افشای تصاویر رندر هواوی پی20 پورشه دیزاین مجهز به سه دوربین

افشای تصاویر رندر هواوی پی20 پورشه دیزاین مجهز به سه دوربین

انتشار تصاویر رندر هواوی پی20 پورشه دیزاین همراه با سه دوربین

کمپانی هواوی چندی پیش در خصوص تولید هواوی پی20 پورشه دیزاین صحبت هایی کرده بود اما اطلاعات زیادی در خصوص این گوشی هوشمند چینی در دسترس نبود. طی روزهای اخیر تصاویر رندری منتشر شده است که احتمال داده می شود مربوز به مدل پورشه دیزاین گوشی هوشمند هواوی پی20 باشد. اعضای سرری پی20 در تاریخ27 مارس به وسیله هواوی طی مراسمی رسمی رونمایی و معرفی خواهند شد و به همین دلیل شایعات بسیارری در خصوص اعضای متنوع این گوشی ها در طول هفته های اخیر منتشر شده است.

به تازگی هم در شبکه ی اجتماعی ویبو که مختص چین است تصاویری انتشار یافته است که نسخه پورشه دیزاین گوشی پرچم دار هواوی پی20 را نشان می دهد. با توجه به تصاویر منتشر شده لوگوی پورشه دیزاین و هواوی در پنل پشتی این گوشی به خوبی دیده می شود و می تواند مورد توجه قرار گیرد.

در خصوص مدلی که مورد صحبت است باید بگوئیم مجهز به سه دوربین می باشد با این وجود چینشی که برای قرارگیری دوربین ها در نظر گرفته شده است به صورت افقی می باشد و در شایعاتی که پیش تر مطرح شده است عنوان شده بود که سری پی20 با دروبینی عرضه خواهد شد که به صورت عمودی قرار گرفته اند. مدل پورشه دیزاین پرچم دار جدیدی که هواوی عرضه خواهد کرد دارای دوربین دوگانه بوده و یک سنسور جداگانه برای عکاسی در آن قرار داده شده است. در میان دوربین دوگانه و سنسور تله فوتواز فلاش ال ای دی استفاده شده است.

زمانی که به پنل پشتی دیده شده در تصاویر توجه کنید برند لایکا به خوبی دیده خواهد شد. این مساله نشان می دهد که کمپانی هواوی یکبار دیگر با وتزلار که یکی از کمپانی های توسعه دهنده لنز می باشد برای بهبود کیفیت دوربین به کار رفته در پرچم دار جدید خود همکاری و مشارکت نموده است تا به این ترتیب بتواند تجربه ای خاطره انگیز را برای کاربرانی که به عکاسی علاقه مند هستند فراهم نماید.

شکل کلی که این گوشی دارد موجب می شود تا احتمال اینکه مدل پورشه دیزاین پرچم دار پی20 دارای صفحه نمایش کشیده است و نسبت ابعاد18 به9 در آن وجود دارد قابل قبول تر به نظر می رسد. با تمام این موارد تصویری از پنل جلویی این گوشی هوشمند نشان داده نشده است. باید عنوان کنیم که در پنل پشتی محلی برای قرار گیری حسگر اثر انگشت وجود ندارد و همین مساله موجب می شود که به احتمال بسیار زیاد حسگر اثر انگشت در پائین صفحه نمایش قرار گرفته باشد.

باید خاطر نشان کنیم که گوشی هوشمند پی20 و نسخه پلاس آن دارای بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش می باشند. با این وجود قسمت پائین صفحه نمایش برای قرار گرفتن کلید فیزیکی Home در نظر گرفته شده است. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که حسگر اثر انگشت با این دکمه ترکیب شده باشد و کاربر با فشار دادن این کلید بتواند تشخیص هویت را نیز انجام دهد.

کمپانی چینی هواوی در ابتدا تصمیم گرفته بود تا گوشی های پرچم دار خود را در کنگره جهانی موبایل2018 که در شهر بارسلونا برگزار شده بود همچون کمپانی های دیگر معرفی نماید. با این وجود کمپانی چینی تصمیم خود را عوض کرده و به خاطر اینکه کمپانی های قدرتمندی همچون سامسونگ در این نمایشگاه حضور داشتند رونمایی از اعضای خانواده پی20 را به روزهای پایانی ماه مارس موکول کرده و اعلام نمود که در این ماه پرچم داران جدید خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

در خصوص سری چدید پی20 باید عنوان کنیم که پی20 و پی20 پرو و پی20 لایت اعضای این سری خواهند بود و در خصوص مدلی که نسبت به دیگر اعضا قیمت کمتری دارد و با پسوند لایت مشخص شده است نیز باید بگوئیم که علیرغم قیمت ارزان تر خود دارای بریدگی بالای صفحه نمایش خواهد بود و از دوربین دوگانه ای در خصوص آن استفاده می گردد که موجب می شود کاربران بتوانند تصاویر بسیار خوب و با کیفیتی را ثبت نمایند.

با در نظر گرفتن اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است احتمال آن وجود دارد که مدل دیگری نیز با پسوند پورشه دیزاین از این سری رونمایی و عرضه گردد؛ این گوشی هوشمند به عنوان مدل توسعه یافته و باز طراحی شده پی20 پرو معرفی خواهد شد و اجتمال آن وجود دارد که قیمتی بالاتر از1400 دلار آمریکا از سوی هواوی برای آن تعیین شده باشد.

پرچم داران جدیدی که از این سری رونمایی خواهند شد دارای پردازنده کرین970 می باشند که مجهز به هشت هسته پردازشی بوده و از واحد پردازش عصبی نیز برخوردار می باشد. پرچم داران پیشین هواوی نیز از این واحد پردازشی بهره مند بوده اند و گوشی مدل پرو نیز به دلیل داشتن هوش مصنوعی و واحد پردازشی عصبی به تازگی موفق شده کنترل خودکار یک خودرو را در دست داشته باشد. حال باید منتظر ماند و دید که تصاویر رندر منتشر شده مربوط به گوشی هواوی پی20 پورشه دیزاین است یا اینکه کمپانی چینی هواوی در نظر دارد محصول جدیدی را معرفی نماید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *