افشای اطلاعات و تصاویر جدیدی از گوشی جدید وان پلاس

افشای اطلاعات و تصاویر جدیدی از گوشی جدید وان پلاس

وان پلاس و انتشار اطلاعات جدید در خصوص وان پلاس6

یکی از منابع مطلع هندی در خصوص پرچم دار جدید وان پلاس که به نام وان پلاس6 شناخته شده اطلاعات تازه ای را منتشر کرده و از قیمت گذاری انجام شده در خصوص این گوشی هوشمند خبر داده است.

هرچه زمان به معرفی رسمی وان پلاس6 نزدیک تر می شود اطلاعات تازه ای در خصوص اینگوشی هوشمند منتشر می شود که موجب می شود آشنایی بیشتری در خصوص آن داشته باشیم. در حال حاضر یکی از منابع مطلع هندی اطلاعات جدیدی را در خصوص این دستگاه هوشمند منتشر نموده است که قیمت نسخه های متنوع این گوشی هوشمند به خوبی در فهرست منتشر شده دیده می شود.

با توجه به اطلاعات این منبع آگاه پرچم دار جدید وان پلاس در زمان عرضه دارای سه نسخه خواهد بود که علیرغم تفاوتی که در میزان حافظه ی ذخیره سازی دارند در خصوص میزان حافظه ی رم نیز متفاوت خواهند بود. ارزان ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای حافظه ی ذخیره سازی به میزان64 گیگابایت  بوده و ظرفیت حافظه ی رم آن6 گیگابایت می باشد و دارای قیمتی معادل523 دلار خواهد بود.

وان پلاس به تازگی تیزری را نیز منتشر نموده است که این تیز وجود ژست های حرکتی را که مخصوص وان پلاس است و پیش از این در پرچم داران نسل قبل گوشی های این کمپانی به کار رفته بود را تائید می نماید. در انتها نیز باید بگوئیم تصویر دیگری هم از این گوشی هوشمند منتشر شده است که علاوه بر اینکه بخش جلویی پرچم دار جدید وان پلاس را نشان می دهد اطلاعات بسیار سودمندی را در خصوص پردازنده ی آن نیز ارائه می دهد.

با توجه به تصویر منتشر شده نسل جدید گوشی های هوشمند وان پلاس دارای تراشه کوالکام اسنپدراگون845 خواهد بود که بر اساس معماری10 نانومتری FinFet طراحی شده و قابلیت عملیاتی پیدا کرده است. در خصوص ارزان ترین نسخه این گوشی جدید احتمال آن وجود دارد که دارای حافظه ی رم به میزان6 گیگابایت بوده و از دوربین دوگانه مجهز به سنسور16 و20 مگاپیکسلی باشد و باتری در نظر گرفته شده برای آن نیز دارای ظرفیت3450 میلی آمپر ساعتی باشد. حال باید منتظر ماند تا در خصوص وان پلاس6 اطلاعات بیشتری منتشر گردد تا بتوانیم با این گوشی هوشمند چینی ها بیشتر آشنایی پیدا کنیم.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *