انتشار تصویر جدیدی از هواوی پی20

انتشار تصویر جدیدی از هواوی پی20

انتشار تصویر جدیدی از هواوی پی20

به تازگی تصویر جدیدی از گوشی هوشمند هواوی که به نام هواوی پی20 معرفی شده منتشر گردیده است که آن را با حاشیه های باریکی نشان می دهد و هواوی در طراحی این گوشی هوشمند از یک بریدگی در قسمت بالای آن استفاده کرده است که موجب می شود این پرچم دار جدید هواوی طراحی خاصی را پیدا کند. طی روزهای گذشته اعلام شده بود که هواوی قصد ندارد در نمایشگاه MWC2018 پرچم دار جدید خود را رونمایی کند و برای اینکه بتواند عضو جدید سری پی گوشی های خود را معرفی نماید رویداد دیگری را که قرار است در تاریخ27 مارس در شهر پاریس برگزار شود در نظر گرفته است.

طی روزهای گذشته چند تصویر رندر نیز از جدیدترین پرچم دار هواوی منتشر شده است. علاوه بر این تصویری نیز از گوشی میان رده این کمپانی منتشر شده است که به نام پی20 لایت معرفی شده است و دارای دوربین دوگانه می باشد. هواوی سعی کرده گوشی های هوشمندی که در سال2018 وارد بازار می کند از کیفیت بالاتری نسبت به نسل های پیشین داشته باشد و بتواند موجب جلب نظر کاربران خود قرار بگیرد.

اخیرا تصویری واقعی از گوشی جدیدی که قرار است به عنوان جانشین پی10 هواوی معرفی شود در ویبو که یکی از شبکه های اجتماعی معتبر است نشان داده شده است و اینگونه به نظر می رسد که این گوشی هوشمند از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی به آیفون10 اپل را دارد و با این شباهت ظاهری وارد بازار خواهد شد. در قسمت بالای این گوشی جدید بریدگی ای قرار داده شده است که در واقع محل قرار گیری دوربین سلفی ر نشان می دهد. البته این نکته را نیز باید عنوان کرد که حاشیه ای که در بالای صفحه نمایش پی20 قرار دارد کمی از نظر اندازه کوچک تر از بریدگی ای است که بر روی صفحه نمایش آیفون ایکس اپل قرار دارد.

شواهدی در خصوص طراحی پرچم دار جدید هواوی وجود دارد که نشان می دهد این گوشی به احتمال بسیار زیادی به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهد بود. البته پیش از این هواوی هنگامی که می خواست از گوشی هوشمند وی10 رونمایی به عمل بیاورد سیستم تشخیص چهره ای را معرفی نمود که تنها به همین کمپانی اختصاص داشت و به نام «Point-Cloud True Depth» معرفی شده است.

این احتمال نیز وجود دارد که گوشی های جدید هواوی که در خانواده سری پی قرار دارند دارای سیستم تشخیص چهره سه بعدی باشند و با این سیستم تشخیص هویت که در شناخت کاربران نیز با دقت بالایی عملکرد دارد در اختیار کاربران و علاقه مندان به گوشی های هوشمند هواوی قرار بگیرد. هواوی در طراحی پرچم دار جدید خود کمی متفاوت تر از قبل عمل کرده است و در مورد صفحه نمایش این گوشی هوشمند از حاشیه های بسیار باریک و کمی استفاده کرده است. البته ناگفته نماند هنوز در خصوص مشخصات ظاهری این گوشی هوشمند اطلاعات کاملی در دسترس نیست و مطمئن نیستیم آیا هواوی حاشیه هایی که در قسمت پائین صفحه نمایش وجود دارد را به طور کامل حدف می کند و یا اجازه می دهد این حاشیه ها در جای خود باقی بمانند.

در خصوص مشخصات گوشی های جدید هواوی هنوز اطلاعات مشخصی در دسترس نمی باشد ولی با این وجود ایوان بلس که یکی از افشاگران مطرح است مدتی پیش عنوان کرده که هواوی قصد دارد در سال2018 گوشی های هوشمندی را معرفی نماید که در مورد آن ها از دوربین سه گانه استفاده کرده است. در حال حاضر اغلب کمپانی ها از دوربین دوگانه در خصوص جدیدترین محصولات خود استفاده می کنند و زمانی که دو دوربین با یکدیگر ترکیب شوند قابلیت تصویربرداری با پس زمینه تار را که به افکت بوکه معروف است را برای کاربران امکان پذیر می سازد.

هواوی چینی قصد دارد در خصوص گوشی های هوشمند جدید خود کمی نوآوری به خرج بدهد و از دوربین سه گانه برای آن ها استفاده نماید و ایوان بلس در همین راستا اعلام کرده است که جدیدترین گوشی هواوی قابلیت تصویربرداری با رزولوشن40 مگاپیکسل را دارا می باشد و دوربین سلفی آن که در پنل جلویی قرار داده شده است می تواند تصاویری با بالاترین رزولوشن24 مگاپیکسلی را به ثبت برساند.

یکی دیگر از مشخصاتی که در خصوص جدیدترین پرچم دار گوشی های هواوی می توان نام برد استفاده از تراشه کرین970 می باشد. این تراشه با استفاده از واحد پردازش عصبی می تواند کلیه داده هایی که بر مبنای هوش مصنوعی است را پردازش نماید و به عنوان قلب گوشی های هوشمند میت10 و میت10 پرو می باشد. با در نظر گرفتن اطلاعاتی که منتشر شده است این طور به نظر می رسد که سری پی20 دارای سه گوشی رده بالا خواهد بود البته هنوز مشخص نیست کمپانی چینی نام تجاری محصولات جدید خود را چه خواهد گذاشت.

جانشینی که هواوی برای پی10 طراحی کرده است در وب سایت کمپانی تولید کننده به نام پی11 نوشته شده است و این کمپانی صفحات آزامیشی را نیز به نام پی12 به وجود آورده است اما هنوز هم به طور دقیق مشخص نیست نام تجاری دقیق آن ها چه خواهد بود. البته در مورد پی20 باید بگوئیم هواوی این نام تجاری را به صورت رسمی ثبت کرده است و اگر از نام احتمالی آن ها صرف نظر کنیم سه گوشی بالا رده پی20 و نسخه پلاس آن و همچنین پی20 پرو یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی می شوند. هواوی اعلام کرده پرچم داران جدید خود را در نمایشگاه MWC معرفی نخواهد کرد و این درحالی است که کمپانی سامسونگ قصد دارد در این رویداد پرچم داران جدید خود را رونمایی کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *