بروزرسانی جدید ویندوز10 و کاربری متغیر کلیدهای ترکیبی Altو Tab‌

بروزرسانی جدید ویندوز10 و کاربری متغیر کلیدهای ترکیبی Altو Tab‌

ایجاد تغییر در کاربری کلیدهای Altو Tab‌ در بروزرسانی جدید ویندوز10

مایکروسافت تصمیم گرفته در خصوص آپدیت آتی که برای ویندوز10 انجام می دهد و با کدنام رداستون5 معرفی خواهد شد تغییراتی عمده را در مورد کاربری کلیدهای ترکیبی Altو Tab به وجود بیاورد. این آپدیت جدید پاییز سال آینده میلدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کمپانی مایکروسافت در طول روها و هفته های اخیر در حال آزمایش و تحقیق بر روی آپدیت جدید ویندوز10 بوده که با کد نام رادستون5 معرفی می گردد و در حال حاضر پس از طی روزهای سخت این کمپانی اطلاعاتی را در خصوص قابلیت ها و ویژگی های این سیستم عامل عنوان نموده است. در آپدیت جدید این سیستم عامل ویژگی های جدیدی در عرصه برنامه های ویندوز10 افزوده شده است که موجب می شود عملکرد آن بسیار بهتر باشد.

البته ناگفته نماند که این کمپانی تغییرات عمده ای را در خصوص کاربری کلیدهای Altو Tabایجاد کرده است. هم اکنون کاربرانی که از این سیستم عامل استفاده می کنند زمانی که این دو کلید کاربری را به صورت همزمان فشار دهند به سادگی این امکان را پیدا می کنند در میان کلیه برنامه هایی که بر روی سیستم آن ها باز است حرکت نمایند و به راحتی و بدون از دست دادن وقت خود می توانند وارد برنامه ای که در نظر دارند بشوند.

در خصوص آپدیت جدید این سیستم عامل مایکروسافت قابلیت های دیگری را نیز به این دو کلید ترکیبی افزوده است. باید به خاطر داشته باشیم که در طول سال های گذشته مایکروسافت در خصوص این دو کلید ترکیبی هیچ بروزرسانی جدیدی را انتشار نداده است و در حال حاضر به دلیل نیازی که برای ایجاد تغییر و اصلاح این دو کلید وجود دارد موجب شده تا این کمپانی اقدام به ایجاد تغییراتی عمده در مورد آن ها کند. همانگونه که پیش تر نیز عنوان کردیم کاربرانی که هم اکنون از این سیستم عامل بر روی دستگاه های خود استفاده می کنند می توانند به سادگی میان برنامه هایی که باز است سوئیچ نموده و برنامه مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنند.

کمپانی مایکروسافت قصد دارد در آپدیت جدید این سیستم عامل ترتیبی را ایجاد کند که بتوان از این کلیدهای ترکیبی در خصوص سوئیچ کردن میان اپلیکیشن های مختلف نیز استفاده کرد و کاربران این امکان را داشته باشند که اپلیکیشن های باز را وارد تایم لاین نمایند. تایم لاین موجب می شود تا کاربران بتوانند تاریخچه کلیه فعالیت ها و بازدید از صفحات وب را بر روی سیستم عامل های گوناگون ذخیره نموده و داشته باشند.

تایم لاین در یک زمان واحد بر روی سیستم عامل های ویندوز و اندروید و آی او اس قابلیت اجرایی را دارد و موجب می شود تا کاربران تاریخچه فعالیت های خود را بر روی این سیستم ها داشته باشند و بتوانند به راحتی به آن ها دست پیدا کنند. اندروید لانچر این قابلیت را دارد که از تایم لاین پشتیبانی نماید و کاربرانی که از اندروید استفاده می کنند نیز می توانند به سادگی و در کمترین زمان وارد صفحات وب مورد نظر خود شوند.

تایم لاین این قابلیت را نیز دارد که با مرورگر اج در سیستم عامل های آی او اس قابلیت دست یابی به تاریخچه فعالیت ها را برای کاربران آن فراهم نماید. مایکروسافت اعلام کرده که به زودی کاربرانی که از ویندوز استفاده می کنند می توانند ویژگی های جدید این سیستم عامل را در اختیار داشته باشند؛ البته ناگفته نماند که هنوز مشخص نشده تمام قابلیت های جدید به طور کامل در آپدیت جدید این سیستم عامل انتشار خواهند یافت و یا تنها برخی از آن ها معرفی می شوند.

جوی بلفیور در نشستی که در کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت بیلد برگزار شده بود عنوان کرد که این کمپانی تنها قابلیت ستس را انتشار خواهد دارد و قابلیت های دیگر مانند اپلیکیشن Your Phone همچون گذشته کارایی خود را خواهند داشت و کاربران می توانند به آن ها دست پیدا کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *