بررسی و تحقیق برای خرید لپ تاپ شیائومی Air 13

بررسی و تحقیق برای خرید لپ تاپ شیائومی Air 13

بررسی و تحقیق برای خرید لپ تاپ شیائومی Air 13

دنیای فناوری و لپ تاپ ها هر روز در حال رشد و پیشرفت می باشند و فناوری های به کار رفته در سخت افزار ها هر روز پیشرفته تر می شوند. در صورتی که در سال های گذشته شاهد جدا شدن شرکت های به نامی همچون وایو (Vaio) از دنیای فناوری بودیم ولی اکنون شرکت هایی چون شیائومی با قدرت هرچه بیشتر در حال گسترش فعالیت های خود در زمینه دستگاه های الکترونیکی هستند.

شیائومی که قبل از این گوشی های بسیار با کیفیتی را ارائه کرده است، این بار لپ تاپ با کیفیتی با نام Xiaomi Air 13 را عرضه کرده است. اگر بخواهیم این لپ تاپ را در سه کلمه معرفی نماییم می توانیم به سبک، زیبا و قدرتمند اشاره کنیم. این دستگاه ویندوز / اندرویدی با طراحی مینیمال ساخته شده است و وزن و ابعاد منحصر به فردی دارد که در ادامه می توانید مشخصات فنی و تصاویر این لپ تاپ را مشاهده نمایید.

پردازنده نسل ششم اینتل Core i5 با پردازش دو هسته ای و سرعت 2.3 تا 2.8 گیگاهرتز. این پردازنده با ولتاژ مصرفی بسیار پایین و دو هسته پردازشی و استفاده از تکنولوژی Turbo Boost اینتل می تواند سرعت خیلی بالایی را در اختیار شما قرار دهد.

صفحه نمایش

لپ تاپ شیائومی

لپ تاپ شیائومی

نمایشگر لپ تاپ شیائومی ایر 13 همان طور که از نامش مشخص است 13.3 اینچ می باشد و کیفیت و فول اچ دی 1920*1080 را برای شما به ارمغان می آورد. این نمایشگر به لطف استفاده از پنل IPS زاویه دید خیلی خوبی دارد و رنگ های نمایشی زنده ای را ارائه می کند.

حافظه رم و هارد

استفاده از رم نسل DDR4 و جدید به شما امکان استفاده چند منظوره و سرعت بالای اجرای بازی ها را می دهد. همچنین حافظه 256 گیگا بایتی اس اس دی فضای پر سرعت ذخیره سازی اطلاعات شما خواهد بود که البته امکان ارتقای آن را با استفاده از اسلات SSD نیز دارید.

 گرافیک

یک گرافیک یک گیگا بایتی ویژه DDR5 مدل انویدیا Gforce 940MX قدرت پردازش گرافیک بالایی را دراختیار شما قرار می دهد که می توانید به آسانی با آن تمام بازی ها را انجام دهید.

ویندوز

این لپ تاپ به ویندوز 10مجهز می باشد که سبب ارائه سرعت بالای رابط کاربری و همچنین ارائه کلیه ی امکانات این ویندوز به سرعت پرمیوم می باشد.

طراحی و ابعاد

لپ تاپ شیائومی

لپ تاپ شیائومی

این دستگاه از لحاظ اندازه، یک دستگاه فوق العاده ظریف و سبک می باشد که حتی نسبت ضخامت و طول و عرض آن از لپ تاپ MacBook Air 13 نیز کمی کوچک تر است. همین طور گفتنی است از طراحی مینیمال در ساخت و شکل این لپ تاپ استفاده شده است.

ویژگی ها و ارتباطات

از امکانات دیگر و خصوصیت های این لپ تاپ می توانیم به دوربین جلوی یک مگا پیکسلی برای ارتباطات تصویری، باتری 5400 میلی آمپری و با فناوری شارژ سریع، پورت های USB 3.0 و یک پورت USB نوع C و یک پورت HDMI اشاره کنیم. همچنین لپ تاپ ایر 13 از بلوتوث ورژن 4.1 و سیستم صوتی بسیار قدرتمند AKG با کیفیت پخش دالبی بهره می برد.

گفتنی است شما برای خرید این دستگاه می توانید از روش وب سایت گییربست و با برگه تخفیف: GAir با نرخی بسیار مناسب تهیه کنید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *