به دست آوردن نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال رتبه A+ توسط دیسپلی ‌میت

به دست آوردن نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال رتبه A+ توسط دیسپلی ‌میت

دستیابی به صفحه نمایش پیکسل 3 ایکس ال رتبه A+

سال قبل، گوگل برای مجهز کردن پیکسل ۲ایکس ال به یکی از پنل ‌های OLED جدید ال ‌جی در معرض انتقادات زیادی قرار گرفت. اگرچه این پنل کارکرد خیلی بدی در استفاده ‌ی روزمره نداشت؛ ولی به‌ قطع یقین به خوبی پنل ‌های استفاده ‌شده در تلفن های همراه دیگر هم رنج ‌قیمت پیکسل۲هم نبود و حتی صفحه نمایش نسل اولیه گوشی گوگل نمای منسب تری نسبت به آن داشت.

دیسپلی ‌میت سال قبل پیکسل۲ایکس ال را مورد آزمایش قرار نداد؛ ولی استفاده کنندگان خیلی ‌خوب از مشکلات مربوط به صفحه نمایش این موبایل با خبر هستند. این صفحه نمایش دچار پخش نور آبی در بیرون از زوایای تولیدی بود، رنگ‌ ها را به قدری مغایر نمایش می‌ داد و جلوه ‌ی «لکه ‌ی بنفش» در آن بیشتر از نمایشگرهای دیگر قابل مشاهده بود. بنابراین، در سال جاری گوگل به احتمال زیاد خیلی ‌سخت در تلاش بوده است تا یک نمونه از پیکسل ۳را قبل از زمان تعیین شده برای DisplayMate ارسال نماید تا مورد آزمایش قرار بگیرد.

دیسپلی ‌میت، سه ‌شنبه گذشته در توییتر نوشت:

دیسپلی ‌میت صفحه نمایش OLED گوگل پیکسل۳ایکس ال را که بالاترین درجهA+ ما و جایزه ‌ی برترین صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند دیسپلی ‌میت را از آن خود کرده است، در آزمایشگاهش مورد بررسی قرار داده است.

دیسپلی ‌میت در صفحه توییتر خود علاوه بر تعریف از صفحه نمایش پیکسل۳ایکس ال، مشخصات دیگری از آن را در اختیار کسی قرار نمی ‌دهد. آیفون۱۰اپل هم قبل از این «جایزه ‌ی با کیفیت ترین صفحه نمایش تلفن همراه هوشمند دیسپلی ‌میت» را از آن خود کرده بود. دیسپلی ‌میت طبق معمول در مورد نمایشگرهای OLED سامسونگ به ‌صورت اغراق آمیز صحبت می‌ کند و همه ی گوشی‌ ها را مورد آزمایش قرار نمی ‌دهد.

پیکسل۲ایکس ال به پنل OLED ال‌ جی مجهز شده بود؛ ولی تولید کننده پنل Pixel 3 XL هنوز مشخص نشده است؛ بر همین اساس، این امکان وجود دارد که همچنان ال ‌جی اقدام به تامین آن کرده باشد. بر مبنای گزارش‌ های به دست آمده، صفحه نمایش OLED ال ‌جی وی۴۰در سال جاری خیلی ارتقا یافته است. همان ‌گونه که گفته شد، دیسپلی ‌میت تحلیل کامل خود را در بیست و سوم مهر منتشر خواهد نمود و توقع داریم در آن، صفحه نمایش پیکسل۳ایکس ال را با جدید ترین گوشی های سامسونگ مقایسه کرده باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *