گرفته رده جدیدی از تلفن های همراه هوشمند را تولید کند که بر اساس بلاک چین فعالیت می نمایند. کمپانی فاکسفان در آزمایشگاه Sirin Labs گوشی هوشمندی به نام Finney را توسعه داده است که قادر است به عنوان کیف پولی که از امنیت بالایی برخوردار است برای کاربران ارزهای دیجیتال محسوب شود. تعداد زیادی از کاربران به جای اینکه از فلش مموری به عنوان یک کیف پول استفاده نمایند گوشی هوشمند ویژه ای را انتخاب می نمایند و به این ترتیب زمانی که قصد انجام هرگونه تراکنشی را دارند دیگر مالیاتی را پرداخت نخواهند کرد.

گوشی هوشمند Finney موجب می شود تا کاربران بتوانند بسیار سریع تر به صرافی هایی مانند Expedia دست پیدا کنند. علاوه براین مساله در خصوص این گوشی هوشمند قابلیت دیگری نیز در نظر گرفته شده که موجب می شود تا کاربران بهتر و راحت تر بتوانند توکن دیجیتال برای خود خریداری نمایند و بسیار راحت تر می توانند به این خرید دست پیدا کنند. قابلیت دیگری که این گوشی هوشمند دارد این است که با استفاده از اسکن اثر انگشت و قرنیه چشم هر کاربری از ارزهای دیجیتال آن ها مراقبت و نگهداری خواهد کرد.

فاکسفان تا کنون توانسته تنها در حدود25 هزار نسخه از این گوشی هوشمند را برای فروش و عرضه آماده نماید و در روزهای نخست اکتبر این گوشی های هوشمند در شهرهای ویتنام و ترکیه در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار خواهد گرفت. آزمایشگاه Sirin Labs توانسته است با ارائه اولیه ی سکه که مخصوص این پروژه است چیزی در حدود158 میلیون دلار هزینه را برای خود به دست بیاورد.

همین مساله موجب شده تا این آزمایشگاه احساس امیدواری کند که آمار فروش این گوشی هوشمند می تواند طی ماه های جاری بیشتر از چند میلیون دستگاه را در بر بگیرد. این مساله موجب شده تا کاربران زیادی مشتاق خرید این گوشی های هوشمند شوند و بخواهند از سیستم امنیتی آن در خصوص ارزهای دیجیتال خود استفاده نمایند. این گوشی به عنوان نخستین کیف پول دیجیتالی به شمار می رود که امنیت بالایی نیز داشته و می تواند در زمینه ارزهای دیجیتال کاربرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *