تجربه رایگان بازی For Honor

تجربه رایگان بازی For Honor

تجربه رایگان بازی For Honor

خبر خوب برای گیمرها ، کمپانی فرانسوی ” یوبی سافت ” از منتشر کردن کپی رایگان بازی For Honor بر روی دستگاه های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی خبر داد. اگر تا به امروز نتوانستید به هر دلیلی این بازی را انجام دهید و یا این که در خرید این بازی تردید داشتید ، به شما پیشنهاد می شود که چند روز دیگر دست نگه دارید تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای این بازی را کاملاً تجربه کنید.

بر روی سایت ” یوبی سافت ” اعلام شده است که این بازی از روز پنچشنبه نوزدهم آبان ( نهم نوامبر 2017 ) به صورت کاملاً رایگان برای استفاده کنندگان در دسترس خواهد بود. شما از این تاریخ به بعد می توانید این بازی را به راحتی در بخش های تک نفره و چند نفره انجام دهید.

بازی هونور

بازی هونور

این کار هم به این دلیل است که تا چندی دیگر نسخه جدید این بازی توسط توسعه دهندگان این بازی منتشر می شود ، به همین منظور و برای افزایش پیدا کردن تعداد کاربران این بازی با همکاری کمپانی فرانسوی ” یوبی سافت ” این عمل انجام شده است.

بر پایه این خبرها ، نسخه رایگان این بازی از روز پنجشنبه نهم نوامبر برابر با نوزدهم آبان بر روی دو سایت کمپانی های مایکروسافت و سونی ( پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان ) و همچنین کامپیوترهای شخصی منتشر می شود و کاربران فقط می توانند این بازی را تا روز یکشنبه دوازدهم نوامبر برابر با بیست و یکم آبان به صورت رایگان انجام دهند.

در طی این چند روز شما از لحاظ انجام بازی هیچ محدودیتی نخواهید داشت. کاربران در این نسخه رایگان می توانند از تمامی بخش های بازی از قبیل داستانی ، یا به صورت کمپین ، یعنی به صورت ( تک نفره و یا گروهی و حتی به صورت چند نفره که آنلاین می باشد ) این بازی را انجام دهند. جالب اینجاست که حتی قهرمانان جدید بخش 3قابل استفاده می باشند.

بازی هونور

بازی هونور

این خبر برای گیمرها خوب است که بدانند کسانی که همه ی مجموعه های این بازی را خریداری کرده اند از دید و نظر کمپانی یوبی سافت فراموش نشده اند ، این کمپانی اعلام داشته است که افرادی که در این مدت زمان کوتاهی که اعلام کرده اند بتوانند هر 5 بازی را به طور کامل انجام دهند تعداد پنج هزار استیل ( Steel ) هدیه خواهد داد.

کسانی که این بازی را ساخته اند ، قبل از ارائه ی آن انتظار زیادی از این بازی نداشتند و در بسیاری از مصاحبه ها این بازی را به عنوان یک بازی سلیقه ای معرفی کرده اند که فقط برای برخی از منتقدان و کاربران مورد توجه قرار گرفت.

طبق گزارشاتی که به دست آمده است نشان می دهد که این بازی نود درصد از طرفداران خود را از دست داده است و تعداد کمی از بازیکنان این بازی را ادامه داده اند. البته مقصر این اتفاق را نمی توان سبک و سلیقه ای بودن این بازی دانست. بلکه هم اکنون این بازی با مشکلات مختلفی روبرو می باشد. به همین ترتیب یوبی سافت باید راه دیگری برای نگه داری و افزایش گیمرهایش پیدا کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *