انتشار نخستین تصویر واقعی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

انتشار نخستین تصویر واقعی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک

رویت اولین تصویر واقعی گوشی هوشمند مخصوص بازی شیائومی بلک شارک

نخستین تصویر واقعی که مربوط به پنل پشتی گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک می باشد منتشر شده است که بر طبق این تصویر می توان دریافت که اندازه ی این گوشی کمی بزرگ تر است.

حدود دو ماه قبل گوشی هوشمند خارق العاده ای به نام بلک شارک در بنچمارک Antutu رونمایی شد که دارای پردازنده ی اسنپدراگون845 و نمایشگر کشیده می باشد که رم8 گیگابایتی در آن قرار داده شده است. پس از انتشار تصویر این گوشی مشخصات سخت افزاری آن نیز در Geekbench مورد تایید قرار گرفت و پس از آن نیز دعوت نامه هایی در خصوص معرفی این دستگاه منتشر گردید که طی مراسمی در تاریخ13 آوریل برگزار خواهد شد.

با توجه به اطلاعات جدیدی که در رسانه های اجتماعی چین به نام ویبو انتشار یافته در حال حاضر کمی بیشتر در خصوص طراحی این گوشی اطلاع داریم. این گوشی هوشمند دارای دوربین های دوگانه ای می باشد که به همراه یک فلاش ال ای دی قرار گرفته است. با توجه به تصویری که منتشر شده است اینگونه به نظر می رسد که این گوشی درون قاب بزرگی جای گرفته است که موجب می شود برخی از کنترل هایی که ویژه بازی هستند در بخش جلویی قرار بگیرند.

بلک شارک به عنوان یکی از زیر مجموعه های کمپانی شیائومی در حال فعالیت می باشد اما لوگوی کمپانی سازنده در هیچ کدام از بخش های آن دیده نمی شود و فقط علامتی به شکل S که به رنگ سبز است در پشت این دستگاه خود را نشان می دهد. با در نظر گرفتن اطلاعاتی که قبل از این منتشر شده بود می توان گفت بلک شارک در حالی عرضه خواهد شد که دارای صفحه نمایش اولد بوده و اسکنر اثر انگشت نیز برای آن در نظر گرفته شده اسن و زیر صفحه نمایش قرار داده خواهد شد. در خصوص این گوشی مخصوص بازی سوال های بسیاری مطرح شدده است اما باید تا زمان رونمایی منتظر ماند و همانطور که پیش تر اعلام کردیم این گوشی هوشمند به زودی رونمایی خواهد شد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *