انتشار چند مطالب به صورت روزانه برای سئو سایت مناسب است؟

انتشار چند مطالب به صورت روزانه برای سئو سایت مناسب است؟

بسیار مشخص است که موضوع بسیار مهمی در هر سایت همان محتوای سایت است . همه قسمت های سایت بنا بر همان محتوای مربوط به سایت دسته بندی می شوند. زمانی که برای اولین بار یک سایت را طراحی می کنید باید به سوالاتی که در این میان درباره سئو مطرح می شود دقت داشته باشید برای مثال هر چند وقت یک بار می خواهید مطالبی را در آن قرار دهید . این مطالب باید به چه مقدار باشند و از چه موضوعاتی باید باشند. البته باید بدانید که برای این سوال پاسخ درستی وجود ندارد و این موضوعات بسته به نوع سایت شما مشخص خواهد شد .

موتورها جست و جو به خصوص گوگل هب دنیال این موضوع اند که تا بهترین محتوا را از نظر کیفیت در نتیج جست و جوی خود نمایش دهند. تازه بودن مطالبی که در سایت وجود دارد از جمله مواردی است که موتورهای جست و جو در نمایش دادن محتواهای موردنظر و مرتبط درنظر می گیرند.

سئو

برای بهبود سئو سایت بهتر است هرچند وقت یک بار سایت خود را بروزرسانی کنیم ؟

سوالات بسیار زیادی درمورد این که سئو سایت را چگونه با بروزرسانی بهبود بخشیم . برای بررسی سوال هایی که در بالا مطرح کردیم باید به دو نکته توجه کنیم :

الف) بروزرسانی های همیشگی و مداوم و هم چنین تولید کردن محتوهای تازه

ب) در مطالب قبلی بروزرسانی را ایجاد کنیم که همین باعث می شود تا سئو سایت بهبود پیدا کند.

برای بهینه سازی سایت مورد اول بسیار مهم تر است زیرا همیشه سئو به دنبال آن دسته از مطالبی است که تازه هستند . البته از بین بردن خطاهایی که در سایت وجود دارد باعث می شود تا به طرف پست های قدیمی تر برویم البته مهم ترین مساله این است که باید به دنبال مطالبی برویم که تازه ترند. مطالب قدیمی تر تاثیر بسیار زیادی در رشد سئو دارد زیرا زمانی که مطالب قدیمی را بروز می کنیم پیغامی مثبت را برای گوگل قرار می دهیم که مطالب تازه ای در لینک قرار گرفته است و همین باعث می شود تا به این قسمت کشیده شود و کاربران نیز به این مطالب مجذوب خواهند شد . حال اگر همین مطالب قدیمی بروزرسانی شوند و این بروزرسانی به توجه به علم جدید باشد می تواند بسیار کاربرد بیش تری داشته باشد.

تولید کردن محتوای جدید

سئو

تولید کردن محتواهای تازه و زمان انتشار آن ها با هم فرق دارد . به صورتی که نوشته هایی که به شکل خبر در هر سایت منتشر می شوند به عوامل زیر بستگی دارد :

1-مخاطب های دائمی و ثابت : برای این که یک سایت را داشته باشیم و به هدف خود در سایت برسیم دلیل اصلی همین مخاطبان هستند و برای این که مخاطبان جذب محتواهای هر سایت شوند محتوای موجود در هر سایت باید بسیار باکیفیت باشند . ایجاد کردن محتواهای تازه در هر سایت تنها راهی است که باعث می شود تا بتوان مخاطبان را به سایت موردنظر جذب کرد.

حال اگر بتوانید در سایت خود کاری کنید که اعتماد مخاطبان به سایت جمع شود آن گاه دیگر این مخاطبان تبدیل به مخاطبان دائمی و همیشگی سایت شما خواهند شد. پس لازم است که برای هر سایت حداقل هر روز یک مطلب و یا یک پست تهیه شود. هیمن بروزرسانی هایی که هرچند وقت یک بار صورت می گیرد باعث می شود مخاطبان به سایت شما وفادار باشند.

2-سئو مطالب : اگر سایت دارای سئو مناسبی باشد هم می تواند مخاطبان را جذب کند و هم باعث می شود تا رتبه بهتری را سایت در گوگل داشته باشد. انتشار محتوا در بعضی از سایت ها به صورتی است که در هر ماه چند محتوا را در سایت های خود قرار می دهند حال هرچه قدر تعداد این محتواها در هر ماه بیشتر باشد باعث می شود تا سایت به موقعیت بهتری دست پیدا کند.

حال ممکن است با خود سوال کنید که بهتر است در هر روز چند محتوا برای این سایت ها نوشته شود . برای پاسخ به این سوال فرض کنید که تا به حال به میزان 16 مطلب جدید را در سایت خود قرار داده اید این بدان معنا است که 16 لینک داخلی را در سایت خود ایجاد کرده اید و با استفاده از موتورهای جست وجو نیز 16 بار ایندکس صورت می گیرد هر چه این موارد تعداد بیش تری داشته باشد باعث می شود تا سئو سایت بهبود بیش تری پیدا کند.

3-حواشی و اخبار آن : یکی از دلیل های دیگری که باعث بروزرسانی سایت می شود حجم اخباری است که باید برای مخخاطب عرضه شود. برای مثال زمانی که نسخه جدیدی از وردپرس اعلام می شود بلافاصله یک سایت وردپرسی آن را در سایت خود قرار می دهد برای این سایت ها نمی توان بیان کرد که به چه تعداد محتوا در هر ماه در سایت منتشر می شود زیرا تعداد محتواهایی که روی سایت قرار می گیرد بسته به  حوزه فعالیت و اخبار سایت است .

4-رقابت سایت ها : موضوع دیگر در این بحث رقبایی است که این سایت خواهد داشت. میزان قراردادن محتوا در هر سایت و هم چنین میزان فعالیتی که شما در هر سایت دارید به رقبای شما نیز وابسته است پس باید در این زمینه نیز تلاش کنید که مطالبی که انتشار می دهید از سایت های رقیب شما کم تر نباشد .

5-بودجه و منابع : به هر میزان که پست ها و محتوای بیش تری را درسایت ها داشته باشید موتورهای جست و جو نیز به کاربران بیش تر سایت شما را نمایش خواهند داد. البته اگر می خواهید مطالب موجود در سایت شما کیفیت بسیار بالایی داشته باشند و هم چنین نیز به صورت دائمی منتشر شوند باید بودجه لازم را برای این کار داشته باشید تا بتوانید به بازاریابان محتوا برای این کار پرداخت کنید .پس قبل از این که بیان کنید می خواهید چند محتوا در سایت شما قرارداده شود ابتدا نگاه کنید و ببینید که بودجه ای که برای این کار می توانید اختصاص دهید به چه میزان است .

محتوای سایت بهتر است دوره ای انتشار یابد یا روزانه ؟

درمورد سایت های مختلفی که وجود دارد پاسخ به این سوال نیز می تواند متفاوت باشد هر شخصی خودش باید به این نتیجه برسد که سایت در زمان های مختلف به چه میزان محتوا نیازمند است . این مهم نیست که شما روزانه پست هایی را منتشر می کنید و یا به صورت دوره ای مهم منظم بودن انتشار محتوا است .

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *