انتشار نخستین عکس های گلکسی A6s سامسونگ

انتشار نخستین عکس های گلکسی A6s سامسونگ

نخستین عکس های گلکسی A6s سامسونگ منتشر شد

نخستین تصاویر مربوط به موبایل هوشمند گلکسی A6s که اخیراً گفته شده بود قرار است در کمپانی وین ‌تک ساخته شود، منتشر شد.

پیش از این شایعات زیادی در خصوص تولید تلفن همراه هوشمند سری گلکسی P سامسونگ و همین طور تلفن همراه هوشمند گلکسی دیگری با کد نام Phoenix مربوط به بازار کشور چین منتشر شده بود. طبق آخرین اطلاعات به به دست آمده از شبکه‌ ی اجتماعی ویبو چین، این طور که مشخص است تلفن همراه هوشمند با کد نام Phoenix و تلفن همراه هوشمند گلکس P30 سامسونگ دو محصول متفاوت می باشند.

از طرفی دیگر تصاویر تازه ای مربوط به موبایل هوشمند گلکسی A6s به‌ اشتراک گذاشته شده و این طور که معلوم است نخستین تصاویر مربوط به این تلفن همراه هوشمند باشد و توسط کمپانی وین ‌تک تولید شده است.

پیش از این هم عنوان شده بود که با توجه به موقعیت خاص سامسونگ و تعطیل شدن یکی از کارخانه‌ های این کمپانی در چین، غول تکنولوژی کره ‌ای در تلاش است تا ساخت محصولات معمولی خود را بیرون از کشورش انجام دهد تا بتواند تلفن همراه هوشمند خود را با قیمت تمام‌ شده‌ ی مناسب تری به بازار عرضه نماید و در رقابت با سایر کمپانی های چینی نظیر شیائومی، اوپو، ویوو و بقیه ‌ی شرکت‌ ها برگ برنده ‌ای در دست داشته باشد. طبق آخرین اطلاعات، تولید گلکسی A6s سامسونگ به شرکت سازنده گوشی ‌های شیائومی یعنی وین ‌تک واگذار شد.

بر اساس تصاویر فاش‌ شده، گلکسی ای6 اس، از لحاظ طراحی شباهت خیلی زیادی به گلکسی ای۷ (‌۲۰۱۸)‌ که با تازگی رونمایی شده است و همین طور گلکسی ای۹ که دارای دوربین چهارگانه است. چندی پیش گلکسیA9 سامسونگ، اولین تلفن همراه هوشمند جهان با دوربین چهارگانه را رونمایی کرد. بر همین اساس، علل زیادی وجود دارد که باور نماییمPhoenix فقط یک کد نام است و در نتیجه با رونمایی رسمی Galaxy A6s دیگر اسمی از این کد نخواهیم شنید. همین طور انتظار می ‌رود که این تلفن همراه هوشمند حداقل در اول کار، فقط در بازار چین به فروش برسد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *