بیت کوین و افزایش احتمالی ارزش آن به91 هزار دلار در ماه مارس2020 میلادی

بیت کوین و افزایش احتمالی ارزش آن به91 هزار دلار در ماه مارس2020 میلادی

بیت کوین و افزایش91 درصدی ارزش آن در مارس2020 میلادی

بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتالی از زمان آغاز فعالیت خود افزایش ارزشی بسیار زیادی را تجربه کرده است ولی طی ماه های اخیر ارزش آن کاهش داشته و پیش بینی های بسیاری نیز در مورد آن انجام شده است که یکی از افرادی که احتمالات بسیاری را در خصوص بیت کوین مطرح کرده وارن بافت می باشد که همین مسائل موجب شده افراد بسیاری آن را به عنوان یک تب زودگذر بشناسند؛ اما موسسه ی Fundstrat احتمال داده است که بیت کوین در سال2020 میلادی با ارزشی برابر با91 هزار دلار مواجه خواهد بود و در واقع ارزش این ارز دیجیتال به طرز قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

بعد از اینکه بیت کوین در سال2017 میلادی در خصوص ارزش خود سیری صعودی را تجربه کرد به یکباره ارزش خود را از دست داده و با کاهش چشمگیری نیز مواجه شد که موجب می شد این ارز رمزنگاری شده دز طول ماه های گذشته ارزش کمتری داشته باشد. این کاهش ارزش به نحوی بود که ارزش ارز دیجیتالی بیت کوین گاهی اوقات بسیار کمتر از نصف می شد.

در طول زمانی که ارزش بیت کوین کاهش پیدا می کرد برخی از کارشناسان و تحلیل گران جهان اقتصاد همچون وارن بافت عنوان کرده بودند که ارزش این ارز رمزنگاری شده در اینده ای نه چندان دور به صفر نیز می رسد و دیگر هیچ اثری از این ارز دیجیتالی دیده نخواهد شد. نظریه پردازانی همچون وارن بافت در خصوص ارزهای دیجیتالی و رمز نگاری شده و به ویژه بیت کوین اعتقاد دارند که یک حباب بی ارزش است و واقعی نمی تواند باشد.

تام لی به عنوان تحلیل گر و مدیر ارشد موسسه ی تحقیقاتیFundstrat Global Advisors بسیار متفاوت با وارن بافت مطرح کرده است. این کارشناس اعتقاد دارد که ارزش بیت کوین تا ماه مارس2020 ملادی بسیار افزایش پیدا خواهد کرد و این ارز رمزنگاری شده روندی صعودی را برای خود در پیش خواهد گرفت و به طور کلی در مدت زمان نام برده شده بیشتر از91 هزار دلار را برای ارزش خود ثبت خواهد کرد. تام لی در کنار تیم تحقیقاتی خود داده هایی را که در خصوص نوسانات قیمت بیت کوین در طول سال های اخیر وجود داشته است را بررسی و تحلیل نموده و به این ترتیب توانسته برآوردی بلند مدت را در خصوص نوسان قیمت این ارز دیجیتالی مطرح کرده است. در بررسی های انجام شده اطلاعات آماری ای که مربوط به هزینه معدن کاوی به شکل ساعتی و روزانه و ماهانه تحت بررسی قرار گرفته است و تمام این موارد در کنار یکدیگر موجب شده تا تام لی بتواند پیش بینی هایی متفاوت با وارن بافت را مطرح نموده و صعودی چشمگیر را برای بیت کوین در نظر داشته باشد.

تام لی در طول هفته ای که گذشت شاخص جدیدی را به عنوان شاخص افول بیت کوین نام برده است که در طول این هفته به کمترین نرخ خود دست یافته است که این نرخ پائین در طول هشت سال گذشته بی سابقه بوده استو با توجه به اطلاعات داده شده هر اندازه که این شاخص پائین تر باشد به همان میزان نیز می توان در مورد آینده بیت کوین امیدوار بود و پیش بینی های مثبتی را در خصوص این ارز دیجیتالی مطرح کرد. البته ناگفته نماند تام لی علاوه براین شاخص نمودار دیگری را نیز معرفی کرده است که در آن بیت کوین چهار کاهش ارزش بسیار بزرگ داشته که بیشتر از هفتاد درصد بوده اند و از سال2010 به این طرف رخ داده اند.

با در نظر گرفتن افزایش ارزش بیت کوین پس از اینکه این ارز دیجیتالی سه کاهش شدید و جدی را در خصوص ارزش خود تجربه کرده احتمال آن وجود دارد در آینده نیز افزایش ارزش زیادی را پیش روی خود داشته باشد. البته در این خصوص نمی تواند با اطمینان نظریاتی را عنوان کرد زیرا بیت کوین و ارزشی که دارد از عوامل متفاوتی تاثیر پذیر خواهد بود که در خصوص این می توان به قوانین رگولاتوری اشاره کرد چرا که قادر است به تنهایی در خصوص کاهش و یا افزایش ارزش بیت کوین تاثیر بسیار زیادی دارد و می تواند نقش مهمی در افزایش و کاهش ارزش آن داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *