با برترین بازی های اندروید و IOS در سال 2018 آشنا شوید

با برترین بازی های اندروید و IOS در سال 2018 آشنا شوید

معرفی برترین بازی های اندروید و iOS در سال ۲۰۱۸

اندروید و آی او اس به طور مستمر در حال زیاد کردن کاربر خود می باشند و به نظر نمی آید این جریان به این زودی تمام شود. ولی متاسفانه به ویژه در سال‌ های گذشته کیفیت اصلی بازی ‌های این دو پلتفرم رو به نزول رفته و خیلی از آ‌ن ‌ها به بازی‌ های “پول بده و برنده شو (Pay to Win) مبدل شده ‌اند. ولی در این بین شمار بازی‌ های خوب هم کم نیست و ما در این مطلب قصد داریم شما را با شماری از با بهترین و پر طرفدار ‌ترین بازی‌ های اندروید و آی او اس سال جاری آشنا کنیم.

دقت داشته باشید که این فهرست ترتیب مخصوصی ندارد و شماری از این بازی‌ ها در سال جاری عرضه نشده ‌اند، ولی در این فهرست ما به آن ‌ها اشاره شده است تا شما با محبوب ترین بازی ‌های موجود در پلی استور و اپ استور آشنا شوید.

1- Alto’s Adventure

این بازی آرامش ‌بخش اسنوبوردینگ دارای کنترل ‌های خیلی راحتی است که به شما این امکان را می‌ دهد تا آلتو (و شخصیت‌ های قابل باز کردن دیگر) را به آسانی در کوه راهنمایی کرده و فنون گوناگونی را اجرا کنید.

با طراحی گرافیکی مناسب، روند داشتن روز و شب و موزیک های واقعاً گوش‌ نواز، این بازی یکی از بازی های پیشنهادی ما برای موبایل می باشد. “ماجراهای آلتو” برای اندروید به صورت رایگان عرضه شده اما برای نسخه‌ ی آی او اس آن می بایست5 دلار پرداخت نمایید.

2- Alto’s Odyssey

در واقع این بازی، ادامه ‌ی همان بازی قبلی است و “سفر آلتو” نام دارد. بازی قبلی بازی خیلی خوبی بود اما به جرآت می ‌توان گفت که این بازی نسبت به آن هم بهتر شده است. شما این امکان را دارید که روی دیوارها هم حرکت کنید که به فهرست حرکات شما اضافه می ‌شود و ترکیب ‌های تازه ای را ممکن می ‌سازد. فضاهای تازه ای که به این بازی اضافه شده‌ اند و یک موقعیت“Zen Mode” هم به آن اضافه شده که به شما این امکان را می دهد که تنها از موزیک و مناظر بازی لذت ببرید.

هم اکنون این بازی تنها برای آی او اس منتشر شده و قیمت آن هم پنج دلار می باشد.

3- PUBG Mobile

بازی Player Unknown’s Battlegrounds یا همان “پابجی” تنها بازی رایگان این نسخه میان تمامی پلتفرم‌ ها می باشد و به اندازه ‌ی کافی برای همه ‌ی شما آشنا هست: شما با تعداد99 بازیکن دیگر در یک جزیره قرار دارید و می بایست آخرین نفر یا گروه زنده مانده باشید. به نظر می آید که نمونه موبایل این بازی حتی از نمونه کامپیوتر‌ آن هم به روزرسانی بهتری داشته باشد؛ چون حتی با تلفن های همراه ‌رده متوسط هم می ‌توانید به راحتی آن را بازی کنید.

دقیقاً مثل نسخه ‌ی واقعی بازی، شما با چتر نجات بر روی یک جزیره فرود می آیید و تجهیزات لازم را جمع آوری می ‌کنید. مهم ترین قسمت این بازی اعتیاد آور این می باشد که به صورت رایگان عرضه شده و برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس عرضه شده است.

4- Battle lands

( بتل ‌لندز ) یک بازی بتل رویال دیگر بدون پیچیدگی ‌های خاص این سبک می باشد. شما مکان پرش خود را بر روی نقشه‌ ی جزیره از پیش انتخاب می ‌کنید و پس از آن به آن جا می ‌پرید. سلاح‌ های بهتری هم موجود هستند که با مقداری تلاش می ‌توانید آن ‌ها را بیابید.

مدل این بازی Dual Stick Shooter است و بازی‌ ها خیلی کم اتفاق می افتد که بیشتر از ده دقیقه طول بکشد. در واقع این بازی به صورت رایگان عرضه شده است ولی مثل فورت‌ نایت خرید‌های درون بازی هم به صورت بتل پس در آن وجود دارد.

5- Shadow gun Legends

شما نمی ‌توانید یک گیم با کیفیت “دستینی” را روی تلفن همراه خود بیابید، ولی این بازی به احتمال زیاد نزدیک ‌ترین بازی به آن است. این شوتر اول شخص را می ‌توان یکی از محبوب ترین بازی ‌های حال حاضر در فروشگاه ‌های پلی استور و اپ استور محسوب کرد. در این بازی شما یک بازی پایه دارید که می ‌توانید در آن سلاح و زره جدید خریداری کنید، برای پول بیشتر درون بازی قمار کنید، از بازار سیاه خرید نمایید و… . این بازی به صورت رایگان است اما  خریدهای درون بازی هم وجود دارند که ر چند خیلی راحت می ‌توانید از آن ‌ها اجتناب کنید.

خود سبک بازی هم به نسبت یک بازی موبایل عالی است و ترکیبی از اکشن و پازل‌ های متنوعی بوده که به خوبی در کنار هم قرار داده شده اند. “Shadow gun Legends” را می‌ توان دستینی برای موبایل قلوداد کرد و عمق آن به احتمال زیاد شما را غافلگیر خواهد کرد. این بازی برای هر دو پلتفرم اصلی عرضه شده است.

6- Riptide GP: Renegade

( ریپ‌تاید جی‌ پی ) هم از آن دسته بازی‌ هایی می باشد که به نظر می آید اجرای آن با تلفن همراه تقریباً ناممکن باشد؛ گرافیک آن خیلی با کیفیت بوده و طراحی فوق العاده ای هم دارد. سبک این بازی مسابقه‌ ‌ای با “جت‌ اسکی” می باشد و شما را در کاراکتر یک قهرمان اسبق قرار می ‌دهد که به دنبال به دست آوردن افتخارات گذشته ‌ی خود است. موتور بازی توسط خود تولید کنندگان بازی ساخته شده و به روزرسانی آن منحصز به فرد است.

Riptide GP: Renegade برای هر دو پلتفرم عرضه شده و قیمت آن هم سه دلار است که به احتمال زیاد بتوانید آن را به طور رایگان از سایت ‌های بدون اعتبار (!) رایگان دانلود کنید.

7- Hearthstone

این طور که مشخص است کمپانی بلیزارد به هر جایی که ورود می ‌کند، تمامی رقبا را پشت سر می گذارد و بهترین بازی را به گیمرها ارائه می‌ کند. این در خصوص بازی‌ های کارتی هم واقعیت دارد و به احتمال زیاد شما نمی توانید بازی کارتی جذاب تری از هارت‌ استون پیدا کنید.

کاراکترهای بازی از سری “وار کرفت” کپی گرفته شده ‌اند و هر کدام از نه کلاس بازی یک دک خاص برابر با امکانات آن کلاس در بازی ورلد آف وارکرفت دارد. هر دو بخش یک نفره و چند نفره‌ ی بازی مملو از گزینه ‌های متنوع برای بازی بوده و چه در پی یک بازی کوتاه بگردید و چه در پی یک تجربه ‌ی بزرگ باشید، این بازی برای شما یک مورد خاص خواهد بود.

بازی ‌های بلیزارد را هم نمی شود به اندازه کافی مورد ستایش قرار داد، و هارت ‌استون هم از این مورد مستثنی نیست. دانلود این بازی به صورت رایگان است ولی یک سیستم “لوت باکس” مانند در بازی موجود است که هر چند چیزی از کیفیت بازی کم نمی کند. نسخه جدید این بازی هم در فروردین ماه سال آینده منتشر خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *