انتشار به روز رسانی11.2.6 برای برطرف کردن مشکل آیفون از سوی اپل

انتشار به روز رسانی11.2.6 برای برطرف کردن مشکل آیفون از سوی اپل

انتشار iOS11.2.6 برای از میان برداشتن مشکل آیفون به وسیله اپل

با توجه به اینکه آیفون هایی که اپل طی سال های اخیر تولید کرده بود با مشکلاتی مواجه شده بودند این کمپانی تصمیم گرفت تا راه حلی برای این ماجرا پیدا کند و در نهایت به روز رسانی11.2.6 را برای از میان برداشتن مشکلات آیفون که در هنگام به کارگیری کاراکتر هندی به وجود می آمد را منتشر نمود.

کمپانی اپل طی چند روز گذشته نسخه11.2.6 آی او اس را برای آیفون هایی که دچار مشکل در هنگام استفاده از زبان هندی بودند منتشر نمود تا بخ این وسیله بتواند مشکل این دسته از آیفون ها را برطرف نماید. مشکل به وجود آمده موجب می‌ شد برنامه هایی همچون Messages و فیسبوک مسنجر و یا حتی برنامه واتساپ قابلیت استفاده نداشته باشند. باگ نرم‌افزاری نام برده شده هفته ‌ی پیش کشف شد که موجب می شد با به کار گیری از آن کاربران بتوانند با ارسال کاراکتری ویژه به یک گوشی هوشمند آیفون به راحتی باعث از عدم کارایی پیام ‌رسان‌ هایی بشوند که در آن وجود داشت.

این مشکل در مورد سافاری و برنامه های پیش‌ فرض پیام ‌های مک او اس و اپل واچ نیز تأثیرات بسیار زیادی گذاشته است و به همین جهت اپل تصمیم گرفت به ‌روزرسانی‌ هایی را در مورد واچ او اس و تی‌ وی او اس و همچنین مک او اس را منتشر نماید تا مشکل به وجود آمده را بر روی آن پلتفرم‌ ها نیز برطرف نماید تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پیش از این اپل قول داده بود که یک نسخه آی او اس را پیش از نسخه ‌ی11.3 انتشار دهد و امروز با منتشر کردن نسخه ‌ی11.2.6 وعده خود را عملی کرد. مشکلی که در مورد آن بحث و گفتگو می شود در تمام نسخه ‌های بتای آی او اس، تی‌وی او اس، مک او اس، و واچ او اس نیز مرتفع شده است. در چند ماه گذشته این سومین مرتبه می باشد که کمپانی اپل برای از میان برداشتن مشکلات مربوط به کرشiOS 11  مجبور به‌ انتشار به روزرسانی شده است.

کمپانی اپل در ماه دسامبر، اقدامی خوب و جالب را انجام داد که در آن فقط چند ساعت پس از اینکه مشکل خود را نشان داد به‌ روزرسانی جدید را برای رفع مشکل به وجود آمده منتشر کرد. در ماه گذشته میلادی نیز تنها یک لینک ساده قادر بود آیفون را با مشکل کرش روبه رو کند؛ اما کوپرتینویی ها با منتشر کردن نسخه ‌ی۱۱.۲.۵ توانستند این مشکل را از میان بردارند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *