بررسی مشکلات صفحه لمسی گلکسی اس9 و اس9 پلاس به وسیله سامسونگ

بررسی مشکلات صفحه لمسی گلکسی اس9 و اس9 پلاس به وسیله سامسونگ

مشکلات ایجاد شده برای صفحه لمسی پرچم داران جدید سامسونگ و بررسی آن ها

در مورد اینپس از انتشار گزارش هایی در مورد ایجاد مشکل در عملکرد صفحه لمسی گوشی های هوشمند و پرچم دار جدید سامسونگ این کمپانی تصمیم گرفته مساله پیش آمده را بررسی نماید.

کاربرانی که پرچم دار جدید سامسونگ را تهیه کرده و مورد استفاده قرار داده اند اعلام کرده اند که بخش هایی از صفحه نمایش این پرچم داران کهکشانی سامسونگ به صورت مرده می باشند که موجب می شود قسمت هایی از صفحه نمایش غیر قابل استفاده باشد. در طول روزهای گذشته کاربران زیادی در خصوص وجود این مشکل در فروم رسمی سامسونگ و وب سایت ردیت را مطرح کرده اند اما با در نظر گرفتن تعداد زیاد این گزارش ها کمپانی سامسونگ بیانیه ای را در خصوص مشکل ایجاد شده مطرح کرده است که در آن علاوه براین اعلام آگاهی از وجود چنین مساله ای در خصوص دیگر کاربرانی که با مشکلی از این قبیل مواجه شده اند راهکاری برای برقراری تماس با این کمپانی را توصیه کرده است.

هم اکنون به درستی مشخص نیست وسعت این مشکل به وجود امده برای صفحه لمسی این دو گوشی هوشمند سامسونگ چه میزان است زیرا آماری مبنی بر میزان فروش کهکشانی های جدید سامسونگ نمی باشد علاوه براین بسیاری از کاربران در هنگام کار با این گوشی های هوشمند با مشکلی از این قبیل مواجه نشده اند. اما مسلما نمی توان وجود مشکلی از این دست و یا گسترده بودن آن را نادیده گرفت و به صورت قطعی رد کرد. سامسونگ در بیانیه خود اعلام کرده رضایت مشتریان یکی از مهمترین اصولی است که در کسب و کار سامسونگ وجود دارد و این کمپانی به دنبال عرضه بهترین تجربه ممکن می باشد.

در حال حاضر این کمپانی کلیه گزارش هایی که در ارتباط با مشکلات صفحه لمسی برخی از گوشی های هوشمند گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس بررسی خواهد کرد و با تمام کاربرانی که مشکلاتی اینگونه را در هنگام کار با این گوشی های هوشمند داشته اند ارتباط خواهیم داشت تا این مشکل در سریع ترین زمان ممکن حل شود. پرچم داران جدید سامسونگ چندی پیش به صورت رسمی معرفی شده و در اختیار کاربران و علاقه مندان به محصولات این کمپانی کره ای قرار گرفت و بسیاری از کاربران نیز منکر وجود این مشکل در صفحه لمسی شده اند اما با این حال مشکل به وجود آمده حائز اهمیت می باشد و سامسونگ نیز در پی حل این مشکل می باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *