ال جی و تولید محصولاتی فوق العاده در دنیای تکنولوژی های نوین

ال جی و تولید محصولاتی فوق العاده در دنیای تکنولوژی های نوین

محصولات ال جی تولیداتی خلاقانه در دنیای مدرن امروزی

شرکت ال جی الکترونیک در سال ۱۹۵۸ با عنوان «گلد استار» در سئول کره جنوبی تاسیس شد و تا به امروز محصولاتی مانند لوازم که خانگی، تلفن همراه، تبلت و تلویزیون تولید کرده است . اولین گوشی اندرویدی شرکت ال جی  در ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. درسال ۲۰۱۱ نیزاز اولین تبلت اندرویدی ال جی پرده برداری شد. اگرچه این شرکت را با مانیتورها و تلویزیون هایش  در بازار می‌ شناسند، اما خرید و فروش گوشی موبایل ال جی نیز رفته رفته با استقبال زیادی روبرو شده است. کافی است به سایت های خرید و فروش اینترنتی  تا با انواع و اقسام گوشی های هوشمند این شرکت آشنا شوید.

شرکت ال جی اولین شرکتی نبود که تصمیم گرفت در کنار سایر لوازم الکترونیکی‌، تلفن همراه مخصوص به خود را داشته باشد؛ با این وجود گوشی‌های هوشمند این شرکت در خیلی موارد جزو اولین‌ها بود. حرف نخست را در تلفن‌های همراه ال‌ جی خلاقیت می ‎زند؛ مثلا سری جی از تلفن‌های همراه این شرکت، با انواع و اقسام مدل‌ها از جمله قاب چرمی یا پلاستیکی در رنگ‌های مختلف، دکمه در قسمت پشت تلفن همراه، خمیدگی صفحه از جمله قابلیت های مخصوص گوشی های  ال جی هستند. همچنین کمتر کسی صفحه‌های مقاومتی گوشی ‌های موبایل را به خاطر می‌ آورد، صفحاتی که تنها نسبت به فشار واکنش نشان می‌ دادند؛ شرکت ال جی با تولید تلفن همراه ال جی پرادا، اولین گوشی لمسی خازنی را به بازار عرضه کرد که توانست در سال اول، رکورد خرید و فروش تلفن همراه را به خود اختصاص دهد.

گوشی ال جی پرادا با نمایشگر ۳ اینچی، وزن ۸۵ گرمی، دوربین دو مگاپیکسلی و طراحی ساده و زیبا و خوش ‌دست، آرزوی داشتن موبایل لمسی بدون دردسر برای اکثر کاربران تلفن همراه را به واقعیت تبدیل کرد. خرید و فروش گوشی موبایل ال جی پرادا در سایت شیپور همچنان آگهی می‌شود. مثلا یک گوشی موبایل در این مدل حدود چهارصد هزار تومان به حراج گذاشته شده است.

سال ۲۰۱۷ برای شرکت ال جی سال خوبی بود. درآن سال این شرکت توانست برای نخستسن بار به بالاترین نرخ  خرید و فروش در زمینه گوشی ‌های هوشمند برسد. قابل ذکر است شرکت ال جی این رقم از افزایش فروش را مدیون گوشی‌ های هوشمند سری کا، ایکس و جی است. خر ید و فروش تلفن همراه ال جی در مدل کا ۱۰ در سایت شیپور قیمتی بین چهارصد تا هشتصد هزار تومان دارد. مثلا یک دستگاه ال جی کا ۱۰ آکبند مشکی رنگ با دو سال گارانتی مدیا پردازش و رجیستر شده هشتصد هزار تومان به فروش می‌رسد. از شاخصه های این تلفن همراه می‌ توان به دوربین دو منظوره عادی و واید برای عکاسی اشاره نمود.

گوشی ال جی  مدل جی ۶، یکی از بهترین تلفن‌های همراه ال جی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد. نمایشگر این گوشی موبایل ۵.۷ اینچ، دوربین اصلی عادی و واید ۱۳ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت است. یک دستگاه جی ۶ سفید رنگ در حد نو در سایت شیپور حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی ‌های موبایل ال جی هستید و در عین حال نمی‌ توانید مبلغی معادل جی ۶ بپردازید، دنبال ال جی وی ۲۰ بگردید. دوربین این تلفن همراه هم دوگانه و با کیفیت بهتر از جی ۶ در اختیار خریداران است اما باتری آن به قدرت سایر اسمارت‌فون‌های برتر ال جی نیست. خرید و فروش گوشی موبایل ال جی وی ۲۰ در سایت های اینترنتی نیز امکان ‌پذیر است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *