تجهیز می میکس2 اس شیائومی به ژست های حرکتی همانند آیفون10

تجهیز می میکس2 اس شیائومی به ژست های حرکتی همانند آیفون10

استفاده از ژست های حرکتی در می میکس2 اس شیائومی همچون آیفون10

به تازگی در مورد گوشی می میکس2 اس شیائومی ویدئویی منتشر شده است که برخی از قابلیت های این گوشی هوشمند را نشان می دهد که پیش از این در خصوص آن ها شایعاتی عنوان شده بود. این گوشی هوشمند چینی همانطور که در احتمالات نیز عنوان شده بود دارای حاشیه باریک می باشد که در خصوص صفحه نمایش آن به کار گرفته شده است. سکس دیگر از ویژگی های این گوشی هوشمند دارا بودن سیستم ناوبری جدیدی می باشد که در طراحی آن به کار رفته است.

کمپانی شیائومی یک ماه پیش اعلام کرده بود که جدیدترین فبلت خود را که بدون حاشیه می باشد را به نام می میکس2 اس را رد کنگره جهانی موبایل2018 که در بارسلون برگزار می شود را رونمایی خواهد کرد. این گوشی جدید سومین نسل از سری می میکس شیائومی می باشد و به عنوان فبلتی توسعه یافته نسبت به نسل های قبل از خود شناخته خواهد شد. به تازگی ویدئویی در خصص این گوشی هوشمند منتشر شده است که چگونگی حرکت بین برنامه های گوناگون را در این گوشی هوشمند نشان می دهد.

با توجه به ویدئوی منتشر شده گویا کمپانی چینی شیائومی برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی در بین برنامه هایی که در حال اجرا هستند حرکت نمایند و یا بتوانند به راحتی به صفحه اصلی باز گردد از ژست های حرکتی مختلفی استفاده کرده است که پیش از این نمونه آن را در آیفون10 اپل مشاهده کرده بودیم. علاوه براین گوشی های ردمی5 و نسخه پلاس آن که به روزرسانی شده اند توانسته اند این نوع از ناوبری را داشته و کاربران و علاقه مندانن به گوشی های هوشمند شیائومی با این مبحث آشنایی قبلی دارند.

فبلت جدید شیائومی دارای پردازنده اسنپدراگون845 کوالکام می باشد که در خصوص این پردازنده قدرتمند باید بگوئیم در ماه دسامبر رونمایی شده است. جدیدترین فبلت می میکس2 دارای صفحه نمایش5.99 اینچی می باشد که هیچ گونه حاشیه ای برای آن در نظر گرفته نشده است و بدون حاشیه وارد بازار خواهد شد. با توجه به اینکه صفحه نمایش این محصول هیچ تغییری نداشته اما احتمال آن می رود طراحی متفاوتی در خصوص آن اعمال شده باشد و متفاوت تر از نسل پیش از خود ارائه شود. گویا در خصوص پائین صفحه نمایش این فبلت هیچ خبری از حاشیه نمی باشد و شاید در قسمت بالای صفحه نمایش از یک بریدگی استفاده شود که محلی مناسب برای قرار دادن دوربین سلفی به شمار می رود. بریدگی بالای صفحه نمایش می میکس2 اس در سمت راست آن می باشد که این مساله برخلاف چیزی است که در آیفون10 دیده شده است.

فبلت جدید شیائومی دارای8 گیگابایت رم می باشد و میزان حافظه داخلی آن نیز256 گیگابایت در نظر گرفته شده است. پنل پشتی این فبلت جدید محل قرار گیری دوربین دوگانه ای است که از چیدمان عمودی در خصوص آن استفاده شده است و در بین دربین ها نیز از یک فلاش ال ای دی استفاده شده که موجب می شود کاربران بتوانند تصاویر بسیار با کیفیتی را ثبت نمایند. این درحالی است که شیائومی در خصوص می میکس2 از یک سنسور در خصوص دوربین آصلی آن استفاده کرده و در واقع می میکس2 با دوربین تکی به بازار عرضه شده بود. یکی دیگر از ویژگی های مهمی که این فبلت جدید دارد تجهیز به حسگر اثر انگشت می باشد که ددر قسمت زیرین صفحه نمایش تعبیه شده است. این مساله موجب شده تا کاربران به راحتی با لمس بخشی از صفحه نمایش بتوانند هویت خود را احراز نموده و قفل گوشی باز شود.

با توجه به مطالبی که عنوان شده است فبلت جدید شیائومی دارای دو سنسور12 مگاپیکسلی می باشد که به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و در دوربین اصلی به کار گرفته شده اند. یکی دیگر از ویژگی های این فبلت جدید ثبت تصاویر بسیار با کیفیت با قابلیت زوم اپتیکال می باشد. البته باید عنوان کنیم هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این فبلت جدید شیائومی منتشر نشده است و نمی توان اظهار نظر دیگری در خصوص این فبلت هوشمند داشت و باید منتظر آغاز به کار کنگره جهانی موبایل بارسلون بود تا ببینیم شیائومی فبلت خود را با چه ویژگی هایی عرضه خواهد کرد.

کنگره جهانی موبایل تحت عنوان نمایشگاه MWC2018 در26 فوریه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در این نمایشگاه محصولات زیادی از سوی کمپانی های فعال در این عرصه معرفی خواهد شد. یکی از این کمپانی ها سامسونگ می باشد که قرار است از پرچمدار جدید خود در این نمایشگاه رونمایی کرده و آن ها را به صورت رسمی معرفی نماید. در کنار سامسونگ کمپانی ال جی نیز حضور دارد که قرار است نسخه بهبود یافته وی30 را در این نمایشگاه معرفی کند. کمپانی سونی نیز با معرفی گوشی های پرچم دار خود به نام اکسپریا ایکس زد2 و ایکس زد2 پرو در این نمایشگاه حضور پیدا خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *