انتشار بنچمارک مک بوک پرو15 اینچی مجهز به کارت گرافیک رادئون پرو وگا20

انتشار بنچمارک مک بوک پرو15 اینچی مجهز به کارت گرافیک رادئون پرو وگا20

انتشار بنچمارک مک بوک پرو15 اینچی مجهز به کارت گرافیک رادئون پرو وگا20

کمپانی اپل هفته قبل بنچمارکی از مک بوک پرو 15 اینچی خود را رونمایی نمود که در طراحی آن از کارت گرافیک رادئون پرو وگا20 استفاده شده است. انتشار پنچمارکی که مربوط به مک بوک پرو15 اینچی جدید اپل است موجب شده تا اطلاعات بیشتری درخصوص پیشرفت لپ تاپ های اپل درمقایسه با مدل معمولی آن را به دست آوریم. البته باید این نکته را نیز عنوان کنیم که پیش از رونمایی از مک بوک پرو15 اینچی که مجهز به کارت گرافیک رادئون پرو وگا20 است در طراحی مک بوک پروهایی که توسط این کمپانی تولید می شدند از کارت گرافیک رادئون پرو ایکس560 استفاده می شده است.

در طراحی مک بوک پرو جدید اپل از پردازنده 2.6 گیگاهرتز Core i7 اینتل استفاده شده است. این لپ تاپ جدید علاوه بر کارت گرافیک رادئون پرو وگا20 دارای16 گیگابایت حافظه رم و حافظه SsD در حدود یک ترابایت است. البته ناگفته نماند بنچمارک های دیگری نیز از این لپ تاپ منتشر شده که نشان می دهد اپل از پردازنده های قوی تری درخصوص آن ها استفاده کرده است. اپل هفته گذشته تنها به انتشار بنچمارکی که مختص مک بوک پرو15 اینچی مجهز به کارت گرافیک رادئون پرو وگا20 اکتفا نموده است. بنچمارک هایی که برای محصولات قوی تر این کمپانی درنظر گرفته شده اند به صورت رسمی در اختیار عموم قرار ندارند.

 

مک بوک پرو

قیمت مک بوک های پرو

البته بنچمارکی که درخصوص سی پی یو مک بوک پروهای جدید اپل است به صورت عملی هیچ تفاوتی با مک بوک پروهایی که در بازار وجود دارند نداشته و در پردازنده مرکزی مدل جدید این لپ تاپ ها هیچ تغییری ایجاد نشده است. این نکته را نیز باید عنوان کرد که ارت گرافیک رادئون پرو وگا تنها در خصوص مدل های رده بالای15 اینچی مک بوک به کار گرفته خواهند شد و مدل های دیگر فاقد این کارت هستند. این مدل از لپ تاپ های اپل با قیمت2799 دلار وارد بازار خواهند شد و هرکسی قدرت خرید آن را نخواهد داشت.

البته مک بوک پروهایی که دارای کارت گرافیک رادئون پرو وگا16 هستند دارای قیمت 3049 دلاری هستند اما مدلی که در آن از کارت گرافیک رادئون پرو وگا20 استفاده شده با قیمت3149 دلار به بازار عرضه خواهند شد. اغلب مشتریان اپل قادر به خرید این مدل از لپ تاپ های مک بوک پرو با قیمت بالا نخواهند بود. مشتریانی که تمایل دارند مک بوک پرو جدید اپل را که به رادئون پرو وگا20 مجهز است و در طراحی آن از پردازنده Core i9 به همراه رم32 گیگابایتی استفاده شده خریداری کنند باید مبلغ3849 دلار را بپردازند. البته باید این موضوع را به خاطر داشت که محصول جدید اپل از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است که باعث می شود بهترین عملکرد را داشته باشند و مخاطبانی که قادر به تهیه آن هستند می توانند از قابلیت های متعدد آن استفاده کنند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *