انتشار اولین عکس های رسمی از هواوی میت 20 پرو

انتشار اولین عکس های رسمی از هواوی میت 20 پرو

فاش شدن اولین تصاویر هواوی میت 20 پرو

تصاویر رسمی هواوی میت ۲۰ پرو همراه با اطلاعات کامل این تلفن همراه توسط یک وب‌ سایت آلمانی WinFuture روز سه‌ شنبه، سوم مهرماه ۱۳۹۷، منتشر شد. البته این اولین نگاه به پرچمدار جدید هواوی به حساب می آید؛ ولی چندی پیش تصاویر رندری از مدل کوچک‌ تر این تلفن همراه یعنی میت ۲۰ معمولی و همین طور ایربادهای وایرلس هواوی فری‌ بادز ۲ پرو پخش شده بود؛ هدفونی که علاقه مندان توقع داشتند هواوی آن را همراه با گوشی‌ های جدیدش عرضه نماید.

گوشی میت ۲۰ پرو مجهز به همان مدل دوربین سه ‌گانه‌ ی نمونه ی غیر پرو است؛ ولی به ‌منظور دارا بودن دوربین جلو، حسگرهای تشخیص چهره، بلندگو و به احتمال زیاد LED اعلان ‌ها از بریدگی پهن تری بهره خواهد برد. ابعاد صفحه نمایش هنوز مشخص نیست؛ ولی بر اساس گزارش‌ های به دست آمده، کیفیت تصویر آن ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ پیکسل خواهد بود. در صورتی که حسگر اثر انگشت میت ۲۰ استاندارد در بخش پشت موبایل قرار دارد، میت ۲۰ پرو از حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش بهره می برد. همین طور این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و توایلایت به فروش خواهد رسید.

از مهم ترین موارد ارتقاء یافته پرچمدار جدید هواوی به دوربین سه ‌گانه ‌ی آن با برند لایکا می توان نام برد. وب‌ سایت WinFuture میزان بزرگی دیافراگم را از f/1.8 تا f/2.4 به همراه زوم اپتیکال ۵ برابر گزارش داده است. نمونه پرو مثل میت ۲۰ معمولی به تراشه ‌ی کرین ۹۸۰ مجهز می باشد که از ترکیب ۸ هسته‌ ی Cortex-A55 و Cortex-A76 آرم استفاده کرده است.

WinFuture همین طور یادآور شد که نمونه ی سومی از میت ۲۰ هم وجود دارد که تا به امروز مشخصاتی از آن به دست نرسیده است. این تلفن همراه که با نام رمز اورست شناخته می ‌شود، یا نمونه ای رده ‌بالا با طراحی پورشه یا نسخه ای با ابعاد صفحه نمایش به‌ مراتب عریض تر خواهد بود. هدف هواوی این است که سری میت ۲۰ را در بیست و چهارم مهر ماه (۱۶ اکتبر) در یک مراسم خاص در شهر لندن رونمایی کند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *