از میان برداشتن فاصله بین برنامه و وب سایت ها در ویندوز10 Sets

از میان برداشتن فاصله بین برنامه و وب سایت ها در ویندوز10 Sets

ویندوز10 و قابلیت ستس برای از میان برداشتن فاصله بین اپلیکیشن ها و وب سایت ها

ویندوز10 دارای ویژگی های جذاب بسیاری است که یکی از مهترین آن ها Sets می باشد و موجب می شود کاربران به سادگی بتوانند کلیه برنامه و صفحات اینترنتی که باز کرده اند به عنوان تب هایی مجزا در یک پنجره پیش رو داشته باشند و بتوانند به سادگی از آن ها استفاده نمایند.

کمپانی مایکروسافت در خصوص ویندوز10 ویژگی های جالبی را در نظر گرفته و نسخه ی بعدی این سیستم عامل را به شکل رسمی با ویژگی تازه ای به نام ستس Sets برای کاربران منتشر خواهد کرد. در این قابلیت جدید برنامه ها و اپلیکیشن ها با یکدیگر ادغام شده و به صورت تب های گوناگون در داخل یک پنجره جای می گیرند. پیش از این نیز این قابلیت در نسخه پیش نمایش اینسایدر ویندوز10 وجود داشت اما هم اکنون این ویژگی با هدف از میان برداشتن فاصله ی بین برنامه و وب سایت ها ایجاد شده و به کاربران خود این اجازه را می دهد که کلیه اپ ها و برنامه هایی که بر روی دستگاه خود باز کرده اند به صورت مجزا در داخل یک پنجره ی واحد ترکیب نموده و در صورت نیاز به هرکدام از آن ها دسترسی راحت تری داشته باشند.

قابلیت ستس فقط به عنوان افزاینده ی پنجره تب دار به هر برنامه به کار گرفته نمی شود بلکه می توان آن را سیستمی بسیار بهتر از تب ها به شمار آورد که موجب می شود کلیه برنامه بر روی رایانه و اینترنت تحت پوشش آن قرار داشته باشند. این ویژگی می تواند برای مطابقت و ادغام اپلیکیشن ها و وب سایت ها با همدیگر در درون پنجره ای واحد نیز نام برده شود. به عنوان مثال این امکان را دارید پنجره ای که درون آن برنامه سفر در برنامه ورد قرار دارد را در کنار کلیه تب های هتل ها و پروازها را یک جا داشته باشیدو علیرغم این مساله این امکان را نیز دارید که در کنار آن ها کلیه اسناد و تصاویر مورد نیاز برای تحقیق را نیز داشته باشید و بتوانید در مواقع لزوم به راحتی از آن استفاده کنید.

هنوز از سوی مایکروسافت تاریخ دقیقی برای عرضه این قابلیت عنوان نشده است و جو بلفیوره به تازگی اعلام کرده زمانی که ستس بتواند عملکرد فوق العاده ای را از خود نشان دهد انتشار خواهد یافت. با این وجود با توجه به تداوم توسعه ی این قابلیت به وسیله مایکروسافت کاربران اینسایدر ویندوز می توانند به وسیله نسخه های عمومی و پیش نمایش به آن دسترسی داشته باشند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *