بروزرسانی لپ تاپ های تینک پد لنوو با پردازنده های نسل هشت

بروزرسانی لپ تاپ های تینک پد لنوو با پردازنده های نسل هشت

بروزرسانی لپ تاپ های تینک پد لنوو با پردازنده های نسل هشت

چند روز دیگر نمایشگاه دیجیتال CES2018 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و لنوو یکی از کمپانی هایی است که برای اینکه قدرتمند در این نمایشگاه حضور پیدا کند کلیه محصولات خود را که در سری تینک پد قرار دارد بروزرسانی کرده و در این نمایشگاه قصد رونمایی از آن را دارد.

به زودی این نمایشگاه که مخصوص نمایش و رونمایی از محصولات دیجیتالی کمپانی های مختلف است در شهر لاس وگاس آمریکا کار خود را آغاز خواهد کرد. تمام کمپانی هایی که در حوزه فناوری فعالیت دارند دستاوردهای نوین خود را هر ساله در این نمایشگاه معرفی می کنند و حالا چند روز مانده به آغاز به کار این نمایشگاه لنوو در خصوص لپ تاپ های سری تینک پد خود را به روزرسانی کرده و تغییرات عمده ای را در ان ها ایجاد کرده است و پیش از شروع به کار این نمایشگاه لپ تاپ های تینک پد ایکس، تینک پد ال و همچنین لپ تاپ های سری تینک پد تی را معرفی کرده است.

کمپانی لنوو در نسخه های جدید لپ تاپ های خود که برای سال2018 آماده کرده است از پردازنده های نسل هشتم استفاده کرده است و در کنار آن از آداپتورهای یو اس بی که از نوع C هستند نیز پشتیبانی می نماید. لپ تاپ های جدید این کمپانی قدرتمند دارای وزن سبکی هستند و نسبت به نسل های پیش از خود کمی نازک تر می باشند.

کمپانی لنوو در کنار تغییرات و بروزرسانی هایی که در خصوص لپ تاپ های خود انجام داده است تولیدات دیگری همچون داکینگ استیشن، لنوو تبلت10 و همچنین صفحه نمایش های تینک ویژن را نیز تولید و معرفی نموده است. این کمپانی قدرتمند وعده داده تمام این محصولات تولیدی در سه ماهه اول سال2018 و در کمترین زمان به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد و کاربران می توانند از ان ها استفاده نمایند.

لپ تاپ تینک پد ایکس

کمپانی لنوو در خصوص لپ تاپ های سری تینک پد ایکس خود دو مدل را با نام ایکس280 و ایکس380 یوگا را نام برده است که در نوع لپ تاپ های با کیفیت و خوبی به شمار می روند. لنوو اعلام کرده که هر دوی این لپ تاپ ها قابلیت شارژ سریع را دارا می باشند و با این قابلیت وارد بازار خواهند شد؛ لنوو ادعا کرده برای اینکه شارژ این لپ تاپ ها به هشتاد درصد برسد تنها شصت دقیقه زمان لازم است.

شرکتی که کار ساخت این لپ تاپ ها را بر عهده داشته اعلام کرده هر کدام از لپ تاپ های مدل ایکس280 و ایکس380 یوگا برای اینکه به طور کامل شارژ شوند به زمان16.6 و13.6 ساعت نیاز دارند. در خصوص لپ تاپ ایکس280 باید بگوئیم در مقایسه با نسل پیشین خود به میزان بیست درصد وزن سبک تری را پیدا کرده و ضخامت آن نیز پانزده درصد نازک تر شده است.

لپ تاپ ایکس380 یوگا با قابلیت هایی همچون دارا بودن قلم اکتیو پن و همچنین دوربینی که با مادون قرمز کار می کند و می تواند از ویندوز هلو پشتیبانی کند وارد بازار شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کمپانی لنوو در خصوص قیمت پایه ای که برای این لپ تاپ ها تعیین کرده گفته مدل ایکس280 به قیمت999 دلار عرضه خواهد شد اما مدل ایکس380 یوگا گران تر بوده و با قیمت پایه1459 دلار عرضه خواهد شد.

لپ تاپ های تینک پد تی

در مورد لپ تاپ های تینگ پد تی لنوو سه مدل جدید را طراحی کرده است که به نام های تی480 اس، تی580 و همچنین تی480 معرفی می شوند. این سه محصول جدید قرار است در سال جاری میلادی عرضه شوند و لنوو در طراحی آن ها از دوربین های مادون قرمز و پوشش دوربین و همچنین حسگر اثر انگشت استفاده کرده است و می توانند تا72 ساعت شارژدهی مناسبی را برای کاربران داشته باشند.

لپ تاپ مدل تی480 تغییرات خاص و ویژگی های منحصر بفردی ندارد که بتوان با توجه به آن گفت این لپ تاپ با مدل های دیگر تفاوت خاصی دارد. این موضوع در حالی است که لنوو ادعا دارد تی480 اس به عنوان یک لپ تاپ تجاری فوق العاده سبک شناخته می شود و می تواند گزینه ای ایده آل برای کاربران محسوب شود. در مورد لپ تاپ تی580 کاربران این امکان را دارند که آن را با کارت گرافیک جداگانه سفارش بدهند و لپ تاپی خاص و ویژه را برای خود داشته باشند.

لنوو در خصوص قیمتی که برای تی480 اعلام کرده مبلغ989 دلار و برای مدل تی480 اس1269 دلار را در نظر گرفته است اما در مورد لپ تاپ مدل تی5801079 دلار را تعیین نموده است و بیان کرده کاربران علاقه مند می توانند هر کدام از این محصولات را که خواستند از روزهای پایانی ماه ژانویه سفارش دهند تا در کمترین زمان بتوانند به لپ تاپ خود دست پیدا کنند.

لپ تاپ های تینک پد ال

لنوو به تازگی در مورد لپ تاپ های تینک پد ال خود چهار عضو جدید را طراحی و تولید کرده است که عبارتند ازال380 یوگا و ال380 و لپ تاپ ال480 و لپ تاپ ال580 که در سال2018 قرار است وارد بازارهای جهانی شوند. لنوو در خصوص لپ تاپ های سری ال نیز دست به بروزرسانی زده است و این لپ تاپ ها نیز بسیار سبک تر شده اند و نسخه های14 و15 اینچی آن ها در کنار نسخه های13 اینچی قرار داده شده است.

صفحه نمایش این لپ تاپ ها چند لمسی بوده و مورد انتخاب کاربران می باشد و افرادی که تمایل به داشتن این لپ تاپ ها داشته باشند می توانند نسخه580 ال را با کارت گرافیک مجزا سفارش دهند.

لنوو ماه فوریه سال جاری را برای عرضه این لپ تاپ ها تعیین کرده است و در خصوص قیمت آن ها مبلغ پایه549 دلار را برای ال380 یوگا، 449 دلار را برای لپ تاپ ال380 و در مورد ال480 میلغ779 دلار را تعیین کرده است. این کمپانی در مورد لپ تاپ مدل ال580 قیمت769 دلار را در نظر گرفته است که کاربران می توانند با توجه به قیمت آن ها هر کدام از محصولات را که تمایل داشتند سفارش بدهند.

لنوو و مانیتورهای داگ استیشن

داک استیشن تینک پد مانیتوری است که لنوو در مورد لپ تاپ های تولید شده خود معرفی کرده است که دارای مکانیسم لغزشی بسیار کاربردی هستند. لنوو این داک ها را به گونه ای طراحی کرده است که می توانند از هر سه مدل جدید لپ تاپ های لنوو پشتیبانی نمایند.

کمپانی لنوو در خصوص تبلت نیز توانسته تبلتی10 اینچی را تولید نماید که بر اساس ویندوز عمل می کند ولی هنوز در مورد این تبلت زمان ارائه و قیمتی را مشخص نکرده است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *