تبدیل شدن دست ، به گوشی موبایل با اری (Orii)

تبدیل شدن دست ، به گوشی موبایل با اری (Orii)

تبدیل شدن دست ، به گوشی موبایل با اری (Orii)

پیشرفت فناوری باعث ساده تر شدن زندگی ما شده است. به تازگی گجتی وارد بازار شده است که دست کاربر را به تلفن هوشمند تبدیل می کند. در ادامه شما را با این وسیله آشنا خواهیم کرد.

درون ذهن خود صحنه ای از یک فیلم را تجسم کنید که تعداد زیادی از بازیگران در یک نهاد که با اسمی عجیب و غریب مخفف شده است کار می کنند مانند (I.C.A.R.U.S ). در این میان یک نفر که به عنوان سرپرست ، اسیر شده است و کلیه ی وسایل و فناوری های مختلفی که با خود به همراه دارد را از او گرفته اند و تنها چیزی که برایش مانده است یک حلقه ی ساده می باشد. او انگشت خود را کنار گوشش قرار می دهد و درخواست نیروی پشتیبانی می کند. اُری (Orii) ، دستتان را بدون این که به صفحه نمایشی نیاز باشد تبدیل به یک موبایل هوشمند می کند.

گوشی موبایل

گوشی موبایل

اری (Orii)

اری از جهات زیادی مانند یک ساعت مچی هوشمند می باشد. این وسیله به سرعت به گوشی وصل می گردد و اطلاعاتش را با گوشی هماهنگ می کند و شما را از پیام هایی که برای تان ارسال شده است آگاه می سازد. این گجت دارای هیچ صفحه نمایشی نمی باشد ، با این وجود شما نمی توانید متوجه شوید که چه پیامی برای شما ارسال شده است ، ولی این مورد در مقابل کارایی و کارکرد این گجت اهمیت خاصی ندارد.

این گجت بیشتر در برقراری تماس کاربرد دارد. شما برای این که صدای طرف مقابل تان را به راحتی بشنوید تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که انگشت تان را به آرامی روی گوش خود قرار دهید.کارکرد این فناوری به این ترتیب می باشد که از راه ارتباط استخوانی ، به طور مستقیم استخوان های ریز گوش شما را به وسیله فرستادن نوسان از راه انگشت شما به استخوان جمجمه تحریک می کند.

گوشی موبایل

گوشی موبایل

زمانی که شما در حال صحبت کردن با این گجت می باشید ، درون آن دو میکروفون تعبیه شده است که نویز محیط را می گیرد که رد و بدل شدن صدا بدون هیچ صدای اضافی انجام پذیرد. یک کاربرد مهم تر همم این است که دستورهای صوتی این وسیله را می توان به راحتی کنترل کرد و در سوالی که می خواهید از طرف مقابل تان بپرسید کمک خوبی به شما می کند. یک ال ای دی رنگی بر روی آن تعبیه شده است که هر گاه از طریق اپلیکیشن های مختلف برای شما پیامی بیاید به صورت چشمک زن در می آید. شما می توانید با توجه به سلیق ای که دارید ، رنگ ال ای دی را تغییر دهید.

این گجت شاید نخستین دستگاهی نباشد که از راه رسانش استخوانی استفاده کرده است ، ولی به طور حتم یکی از کوچک ترین آن ها می باشد. از دیگر وسایل این فناوری می توان به Batband اشاره کرد که درون آن یک هدفون ویژه داشت. smart helmet از کمپانی Coros هم یکی دیگر از این گجت هاست که از رسانش استخوانی بهره می برد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *