اپلیکیشن هایی برای حرفه ای های اینستاگرام

اپلیکیشن هایی برای حرفه ای های اینستاگرام

در این مطلب به بررسی اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام می پردازیم که برای کاربران این شبکه اجتماعی می تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد . اگر اهل استفاده از فضای مجازی باشید حتما تا به حال به صفحه های کاربرانی مواجه شده اید که بسیار زیبا بوده اند و متوجه شده اید که صاحب صفحه در این زمینه بسیار حرفه ای بوده است. معمولا این کاربران هر تصویری را که در فضای مجازی منتشر می کنند بسیار مورد توجه قرار می گیرد و می تواند هزاران لایک را به دست آورد .

عکس ها و ویدئو هایی که این کاربران در صفحه خود قرار می دهند دارای افکت هایی است که در خود شبکه های اجتماعی موجود نیست و این کاربران با استفاده از ابزارهای کاربردی و اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام  به این موفقیت ها رسیده اند .

اگر جز کاربران حرفه ای اینستاگرام هستید و تنها نرم افزار آن را نصب کرده اید سایر امکاناتی که کاربران از آن ها استفاده می کنند را از دست داده اند. برای این که این اپلیکیشن ها را استفاده کنید تنها با یک جست و جوی ساده می توانید تعداد زیادی از آن ها را به دست آورید و از آن ها استفاده کنید . برنامه های جانبی اینستاگرام بسیار زیاد اند و اما انتخاب آن ها بدون این که تجربه قبلی از آن ها داشته باشید غیر ممکن است.

در ادامه به بررسی اپلیکشین های حرفه ای اینستاگرام می پردازیم .

اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام

بررسی اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام

1-Command Analytics & stats : برای این که در مورد وضع کلی حساب کاربری خود اطلاعات خوبی را به دست آورید می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید . این اپلیکیشن جز اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام است و اگر به آن دسترسی های لازم داده شود می تواند به تحلیل پست های شما بپردازد و درنهایت نیز گزارشی را تهیه کرده و به شما خواهد داد.

2-Snapseed : بیش تر کاربران قبل از این که عکسی را در فضای مجازی انتشار دهند با استفاده از ابزارهای جانبی این عکس ها را ویرایش می کنند .ابزارهایی که برای ویرایش تصویر وجود دارند بسیار زیادند و اما شما بهتر است بهترین های آن ها را دراین زمینه نصب کنید .

Snapseed از جمله اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام است که ابزارهای زیادی در دل خود دارد که کاربردهای بسیار زیادی دارد . از جمله فواید این اپلیکیشن این است که رابط کاربری نرم افزار آن ساده است و می توان با آن به راحتی کار کرد  و هم برای کاربران عادی و حرفه ای بسیار مناسب خواهد بود..

3-UNUM : اگر پست هایی که می گذارید زمان بندی مناسب را داشته باشد بیش ترین لایک و کامنت را خواهد داشت .اگر شما کاربری هستید که چندین حساب کاربری دارید بهتر است ازاین اپلیکیشن استفاده کنید .

UNUM جز اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام است که ابزارهای بسیار قوی را دارد و ویژگی های بسیار مناسبی را برای زمان بندی کارها دارد . از مهم ترین فایده های این اپلیکیشن این است که می توان از آن در ابزارهای تحت وب و هم در گوشی های هوشمند استفاده کرد .

4-Over  : این اپلیکیشن یک برنامه قدیمی است که برای ایجاد کردن گرافیک با پوشش متن مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام است که بیش تر حرفه ای ها در اینستاگرام با آن ها آشنایی دارند. این برنامه برای کاربرانی که در حساب کاربری خود به صورت متناوب تبلیغات انجام می دهند بسیار مناسب است.

اینستاگرام  شبکه اجتماعی است که اشتراک گذاری ها در آن بیش تر فایل های چند رسانه ای است و اما برای این که نوشته های خود را به اشتراک بگذارید می توانید از این ابزار استفاده کنید.

5-Squaready : شاید بعد از این که زمان بسیار زیادی را برای ویرایش تصاویر صرف کردید نتوانید آن را در همان چهارچوبی که دوست دارید به اشتراک بگذارید . البته اینستاگرام این امکان را به کاربران می دهد تا حتی اگر تصویری به شکل مربع هم نباشد بتواند آن ها را ارسال کند و اما در بعضی ازاوقات مجبور خواهید شد تا کنارهای عکس را جدا کنید.

Squaready از جمله اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام است که به صورت رایگان به کاربران ارائه شده است . این نرم افزار در کنار تصاویر فضاهای سفیدی را درنظر می گیرد و در این صورت نیز دیگر هیچ قسمتی از عکس ها برش داده نخواهد شد و می توان عکس ها را به صورت مربعی ارسال کرد. زمانی که می خواهید یک آلبوم در اینستاگرام بسازید این اپلیکیشن بسیار برای شما کاربردی خواهد بود زیرا می توانید با استفاده از آن به زیبایی عکس ها را کنار هم قرار دهید.

6-Focalmark  : برای کاربران حرفه ای در اینستاگرام هشتک ها اهمیت بسیار زیادی دارند . حال سوالی که پیش می آید این است که چطور می توان این کار را به راحتی انجام داد؟ Focalmark از جمه اپلیکیشن های حرفه ای اینستاگرام است که می تواند در هشتگ گذاری بسیار مورد استفاده قرار بگیرد و می تواند بهترین هشتگ ها را برای پست های شما انتخاب کند..

این کار به صورت خودکار صورت می گیرد و اما برای این که در این راه دچار خطا نشود و هم چنین هشتک های غیر مرتبطی را قرار دهند در آخر به تایید کاربر نیاز دارد. نصب و دانلود این نرم افزار رایگان است و اما برای این که از برخی از ویژگی های درونی آن ها آگاه شوید بهتر است تاهزینه های مربوط به آن ها را پرداخت کنید.

7-Repost : استفاده کردن از پست های دیگران کاری بسیار ناپسند است و نه تنها در اینستاگرام بلکه در هیچ کدام از شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار نمی گیرد. بسیاری از کاربران هستند که با استفاده از ابزارهای دانلود بسیاری از ویدئو و عکس ها را دریافت کرده و به اشتراک می گذارد. اپلیکیشن Repost باعث می شود تا بتوان پست های دیگران را به راحتی اشتراک گذاری کرد . در توضیحات پست هم تگی از کاربر اصلی بیان می شود که حقوق کاربر اصلی را نیز حفظ می کند .

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *