بالاترین رضایت کاربران به شاتل تعلق گرفت

بالاترین رضایت کاربران به شاتل تعلق گرفت

دریافت بالاترین رضایت کاربران توسط شاتل

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل موفق شد در طرح نظر سنجی در مورد رضایت مردمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بهترین نمره ‌ی رضایت کاربران را دریافت کند.

بر مبنای نتایج نظرسنجی انجام شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که برای مقایسه سطح رضایت کاربران از اپراتورهای اینترنت پر سرعت ثابت در شش ماهه‌ ی نخست سال جاری انجام شده؛ شاتل در تیم دارندگان پروانه FCP، بالاترین سطح رضایت کاربران را در بین همه اپراتورها به خود اختصاص داده است.

این طرح با تلاش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول زمان های مختلف برای به دست آوردن میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار می ‌شود و در آن استفاده کنندگان در یک نظرسنجی، عملکرد و کیفیت خدمات شرکت های ارائه دهنده ی اینترنت پرسرعت، اینترنت بی‌ سیم ثابت و ارتباطات ماهواره‌ ای را مورد ارزیابی قرار می ‌دهند.

این را هم باید بگوییم که شاتل علاوه بر این که در ادوار گوناگون برگزاری این نظرسنجی موفق به گرفتن بهترین نمره شده است، تا به امروز هم برای پنج دوره ‌ی پشت سر هم عنوان پر طرفدارترین برند اینترنت پرسرعت را هم در بین کاربران این سرویس از آن خود کرده است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *