انتشار جدیدترین اطلاعات در خصوص قلم گلکسی نوت9 سامسونگ

انتشار جدیدترین اطلاعات در خصوص قلم گلکسی نوت9 سامسونگ

اطلاعاتی جدید در خصوص قلم اس پن گلکسی نوت9 سامسونگ منتشر شد

طی روزهای اخیر در خصوص قلم گلکسی نوت9 سامسونگ اطلاعاتی انتشار یافته است که نشان می دهد این قلم هوشمند دارای ویژگی های جدیدی است. پرچم دار جدید سامسونگ دارای ویژگی های منحصربفردی است که موجب می شود افراد بسیاری علاقه مند به داشتن این محصول جدید سامسونگ داشته باشند.

همانگونه که پیش از این نیز عنوان شده بر اساس روالی که همیشه وجود داست در عرصه تکنولوژی همیشه مدتی قبل از معرفی محصول جدیدی در خصوص آن شایعات بسیاری مطرح می شود. گلکسی نوت9 سامسونگ نیز از این مسئله مستثنی نبوده و شایعات بسیار زیادی در خصوص آن انتشار یافته است که موجب می شود کاربران اطلاعات بیشتری در خصوص ویژگی های پرچم دار جدید سامسونگ به دست بیاورند. البته شایعات منتشر شده بیشتر حول قلم S Pen سامسونگ است که موجب می شود پرچم دار جدید سامسونگ تفاوتی عمده با نسل پیش از آن داشته باشد و مسلما کاربرانی که پیش از این با محصولات سامسونگ کار کرده اند در خصوص این قلم هوشمند اطلاعاتی را دریافت کرده و تا حدودی با آن آشنا هستند.

شایعاتی که در مورد قلم هوشمند گلکسی نوت9 وجود دارد نشان می دهد که این قلم هوشمند قابلیت کنترل دوربین و پخش فایل های تصویری را دارد. موسسه Ice Universe  منبع اصلی انتشار این شایعه است که عنوان کرده قلم هوشمند گلکسی نوت9 سامسونگ این قابلیت را دارد که زمان سنج دوربین پرچم دار جدید سامسونگ را کنترل کرده و حتی در زمینه پخش و کنترل موسیقی نیز عملکرد مناسبی خواهد داشت.

البته شایعات دیگری نیز در خصوص فبلت پرچم دار سامسونگ منتشر شده است که کمی عجیب و دور از ذهن به نظر می رسد. با توجه به شایعاتی که منتشر شده است این امکان وجود دارد که کاربران قلم اس پن را به عنوان هدست بی سیم و بلوتوثی به کار بگیرند؛ اما این شایعه کمی دور از ذهن و غیر قابل باور به نظر می رسد. باید عنوان کنیم که سامسونگ هیچ خبری را به صورت دقیق و رسمی در خصوص محصول جدید خود منتشر نکرده است و علاقه مندان به محصولات جدید سامسونگ باید تا زمانی که این محصول به صورت رسمی معرفی می شود صبر داشته باشند.

سامسونگ اعلام کرده که فبلت جدید خود را در تاریخ 9 آگوست و طی مراسمی که تحت عنوان Unpacked برگزار می شود به صورت رسمی معرفی خواهد نمود. باتوجه به شایعاتی که در خصوص جدیدترین فبلت سامسونگ منتشر شده می توان گفت محصول جدید کره ای ها دارای قابلیت های بسیار عمده ای هستند و این مسئله می تواند در فروش این محصول کهکشانی تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و افراد بسیاری را نسبت به خرید این محصول جدید سامسونگ ترغیب کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *