انتشار تصاویر جدید گوشی هوشمند شیائومی می میکس3

انتشار تصاویر جدید گوشی هوشمند شیائومی می میکس3

تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی می میکس3 انتشار یافته است

کمپانی چینی شیائومی مدتی است که بر روی محصول جدیدی با نام شیائومی می میکس3 کار می کند و به تازگی تصاویر جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است که نشان می دهد در طراحی آن از حاشیه های بسیار کم و باریکی استفاده شده و هیچگونه بریدگی برروی صفحه نمایش آن وجود ندارد.

علیرغم تصاویر تازه ای که در خصوص جدیدترین محصول شیائومی انتشار یافته تا به حال در خصوص مشخصات این گوشی هوشمند که گفته شده به صورت تمام صفحه خواهد بود در دسترس قرار نگرفته است و کمپانی شیائومی نیز در خصوص آن اطلاعاتی را به صورت رسمی ارائه نداده است. البته تصاویر مختلفی که در خصوص گوشی هوشمند شیائومی می میکس3 انتشار یافته می توان به برخی از ویژگی ها و اطلاعات این گوشی هوشمند جدید پی برد. طی روزهای گذشته تصاویری جدید از گوشی هوشمند می میکس3 که دارای دوربین پاپ آپ است و از صفحه نمایش بدون حاشیه برخوردار است افشا شد و در حال حاضر نیز تصاویر جدیدی در خصوص آن به صورت غیر رسمی انتشار یافته است که به نوعی می تواند اطلاعات قبلی را مورد تایید قرار دهد.

مشاهده تصاویر جدید منتشر شده در خصوص شیائومی می میکس3 نشان می دهد که محصول جدید شیائومی به عنوان یک محصول جدید تمام صفحه ارائه می شود و هیچ حاشیه ای در اطراف آن دیده نمی شود. در خصوص صفحه نمایش این گوشی هوشمند هیچ بریدگی ای مشاهده نمی شد و طراحی آن که به همراه حاشیه های فوق العاده باریکی است بیش از هرچیزی خود را به نمایش می گذارد. شیائومی نیز همچون اپل در تلاش است تا حاشیه ای که در پایین قاب جلویی گوشی هوشمند می میکس3 وجود دارد به شکل کاملا باریکی طراحی کند و در این مسیر موفقیت بسیاری نیز به دست آورده است.

در طراحی دوربین سلفی می میکس3 شیائومی سعی کرده محصولی شبیه به ویوونکس طراحی کند و این محصول درحالی معرفی خواهد شد که به دوربین پاپ آپ مجهز است. با توجه به تصاویر منتشر شده زمانی که می میکس3 شیائومی به صورت رسمی معرفی شود و راهی بازار گردد تلفن های هوشمندی مانند ویوونکس و یا اوپوفایند ایکس وارد رقابتی جدید خواهند شد و این احتمال وجود دارد در رقابت با گوشی جدید می میکس3 شیائومی از لحاظ نسبت نمایشگر به بدنه گوشی دچار مشکل شوند. با توجه به اخباری که انتشار یافته شیائومی قرار است محصول جدید خود را که به دوربیت پاپ آپ مجهز است شهریور ماه سال جاری به صورت رسمی معرفی کند و مدتی پس از آن نیز پیش فروش این محصول آغاز خواهد شد و علاقه مندان می توانند گوشی هوشمند جدید شیائومی را خریداری کرده و از امکاناتی که در آن قرار داده شده استفاده کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *