تجهیز سرفیس فون مایکروسافت به سیستم عامل اندرومدا

تجهیز سرفیس فون مایکروسافت به سیستم عامل اندرومدا

تجهیز سرفیس فون مایکروسافت به سیستم عامل اندرومدا

در فضای اینترنتی تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد گوشی هوشمند جدید مایکروسافت با نام سرفیس فون دارای قابلیت ها و ویژگی های جدیدی است که می تواند پاسخ گویی مناسبی را برای کاربران داشته باشد.

مایکروسافت با معرفی گوشی هوشمند جدید خود به نام سرفیس فون موج جدید را در دنیای فناوری گوشی های هوشمند ایجاد کرده است و موجب شده تا تحولات عظیمی در این عرصه به وجود بیاید. سال گذشته میلادی زمانی بود که ویندوز10 موبایل دیگر از بین رفت و برنامه های جدیدتری جایگزین آن شد اما در حال حاضر اخبار و اطلاعاتی منتشر شده است که ردموندی ها هنوز هم در ادامه فعالیت موبایلی خود تلاش می کنند.

در ماه های اخیر شایعاتی منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی مایکروسافت در حال تولید دستگاه جدیدی به نام سرفیس فون است که به احتمال بسیار زیاد بتواند چشم انداز فناوری موبایل را با تغییرات کلی و اساسی روبه رو کند.

در این مطلب می خواهیم به صورت مختصر در خصوص اندرومدا که به وسیله مایکروسافت مورد استفاده قرار گرفته کمی صحبت کنیم و بدانیم چیست و در آینده ویندوز چه تاثیراتی می تواند داشته باشد.

پتنت هایی که از سرفیس فون مایکروسافت منتشر شده است بیانگر این است که این گوشی هوشمند دستگاهی با قدرت بسیار بالا، کامپکت و همچنین با توانایی تا شدن به مانند یک کتاب است که کاربران می توانند از آن به عنوان یک تلفن همراه هوشمند و تبلتی مناسب و همچنین لپ تاپی که اندازه کوچکی دارد استفاده نمایند چرا که این گوشی هوشمند قابلیت تبدیل شدن به این موارد را به خوبی دارا می باشد و برای استفاده کاربران گزینه بسیار مناسبی به شمار می روند.

تصاویری که اخیرا از این دستگاه منتشر شده نشان می دهد در طراحی سرفیس فون مایکروسافت از لولایی مخصوص استفاده شده که موجب می شود این گوشی هوشمند بتواند از یک حالت به شکل و حالتی دیگر تغییر پیدا کرده و کارایی مخصوص به آن حالت را نیز پیدا کند.

کمپانی مایکروسافت بیان کرده قرار است در خصوص سیستم عامل این دستگاه هوشمند نیز متفاوت عمل کرده و سیستم عاملی متمایز را مورد استفاده قرار دهد. ردموندی ها اعلام کرده اند که در حال تلاش برای افزایش پشتیبانی نرم افزاری در مورد سیستم عامل اندرومدا هستند تا بتوانند این سیستم عامل را قدرتمند تر برای اجرا بر روی گوشی های هوشمند خود به کار بگیرند.

در خصوص سیستم عامل اندروما باید بگوئیم در اصل نسخه بهبود یافته ویندوز10 می باشد که در مقایسه با آن توانسته قابلیت های بسیاری داشته باشد. بر اساس گزارشی که از ویندوز سنترال منتشر شده فروشگاه های مایکروسافت دسته بندی جدیدی به همراه پلتفرم های پی سی  هولولنز و ایکس باکس ها و دیگر پلتفرم های ویندوز ایجاد کرده اند که می توان گفت ارتباط نزدیکی به اندرومدا دارد.

اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد که نام های مختلفی برای اندرومدا به وجود آمده است که یکی ار مهمترین آن ها One Core OS می باشد که در دنیای تکنولوژی این سیستم عامل می تواند با این نام و عنوان شناخته شود.

طبق شواهدی که ارائه شده است مس توان سیستم عامل اندرومدا را در خصوص گجت های مختلفی مورد استفاده قرار داد که سرفیس فون یکی از مهمترین این گجت ها به شمار می رود و مایکروسافت وعده تجهیز این گوشی هوشمند را به اندرومدا داده است.

یکی از موارد مهمی که موجب شد تا ویندوز10 موبایل از میان برداشته شود و دیگر مورد استفاده قرار نگیرد پشتیبانی بسیار ضعیف نرم افزاری آن بود که به صورت ساده تر می توان گفت کمبود اپلیکیشن ها موجب شد تا این سیستم عامل زودتر از میان برداشته شود.

کمپانی مایکروسافت در خصوص پرچمداران خود که به نام لومیا950 و لومیا950 ایکس ال شناخته می شوند از سخت افزار قدرتمندی استفاده کرده است که موجب می شود تا این گوشی ها به عنوان دو گوشی بسیار عالی شناخته شوند اما در خصوص اندروید این دو گوشی با مشکل کمبود اپلیکیشن مواجه هستند و هنوز هم نتوانسته اند این مشکل را حل نمایند.

اگر کمپانی مایکروسافت طبق چیزی که گفته بتواند پشتیبانی نرم افزاری سیستم عامل اندرومدا را افزایش داده و آن را تضمین نماید گوشی هوشمند سرفیس فون این قابلیت را دارد که در دنیای موبایل های هوشمند به رقابت بپردازد و چه بسا رقبای خود را نیز از میان بردارد و به عنوان یک گوشی پیشتاز در رده خود شناخته شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *