افشای تصویری از گلکسی اس9 پلاس با رنگ آبی مرجانی

افشای تصویری از گلکسی اس9 پلاس با رنگ آبی مرجانی

برملا شدن رنگ جدید گلکسی اس9 پلاس به رنگ آبی مرجانی

ایوان بلس که به عنوان یک افشاگر مطرح شناخته شده است به تازگی تصویر رندری از گوشی هوشمند گلکسی اس9 پلاس را در فضای اینترنتی منتشر کرده است که نشان می دهد یکی از پرچم داران جدید سامسونگ دارای دوربین دوگانه می باشد و می تواند با این دوربین تصاویر با کیفیت و بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد. ایوان بلس چند روز پیش تصویر رندری از گلکسی اس9 پلاس را منتشر نمود که این گوشی را به رنگ بنفش نشان می داد که این تصویر در صفحه توئیتری منتشر شده بود و طی روزهای اخیر نیز تصویر دیگری را منتشر کرده است که نشان می دهد سامسونگ در خصوص پرچمداران جدید خود رنگ آبی مرجانی را نیز به کار گرفته و برخی از مدل های پلاس این گوشی ررا به این رنگ طراحی نموده و به زودی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

زمانی که تصویر منتشر شده مورد بررسی قرار گرفت نماد گلکسی اس9 پلاس بر روی پنل پشتی این گوشی مورد توجه قرار گرفت و نشان داد سامسونگ کره ای از این رنگ در مورد نسخه پلاس پرچمداران خود استفاده کرده است و برخی از نسخه های این مدل از گوشی های پرچم دار خود را با این رنگ عرضه خواهد کرد. تصویری که به تازگی در اختیار قرار گرفته است نشان می دهد شایعاتی که در مورد این گوشی هوشمند مطرح شده بود صحت داشته و این پرچم دار با دوربین دوگانه ای عرضه خواهد شد.

دوربین دوگانه ای که در پنل پشتی این دستگاه دیده می شود دارای چینش عمودی بوده و در بخش کناری دوربین اصلی فلاش ال ای دی قرار داده شده است که در نزدیکی آن نیز حسگر ضربان سنج قرار دارد و موجب می شود کاربران به راحتی بتوانند از این گوشی هوشمند استفاده نمایند. محل قرار گیری حسگر اثر انگشت نیز با توجه به شایعاتی که پیش تر عنوان شده بود در قسمت پائین دوربین اصلی می باشد و این مساله نشان می دهد اغلب شایعات مطرح شده در خصوص کهکشانی های جدید سامسونگ صحت داشته است.

در پنل پشتی گلکسی اس9 پلاس تغییرات زیادی دیده نمی شود و حاشیه های باریکی که در قسمت بالا و پائین صفحه نمایش این گوشی وجود داشته بر جای خود ثابت مانده است و اینگونه به نظر می رسد که لبه های منحنی موجود در صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای حاشیه های ضخیم تری می باشد. اگر بخواهیم پنل جلویی این گوشی هوشمند را با پنلی که پیش از ان در گلکسی اس8 پلاس به کار رفته بود مقایسه کنیم از آنجایی که پرچم دار جدید سامسونگ در قسمت بالا و پائین صفحه نمایش خود دارای حاشیه های باریکی است به راحتی قابل تشخیص می باشد.

کمپانی کره ای سعی کرده لبه های منحنی صفحه نمایش پرچم داران جدید خود را حفظ کند و در کل سه دکمه فیزیکی بر روی لبه های این گوشی قرار داده است. در خصوص این گوشی هوشمند احتمال بسیار زیادی وجود دارد سامسونگ در زیر کلیدی که برای یکپارچه ساززی صدا در نظر گرفته است دکمه بیکسبی را قرار داده باشد که اغلب در سمت چپ این گوشی می باشد.

در حاشیه بالای صفحه نمایش چند سنسور قرار داده شده است که یکی از آن ها مختص دوربین سلفی می باشد و حسگر تشخیص عنبیه چشم مورد دیگری است که در این گوشی هوشمند دیده می شود و می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. سامسونگ فناوری جدیدی برای احراز هویت را در این گوشی های هوشمند تعبیه کرده است که به نام Intelligent Scan معرفی شده است و قادر است حسگر تشخیص عنبیه را با سیستم تشخیص چهره ترکیب کرده و عملکرد بسیار خوبی را برای شناسایی هویت کاربران خود داشته باشد.

دو پرچم دار جدیدی که سامسونگ قصد معرفی و عرضه آن ها را دارد از لحاظ طراحی شباهت بسیاری دارند و تنها نکته ای که موجب تمایز آن ها می شود اندازه گلکسی اس9 می باشد که نسبت به نسخه پلاس آن دارای اندازه کوچک تری می باشد و دوربین تعبیه شده در آن تک می باشد. سامسونگ در خصوص پرچم داران قبلی خود نیز از دوربین اصلی تکی در پنل پشتی استفاده کرده بود و حسگر اثر انگشت نیز در زیر این دوربین قرار داشت. دوربینی که در این دو پرچم دار جدید به کار رفته است به لحاظ قدرت و کیفیت بالای تصویر برداری به گونه ای است که موجب می شود تا نسبت به دیگر مدل های این کمپانی بسیار متفاوت دیده شود.

با توجه به شایعاتی که منتشر شده است این دو پرچم دار مجهز به تراشه اکسینوس9810 و اسنپدراگون845 کوالکام می باشند. برخی از مدل های کهکشانی های سامسونگ مجهز به پردازنده ای می باشند که کوالکام به تازگی تولید کرده است و همین مساله موجب می شود تا این مدل های در بازارهای ایالات متحده و چین عرضه شده و در اختیار کاربران قرار بگیرد. نسخه های این گوشی های هوشمند که مجهز به تراشه اکسینوس9810 می باشند برای عرضه در بازارهای دیگر طراحی شده اند که البته عملکرد تک هسته پردازشی این پردازنده دو برابر بوده و برای عملکرد کلیه هسته های پردازشی فعال قابلیت این را دارد تا میزان40 درصد بهتر از نسل های پیشین خود عمل نماید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *