افشای ویدئویی که مرتبط با مشخصات پنل جلویی گلکسی نوت9

افشای ویدئویی که مرتبط با مشخصات پنل جلویی گلکسی نوت9

گلکسی نوت9 سامسونگ و افشای تصویر ویدئویی پنل جلو و صفحه نمایش6.4 اینچی

سامسونگ برای نیمه ی دوم سال جاری میلادی پرچم دار دیگری را قرار است معرفی کند که به نام گلکسی نوت9 شناخته می شود. در خصوص این گوشی هوشمند ویدئویی منتشر شده که در ارتباط با پنل جلویی این گوشی هوشمند بوده و دارای صفحه نمایش6.4 اینچی می باشد. سامسونگ قصد دارد طی چند ماه آینده این محصول را به صورت رسمی معرفی کند اما ویژگی های سخت افزاری پرچم دار جدید کره ای طی هفته های اخیر انتشار یافته و هر دو نسخه تراشه اسنپدراگون و اکسینوس در بررسی های به عمل آمده نتایج قابل قبولی داشته اند.

در حال حاضر ویدئویی از این محصول جدید سامسونگ منتشر شده که پنل جلویی آن را به طور کامل به نمایش گذاشته است و با در نظر گرفتن این تصاویر کاملا متوجه خواهیم شد که این دستگاه هوشمند از لحاظ طراحی در نظر گرفته شده برای پنل جلویی شبیه به گلکسی اس9 و یا حتی نسخه ی پلاس آن می باشد.

سامسونگ در طراحی لبه های نمایشگر این دستگاه از کم ترین حاشیه ی ممکن استفاده کرده و سیاست همیشگی سامسونگ در خصوص نمایشگر خود را به خوبی نشان می دهد. سامسونگ اعتقادی به استفاده از بریدگی در بالای صفحه نمایش نداشته و در خصوص گلکسی نوت9 نیز این تغییر را ایجاد نکرده است که این مساله مایه رضایت کاربران بوده و موجب می شود تا پرچم دار جدید سامسونگ به عنوان میعادگاه تکنولوژی های جدید در مورد این کمپانی کره ای باشد.

نمایشگر به کار رفته در پنل جلویی گلکسی نوت9 در اندازه6.4 اینچی است؛ اما با در نظر گرفتن گزارش هایی که منتشر شده اندازه های پرچم دار جدید با کاهش2 میلی متری روبه رو بوده است و این مساله به دلیل حاشیه های کمی می باشد که در لبه های دستگاه تعبیه شده است. در خصوص طراحی گلکسی نوت9 از دوربین جلو و حسگرهایی پرچم داران کهکشانی سامسونگ استفاده شد است و هیچ تغییری در این مورد به چشم نمی خورد.

در مورد گلکسی نوت9 گمانه زنی های بسیاری مطرح شده که یکی از آن ها ترکیب حسگر اثر انگشت با صفحه نمایش است و امیدواریم سامسونگ این مساله را به صورت بهبود یافته ای به اجرا دربیاورد. یکی دیگر از مواردی که سامسونگ در خصوص پرچم دار جدید خود به کار گرفته ارتقای ظرفیت باتری آن است که موجب می شود این گوشی هوشمند عملکرد بهتری داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *