اپل و معرفی آیفون6.5 اینچی با پنل اولد در سال2018

اپل و معرفی آیفون6.5 اینچی با پنل اولد در سال2018

اپل و معرفی آیفون6.5 اینچی با پنل اولد در سال2018

در دنیای دیجیتال اخبرای منتشر شده است که نشان می دهدد کمپانی ال جی دیسپلی در سال2018 قصد دارد قسمت اعظمی از پنل های اولد مورد نیاز برای آیفون های6.5 اینچی کمپانی عظیم اپل را تامین نماید. پیش از این کمپانی ال جی در خصوص آیفون10 اپل هیچ پنلی را تولید نکرده است اما گویا سال2018 برای این کمپانی تحولاتی را به ارمغان آورده و این کمپانی تصمیم گرفته با اپل همکاری بیشتری داشته باشد و پنل های اولد مورد نیاز برای آیفون این کمپانی را تولید نماید.

از کره جنوبی اطلاعاتی به دست رسیده است که نشان می دهد کوپرتینونشین ها تصمیم گرفته اند برای تامین بیشتر پنل های اولد که برای آیفون های خود نیاز دارد از کمپانی های بیشتری کمک بگیرد. منابعی که به طور کامل از این جریان خبر دارند به اینوستور بیان کرده اند که کمپانی ال جی دیسپلی برای همکاری با اپل اعلام آمادگی کرده و قراردادی را نیز امضا خواهد کرد.

اگر این همکاری انجام شود پنل های اولدی که اپل نیاز دارد در نیمه دوم سال2018 به وسیله ال جی دیسپلی تامین خواهد شد. البته اطلاعاتی که وجود دارد غیر رسمی است و هنوز صحت آن به طور کامل تائید نشده است. اما در این بین کمپانی ال جی دیسپلی اعلام کرده بود که قرار است به زودی با مقامات اپل برای یک توافق احتمالی به مذاکره و گفتگو بنشیند.

اطلاعات موجود نشان می دهد که این کمپانی کره ای چیزی در حدود15 تا16 میلیون پنل اولد را برای سال2018 تولید می کند و اگر این موضوع صحت داشته باشد می توانیم بگوئیم سامسونگ دیسپلی هنوزهم به عنوان تامین کننده بخش اعظم پنل های اولدی می باشد که قرار است جایگزین آیفون10 باشد.

علت این امر تولید200 میلیون دستگاه گوشی هوشمندی است که اپل در طول سال وارد بازارهای جهانی می کند و در سال گذشته میلادی سامسونگ دیسپلی تنها تولید کننده ای بود که پنل های اولد مورد نیاز برای آیفون10 اپل را تولید می کرد.

طبق این اطلاعات گفته می شود که سامسونگ دیسپلی می تواند از طریق تولید پنل های اولد مورد نیاز برای اپل درآمدی بالغ بر22 میلیارد دلار را باری خود در سال جاری به دست بیاورد چرا که قرار است چیزی در حدود یکصد و هشتاد میلیون پنل اولد را تولید نماید تا اپل بتواند در تولید گوشی های جدید خود از آن ها استفاده کند. در این گزارشات منتشر شده به اندازه ای که صفحه نمایش های آیفون های اپل به صورت احتمالی خواهند داشت اشاره شده است.

اینگونه به نظر می رسد که سامسونگ دیسپلی بتواند در خصوص پنل های اولد مورد نیاز برای آیفون هایی که نمایشگری به میزان5.8 اینچ و یا6 اینچی دارند فعالیت نماید. این مساله در حالی است که کمپانی ال جی دیسپلی تنها در تولید پنل های مورد نیاز برای آیفون هایی با صفحه نمایش6.5 اینچی با اپل قرارداد همکاری امضا کرده است.

این اطلاعات انتشار یافته نشان می دهد که اپل قصد دارد در مورد آیفون هایی که در سال جاری وارد بازار می کند دو مدل را طراحی نماید. یکی از مدل های جدید آیفون صفحه نمایشی به اندازه آیفون10 خواهد داشت ولی مدل پلاس این آیفون ها دارای نمایشگری بزرگ تر خواهند بود که موجب می شود اپل بزرگترین آیفون را در جهان تولید نماید.

علیرغم اینکه گفته شده است در سال2018 دو مدل آیفون که مجهز به پنل اولد است عرضه خواهد شد آیفون دیگری هم وارد بازار می شود که دارای صفحه نمایشی از نوع ال سی دی خواهد بود. اپل برای اینکه بتواند پنل مورد نیاز برای این آیفون را تامین کند با کمپانی ژاپن دیسپلی همکاری خواهد کرد.

در خصوص آیفونی که صفحه نمایی ال سی دی دارد باید بگوئیم احتمالا اندازه نمایشگر آن6.1 اینچ خواهد بود و احتمال دارد در مورد آن نیز از قابلیت تشخیص چره یا همان فیس آیدی که در دیگر آیفون ها وجود داشت استفاده شود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *