افشای تصویر بلک بری آتن مجهز به دو دوربین و کیبورد کامل QWERTY

افشای تصویر بلک بری آتن مجهز به دو دوربین و کیبورد کامل QWERTY

تصویر بلک بری آتن با دو دوربین و کیبورد QWERTY افشا گردید

طی روزهای گذشته تصویر جدیدی از گوشی هوشمند بلک بری آتن افشا شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند جدید دارای دو دوربین در پنل پشتی دستگاه بوده و مجهز به کیبورد کامل QWERTY می باشد. در حال حاضر کمپانی بلک بری توانسته با قرار گرفتن در زیر مجموعه TCL Technology اوضاع و احوال خوبی را برای خود به وجود بیاورد. در طول سال گذشته میلادی شاهد بودیم که این کمپانی از گوشی هوشمند بلک بری کی وان که دارای کیبورد QWERTY بود رونمایی به عمل آورده است.

بازار تلفن های هوشمند از این گوشی استقابل نموده و بلک بری موفق شد فروش بسیار خوبی را برای خود به دست بیاورد. با در نظر گرفتن تصویر انتشار یافته از اداره مالکیت فکری چین مشخص می شود این کمپانی در حال حاضر محصول دیگری را به نام بلک بری آتن توسعه می دهد.

این گونه به نظر می آید که بلک بری هم به منظور اینکه بتواند میزان رضایت مندی کاربران گوشی های هوشمند خود را در یک حالت و اندازه مناسبی نگه دارد ترجیح داده از دو دوربین در پنل پشتی دستگاه استفاده نماید. این گوشی هوشمند جدید به شکلی واضح دارای فرمول های پایه ای بلک بری می باشد و همچون سابق اصالت خود را حفظ کرده تا بتواند بازار بیشتری را به سمت خود جذب کند. در نسل پیشین کمپانی بلک بری از صفحه نمایشی استفاده کرده بود که دارای نسبت تصویر3 به2 بود اما در حال حاضر اینگونه به نظر می رسد در خصوص نسخه آتن ترجیح داده از دستگاهی بلنتر استفاده نماید که نسبت تصویر آن16 به9 می باشد.

کیبورد کامل QWERTY در واقع به عنوان امضای بلک بری در خصوص گوشی های هوشمند این کمپانی می باشد که موجب می شود مخاطبان و کاربران بسیاری به سمت این محصولات جذب شوند. این کمپانی در خصوص گوشی هوشمند جدید خود از یو اس بی نوع سی استفاده کرده است و جک3.5 میلی متری در لبه بالایی این دستگاه قرار گرفته است. بلک بری در مورد نسخه ی آتن محصولات خود دوربین سلفی را فراموش نکرده و آن را نیز برای ثبت تصاویر سلفی خوب و با کیفیت در نظر گرفته است.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *