انتشار رندرهایی که پرچم دار نوکیا را معرفی می کند

انتشار رندرهایی که پرچم دار نوکیا را معرفی می کند

انتشار رندرهایی که پرچم دار نوکیا را معرفی می کند

به تازگی در فضای دیجیتال رندرهایی منتشر شده است که نوکیا9 جدیدترین پرچم دار نوکیا را نشان می دهد. این گوشی هوشمند و جدید نوکیا به نام نوکیا9 معرفی می شود و دارای دوربین دوگانه می باشد و صفحه نمایش آن دارای نسبت تصویر18 به9 می باشد. البته هنوز اطلاعات رسمی در خصوص این گوشی هوشمند از سوی نوکیا منتشر نشده است و تمام گفته ها احتمالاتی است که ذکر گردیده است.

در هفته گذشته تولیدکنندگان لوازم جانبی رندرهایی را منتشر کردند که احتمال داده می شود مربوط به پرچم دار آینده نوکیا باشد که به نام نوکیا9 قرار است معرفی گردد. تصاویری که منتشر شده در واقع موکد شایعاتی می باشد که پیش از این مطرح شده است. با توجه به شایعاتی که گفته شده در خصوص نوکیا9 باید بگوئیم نسخه کامل شده نوکیا8 نمی باشد و باید آن را به عنوان گوشی هوشمند جدیدی به شمار آورد که به وسیله نوکیا طراحی شده است و می تواند آغازگر تولید گوشی های هوشمندی باشد که قرار است از این پس به وسیله این کمپانی وارد بازار شود و به عنوان محصولاتی رده بالا شناخته خواهند شد.

پنل جلویی گوشی دارای صفحه نمایشی است که احتمالا نسبت تصویر آن18 به9 خواهد بود؛ این گوشی هوشمند در لبه های کناری خود دارای انحنای بسیار کمی می باشد که می توان آن را شبیه به صفحه نمایش های اینفینیتی که در گوشی های گلکسی اس8 و نوت8 سامسونگ وجود داشت دانست. البته نوکیا9 در خصوص حاشیه ای که در قسمت بالا و پائین خود دارد نسبت به این دو گوشی سامسونگ بزرگ تر می باشد ولی به طور کلی می توان نوکیا9 را در ظاهر به آخرین پرچم داران سامسونگ شبیه دانست و این شباهت ظاهری بسیار محسوس خواهد بود.

کمپانی نوکیا از چینش عمودی در خصوص قرارگیری دوربین دوگانه نوکیا9 استفاده کرده است که در میانه پنل پشتی این گوشی هوشمند به زیبایی بر روی یکدیگر قرار گرفته اند و فلش دوگانه ای که برای آن در نظر گرفته شده است سمت راست دوربین را برای عملکرد مناسب انتخاب کرده است.

بر روی تصاویر رندری که از این گوشی هوشمند انتشار پیدا کرده شکاف دایره شکلی بر روی قاب های تعیین شده برای آن وجود دارد که سمت چپ دوربین برای تعبیه آن در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست شکاف ایجاد شده محل قرارگیری سنسور ضربان قلب است یا اینکه قرار است نوکیا از سنسور دیگری برای قرار گیری در این قسمت استفاده کند. نوکیا محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را به صورت دایره ای و در قسمت زیرین دوربین در نظر گرفته است که بهترین محل برای قرارگیری این سنسور می باشد و می تواند استفاده کاربران از آن را به راحتی فراهم کند.

نوکیا در خصوص محصولاتی که سال گذشته طراحی و تولید کرده بود سنسور اثر انگشت را با کلید هوم ادغام کرده بود اما در حال حاضر این کمپانی فنلاندی تصمیم دیگری گرفته است و با انتخاب رویه ای متفاوت سعی کرده محصول زیبایی را عرضه نماید و یه همین دلیل محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را پنل پوشتی نوکیا9 در نظر گرفته است. در مورد نوکیا6 که به عنوان مدل2018 شناخته می شود نوکیا قسمت پائین گوشی را برای سنسور اثر انگشت در نظر گرفته بود. با توجه به رندرهای منتشر شده نوکیا از هیچ کلید فیزیکی و یا لمسی در پنل جلویی نوکیا9 استفاده نکرده است.

کمپانی HMD که یک کمپانی فنلاندی می باشد و گوشی های هوشمندی را با نام نوکیا تولید می کند قبلا اعلام کرده بود که در کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلون برگزار می شود حضور خواهد داشت و این مطلب را به صورت رسمی تائید کرده است. یکی از مقامات این کمپانی که در بخش اجرایی آن شرکت دارد اعلام کرده است که طرفداران محصولات نوکیا در سال2018 باید منتظر محصولی بسیار فوق العاده از جانب این کمپانی باشند که در کنگره جهانی موبایل که در روزهای پایانی ماه فوریه کار خود را آغاز می کند رونمایی خواهد شد.

باتوجه به این که نوکیا9 پرچمدار احتمالی این کمپانی فنلاندی می باشد و در این کنگره معرفی خواهد شد اما به احتمال بسیار زیاد این کمپانی از موقعیتی که پیش رو دارد استفاده خواهد کرد تا عرضه نوکیا6 و نوکیا7 را اطلاع دهدد که قرار است وارد بازارهای غربی بشود.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *