اینتل و آغاز مونتاژ پردازنده های کافی لیک

اینتل و آغاز مونتاژ پردازنده های کافی لیک

اینتل و آغاز مونتاژ پردازنده های کافی لیک

کمپانی اینتل برای اینکه بتواند میان عرضه و تقاضای تراشه های پردازشگر کافی لیک توازن به وجود بیاورد مونتاژ این پردازنده ها را در کارخانه چنگدوی که در کشور چین قرار دارد اغاز کرده است. کمپانی اینتل از زمانی که اقدام به عرضه پردازنده های کافی لیک کرده بود نمی توانست به راحتی این پردازنده ها را تولید کند و در این زمینه به مشکلات جدی برخورده بود. این کمپانی برای اینکه بتواند تقاضای مشتریان را تامین کند تصمیم گرفته مونتاژ پردازنده های کافی لیک را در کارخانه چنگدوی چین شروع کند. مدل هایی که اینتل قرار است در کشور چین مونتاژ کند عبارتند از: i7-840، i58600K و همچنین مدلi7-8700K که جدیدترین پردازنده های کمپانی اینتل به شمار می روند.

اینتل اعلام کرده که تنها برای مونتاژ این پردازنده ها در کارخانه چینی عمل خواهد کرد و سایر مراحل تولید را مختص هیچ کارخانه دیگری اعلام نکرده است. کمپانی اینتل به شرکت ها و موسساتی که از پردازنده های این کمپانی استفاده می کنند اطمینان داده که تمامی مراحل ساخت و مونتاژ پردازنده های کافی لیک زیر نظر متخصصان اینتل انجام خواهد شد و تمامی مراحل مطابق روند سابق که در کارخانه مالزی بوده صورت می پذیرد.

پردازنده

پردازنده های کافی لیک

به همین دلیل است که این کمپانی با جدیت اعلام کرده تمام محصولاتی که مونتاژ خواهند شد دارای کیفیت یکسانی خواهند بود که این مساله به مکان تولید آن ها هیچ ارتباطی نخواهد داشت. کمپانی اینتل بااین تصمیم جدید خود نشان داده مشتری مداری یکی از اصول اولیه فعالیت این شرکت به شمار می رود و برای اینکه بتواند تقاضای مشتریان خود را پاسخگو باشد مونتاژ پردازنده های خود را در کشور دیگری انجام خواهد داد. این مساله می تواند نشانه تعهد کاری اینتل به حساب آمده و اعتبار این شرکت را در بین دیگر کمپانی ها افزایش دهد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *