برگزار شدن 120جلسه تخصصی در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

برگزار شدن 120جلسه تخصصی در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

برگزار شدن 120جلسه تخصصی در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

سرپرست دپارتمان دانشش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از اجرا شدن 120جلسه و کارگاه تخصصی در این نمایشگاه اطلاع داد. در مورد این موضوع از آقای مجید شفیعی ” مسئول ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال ” سوال شد و ایشان این گونه پاسخ دادند که:  ورود تمامی علاقه مندان به این بخش در همه کارگاه ها آزاد و رایگان می باشد و به کلیه ی شرکت کنندگانی که قبل از آغاز به کار نمایشگاه در سایت اینترنتی ثبت نام کرده اند و در کلاس های تخصصی شرکت نموده اند در آخر نمایشگاه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مدرک معتبر اعطا خواهد شد.

دیجیتال

دیجیتال

وی در ادامه افزود: مبحث این جلسات شامل موضوعاتی چون کسب و کار مجازی ، آموزش نرم افزارهای تخصصی حوزه نشر دیجیتال ، سواد فضای مجازی ، آموزش راهکارهای تولید و نشر محتوای فضای مجازی و مشاوره های اختصاصی نهادها و مراکز قانئنی مرتبط با حوزه ی فضای مجازی می باشد.

سرپرست دپارتمان دانشش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال همچنین با نظر به مشاوره با استادان و کارشناسان حوزه ی فضای مجازی جهت برگزاری این جلسات و کارگاه ها سفارش کرد: شرط صادر کردن مدرک معتبر برای اشخاصی که در سایت ثبت نام کرده اند سرآمد می باشد.

جناب آقای شفیعی بیان کردند که: دوست داران و علاقه مندان به شرکت در جلسات می توانند جهت اطلاع از تاریخ برگزاری و عناوین جلسات و کارگاه های تخصصی یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال می توانند به سایت www.saramad.ir مراجعه نمایند.

خبرمهم برای علاقه مندان این که: زمان افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال روز شنبه بیستم آبان از ساعت ده صبح خواهد بود ، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه افرادی نظیر سید عباس صالحی ” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ” و محمد جواد آذری جهرمی ” وزیر ارتباطات ” و آقای سید مرتضی موسویان ” رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) حضور خواهند داشت. از سه دستاورد با اهمیت در این نمایشگاه و مراسم رونمایی خواهد شد.

دیجیتال

دیجیتال

یک وجه متمایزی که نمایشگاه امسال به نسبت سال های گذشته دارد این است که ، یک تلویزیون و استودیوی نمایشگاهی از زمان شروع نمایشگاه تا روز پایان برپا خواهد بود تا جزء به جزء خبرهای تازه را به مردم انعکاس دهد. در این استودیو سعی می شود تا بیشتر با افراد صاحب نظر و کارشناسان و تولید کنندگان برتر مصاحبه شود تا در این مصاحبه ها به بررسی مسائل روز رسانه های دیجیتال و و نرم افزارهای تخصصی در این رابطه پرداخته شود.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به منظور آشنایی هر چه بیشتر پویندگان مبحث دیجیتال و کمپانی های فعال با به روز ترین تحولات انجام شده است. از کارهای مثبتی که این نمایشگاه انجام خواهد داد این است که کارگاه های خاصی را برای علاقه مندان به این رشته برگزار خواهد کرد و همچنین برپایی جلسات تخصصی درباره ی قسمت های مختلف نمایشگاه از جمله ویژگی این نمایشگاه خواهد بود.

یادآوری: زمان برپایی نمایشگاه از روز شنبه بیستم آبان ماه لغایت بیست و ششم آبان ماه خواهد بود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *