تولید سنسور سه بعدی آیفون 10 مشکل لاینحل اپل در سالهای اخیر

تولید سنسور سه بعدی آیفون 10 مشکل لاینحل اپل در سالهای اخیر

تولید سنسور سه بعدی آیفون 10 مشکل لاینحل اپل در سالهای اخیر

طبق گزارشاتی که منتشر شده است کمپانی اپل آیفون همچون قبل با تولید سنسور سه بعدی که برای تشخیص چهره لازم و ضروری است دچار مشکل می باشد. چندی پیش Nikkei ادعا کرده بود که به خاطر پیدا نکردن کمپانی ای که بتواند سنسور سه بعدی گوشی های آیفونX را تامین کند در خصوص تولید و ارائه این محصول با مشکل تاخیر به وجود آمده است و در حال حاضر این وب سایت مجددا این حرف را بیان کرده است. طبق این بیانیه ای که دوباره از سوی اپل گفته شده به صورت ویژه مشکلاتی که برای تولید این سنسورهای سه بعدی وجود دارد بیان گردیده که کمپانی اپل از آن به عنوان سیستم TruDepth در دوربین نام می برد.

طبق اطلاعات جدیدی که به دست آمده یک تحلیلگر مستقل ادعا کرده که در شرایط کنونی تولید آیفون10 در طول یک هفته چهارصد هزار دستگاه می باشد. اگر به ماه سپتامبر بازگردیم درست به زمانی که هنوز به صورت رسمی از آیفون ایکس رونمایی نشده بود خواهید دید که مینگ چی کو از KGI عنوان کرده بود که تعدادنمایشگرهای اولد که مورد نیاز آیفون است در طول روز کمتر از 100 هزار واحد می باشد. پس از این جریان کوپرتینونشین ها تاریخی را برای عرضه آیفون10 اعلام کردند که این تاریخ با دوماه تاخیر همراه بود.

یک موسسه تحقیقاتی اعلام کرده در حال حاضر اپل توانسته تولید آیفون 10 را به 400 هزار دستگاه ارتقا دهد و این می تواند یک نشانه خوب به شمار رود اما این آمار نمی تواند برای کمپانی اپل راضی کننده باشد. اپل قبل تر توانسته بوددر یک بازه زمانی فروش آیفون 8 را به چندین میلیون برساند. در این بین تحلیلگرانی نیز هستند که اعتقاد دارند اپل می تواند در مورد آیفون ایکس هم با وجود تمام مشکلات همچون قبل عمل کرده و تولید محصولات خود را افزایش دهد. کمپانی اپل به قدری در تولید محصولات خود خوب عملکرده که می ارزد علاقه مندان به گوشی های این کمپانی از تلفن های سری8 اپل صرف نظر کرده و منتظر ورود آیفون 10 به بازار تکنولوژی باشند.

پروژکتورهای نقطه ای که بسیاری به دلیل تاخیر در تولید آن ها از کمپانی اپل انتقاد کرده بودند در واقع یک قطعه ی کمکی برای سیستم دوربین جلو به شمار می رود که قابلیت تشخیص چهره و ایموجی های متحرک را بررای کاربر مهیا می کند که به طور حتم از بین برداشتن مشکل تولید این سنسورهای سه بعدی یکی از اولویت های کاری اپل به شمار می رود. با این وجود زمانی که تاریخ پیش خرید این مدل از گوشی های آیفون هم مشخص شود بازهم باید در مورد عرضه و تولید آن منتظر تاخیر باشیم چراکه کمپانی اپل پیش از این هم در مورد مدل های دیگر محصولات خود تاخیر داشته و چند ماه پس از تاریخی که اعلام کرده بود تولیدات را وارد بازار فروش کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *