تحقیق و کارشناسی سامسونگ Gear Fit2 Pro

تحقیق و کارشناسی سامسونگ Gear Fit2 Pro

تحقیق و کارشناسی سامسونگ Gear Fit2 Pro

Gear Fit ساعتی که بعد از ادامه روند بهبودی که داشت با نام Gear Fit2 Pro معرفی شد. این وسیله برای افرادی که ورزشکار هستند و به صورت روزانه به فعالیت های ورزشی می پردازند حتماً لازم می باشد و به آن احتیاج پیدا می کنند.

دستبندهای سلامتی و ساعت های هوشمند در چند سال گذشته در بازار فروش رشد خوبی داشته اند. این روزها اگر شما به دنبال این ساعت ها یا دستبندهای سلامتی هستید، در موقع خرید با طرح ها، برندها و سایز های متنوع آن ها روبرو خواهید شد. (Gear Fit) نام دستبندهای سلامتی است که سامسونگ معرفی کرده است. این شرکت ساعت به روز شده ی خود را به تازگی با نام Gear Fit2 Pro معرفی کرد. بیشتر خصوصیات این ساعت مانند پردازنده، طراحی و صفحه نمایش شبیه به مدل قدیمی تر می باشد. پس چه تغییراتی را در مدل جدید ارائه داده اند که به نسبت مدل قدیمی تر به روز شده است؟

بهترین کاربردی که به مدل جدید اضافه شده است و آن را نسبت به مدل قدیمی تر متمایز کرده است، قابلیت ثبت فعالیت های ورزش های آبی کاربر است. این ساعت طوری طراحی شده است که شما می توانید با آن تا عمق پنجاه متری آب هم بروید و شنا کنید. از دیگر ویژگی های Gear Fit2 Pro داشتن GPS داخلی و فضای ذخیره سازی برای گوش دادن به موزیک‌های اسپاتیفای به‌صورت آفلاین می باشد.

سامسونگ

سامسونگ

ویژگی‌های کلیدی:

دارا بودن صفحه نمایش 1.5اینچی Super AMOLED

داشتن 4گیگا بایت فضای داخلی

سیستم عامل Tizen

ضد آب تا عمق 50 متر (5 ATM)

پشتیبانی از ذخیره موزیک‌های اسپاتیفای

طراحی

قسمت جلویی و ظاهری این مدل همانند مدل پیشین یعنی Gear Fit2 با همان صفحه نمایش منحنی که 1.8اینچی طراحی و تولید شده است. صفحه نمایش آن از نوع AMOLED می باشد و کیفیت تصویری برابر با 128*432پیکسل را دارد. در قسمت کناری سمت راست این ساعت دو کلید وجود دارد که شما با استفاده از آن ها می توانید با منوی دستگاه کار کنید. یکی از این کلیدها برای ورود پیدا کردن به منو کاربرد دارد و دیگری هم به عنوان کلید بازگشت کارایی دارد. قسمت پشت این دستگاه هم طوری طراحی شده است که حسگر ضربان قلب در آن جا قرار دارد و مقدار ضربان شما را دقیقاً محاسبه می کند.

بند این ساعت به گونه ای طراحی شده است که زیبایی خاصی به ساعت بخشیده است. رنگ بندی بند این ساعت در دو رنگ قرمز و مشکی می باشد. تنها تغییری که در این بخش داده اند این است که نوع قفل روی بند از نوع بهترین نوع استاندارد انتخاب شده است. قفل به گونه ای می باشد که امنیت زیادی را برای باز نشدن دستبند از روی دست ایجاد کرده است. البته ناگفته نماند که نوع قفل این دستگاه هم مانند نمونه های قبلی است و استفاده کنندگان از این ساعت می بایست برای باز کردن بندها تلاش زیادی را انجام دهند.

سامسونگ

سامسونگ

حسگر ضربان قلب

با توجه به ادعایی که سامسونگ کرده است؛ در تولید نسل جدید بهبود قابل توجهی را در حسگر ضربان قلب شاهد بوده اند. این حسگر قابلیتی دارد که می تواند در هر ثانیه اندازه ی ضربان قلب کاربر را اندازه گیری نماید.

سخت افزار

یک پردازنده ی دو هسته ای با فرکانس یک گیگا هرتز و حافظه رم 512مگا بایتی در داخل این ساعت قرار گرفته است. فشار سنج، شتاب سنج، GPS، ژیروسکوپ و سنسورهای ضربان قلب، کلیه ی فعالیت ها و حرکت های شما را به دقت شناسایی می کنند.

باترییک باتری 200میلی آمپری برای نوع Gear Fit2 Pro این ساعت استفاده شده است. بر اساس ادعای سامسونگ اگر کاربر استفاده ی معمولی از ساعت داشته باشد، این باتری بین سه تا چهار روز ساعت را روشن نگه می دارد. البته این ساعت در عمل هم همین ادعا را ثابت کرد. اگر استفاده کاربر از این ساعت هم زیاد باشد، حداقل دو روز ساعت روشن خواهد ماند. شارژری که برای این ساعت تولید شده است خاصیت آهنربایی دارد و به آسانی این ساعت را شارژ می کند.

سامسونگ

سامسونگ

نظر پایانی

ساعت  Gear Fit2 Pro را نمی توان یک ساعت جدید خطاب کرد، چون کمپانی سامسونگ تنها در این نمونه، ایرادات نمونه های قبلی را تصحیح کرده است. به هر صورت این ساعت می تواند هر چیزی را که ثبت آن برای یک ورزشکار مهم است را در اختیارش قرار دهد. حال در این صورت، تنها پیشنهادی که می شود به سامسونگ داد این است که برای این ساعت ها میکروفونی طراحی شود که امکان پاسخگویی به تماس ها را فرای کاربر فراهم آورد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *