تائیدیه عرضه پرچمدار سونی به همراه صفحه نمایش اولد

تائیدیه عرضه پرچمدار سونی به همراه صفحه نمایش اولد

تائیدیه عرضه پرچمدار سونی به همراه صفحه نمایش اولد

تاچند وقت پیش شایعات بسیاری در خصوص پرچمدار گوشی های سونی وجود داشت و حالا این کمپانی به برخی از آن ها پاسخ داده است. چنین به نظر می آید که سونی قصد دارد از صفحه نمایش های اولد به همراه رزولوشن 4K استفاده نموده و با این کار موجب حیرت سایرین شود و محصولات زیبایی را عرضه نماید.

این کمپانی ژاپنی تا کنون محصولات بسیار با کیفیت و خوبی را که دارای صفحه نمایش اولد بوده وارد بازار کرده است و در حال حاضر نیز اینگونه به نظر می رسد که پوشی مدرن دیگری را با رزولوشن4K برای سال جاری میلادی عرضه نماید.

در خصوص محصولات جدید سونی شایعات بسیار زیادی وجود داشت که برخی از آن ها به تولید گوشی ایکس زد وان پریمیوم اشاره داشت که قرار بود با نمایشگر4کی عرضه شود؛ اما پس از چند وقت سونی اعلام کرد محصول جدید این کمپانی با نام ایکس زد پرو در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد و در طراحی ان از صفحه نمایش های اولد استفاده می شود.

بر اساس ادعاهای مطرح شده گوشی هوشمندی که به عنوان جانشین اکسپریا ایکس زد پریمیوم معرفی می شود نخستین گوشی هوشمند سونی است که در طراحی آن از صفحه نمایش5.7 اینچی اولد استفاده شده است. کمپانی سونی از مدت ها قبل به دنبال استخدام مهندسینی بود که در زمینه طراحی صفحه نمایش های اولد تخصص کافی داشته باشند. این مساله نشان می دهد که کمپانی سونی نیز تصمیم دارد به مانند دیگر کمپانی های رقیب از صفحه نمایش های اولد در خصوص پرچمداران محصولات خود استفاده نماید.

در حال حاضر نیز در مورد محصولاتی که در آینده به وسیله سونی عرضه خواهند شد شایعات و احتمالات بسیار زیادی وجود دارد و این مساله موجب شده تا سرپرست قسمت تجربه کاربری این کمپانی اعلام کند: تنها چیزی که در خصوص این گمانه زنی ها می توان گفت این است که سونی قصد دارد در مورد استفاده از صفحه نمایش های اولد سرمایه گذاری نماید و به زودی محصولات این کمپانی را مجهز به این نوع صفحه نمایش ها با رزولوشن4 کی مشاهده خواهیم نمود.

سونی در حال حاضر در پی روش های گوناگونی است که با استفاده از آن ها بتواند صفحه نمایش کوشی های مدل اکسپریا را توسعه داده و با کیفیت بالاتر عرضه نماید و احتمال کمی وجود دارد که این کمپانی پرچم دار خود را مجهز به نمایشگر اولد نموده و با رزولوشن4 کی در نمایشگاه MWC که تا چندی دیگر در بارسلون آغاز به کار خواهد کرد معرفی نماید.

البته این مساله در حالی است که پیش از این در شایعات مطرح شده اعلام شده بود در روزهای پایانی ماه فوریه سونی از گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد پرو رونمایی خواهد کرد و این محصول را در حالی معرفی می نماید که مجهز به صفحه نمایش اولد است.

کمپانی سونی هنوز موفق نشده تا گوشی هوشمندی با صفحه نمایش اولد را عرضه نماید و تا کنون در خصوص کلیه پرچمداران خود از صفحه نمایش های IPS LCD استفاده نموده و احتمال بسیار ضعیفی وجود دارد که از صفحه نمایش های اولدی که دارای رزولوشن4 کی است خود را امتحان نماید. این مساله در حالی است که هنوز هیچ کدام از کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند از صفحه نمایش های اولد مجهز به رزولوشن4 کی در خصوص تولیدات خود استفاده نکرده اند و سونی می تواند پیشرو در این عرصه باشد.

البته نا گفته نماند ساسمونگ دیسپلی تنها کمپانی تولید کننده صفحه نمایش های اولد است که دارای تراکم پیکسلی ppi801 می باشد. البته می توان با اظمینان گفت که کممپانی سامسونگ برای هیچ کدام از کمپانی های رقیب صفحه نمایشی با این تراکم پیکسلی را تولید نمی کند تا پیشتازی خود را حفظ کرده باشد و بسیار بعید به نظر می رسد تا قبل از عرضه محصولات خود با این صفحه نمایش های اولد و رزولوشن4 کی اقدام به تولید این نمایشگرها برای کمپانی های رقیب نماید.

کمپانی سونی به عنوان تنها تولید کننده ای شناخته می شود که در تولید محصولات خود از صفحه نمایش های4 کی استفاده کرده و آن ها را وارد بازارهای جهانی نموده است. با این وجود باید عنوان کرد احتمال بسیار کمی وجود دارد که سونی پرچمدار جدید گوشی های هوشمند خود را با صفحه نمایش اولد به همراه رزولوشن4 کی در نمایشگاه MWC که کمتر از یک ماه دیگر برگزار می شود معرفی نماید.

کمپانی سامسونگ یکی از تولید کنندگانی است که در این نمایشگاه قصد رونمایی از گلکسی اس9 و نسخه پلاس آن را دارا می باشد و هواوی نیز سه مدل گوشی جدید را که در خانوادی سری پی20 قرار دارد و دارای دوربین سه گانه است عرفی خواهد کرد. رقابتی که بین کلیه تولید کنندگان وجود دارد موجب شده تا تولید گوشی های هوشمند وارد برهه جدیدی شود و کمپانی ها رقابت بسیار نزدیکی با یکدیگر داشته باشند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *