اعمال طرح رجیستری در خصوص گوشی های شیائومی

اعمال طرح رجیستری در خصوص گوشی های شیائومی

اجرای طرح رجیستری موبایل در خصوص گوشی های هوشمند شیائومی

طرح رجیستری مدتی است که آغاز شده و تا کنون گوشی ها و برندهای بسیاری مشمول این طرح شده اند. در حال حاضر نیز اعلام شده که گوشی های هوشمند سونی و تکنو از هفته آینده در این طرح قرار می گیرند و با توجه به اطلاعاتی که اکنون به دست آمده گویا برند شیائومی نیز در کنار این برندها قرار دارد و تا قبل از پایان سال در طرح رجیستری قرار خواهد گرفت.

طرح رجیستری از تاریخ چهاردهم آذر ماه وارد مرحله اجرایی شده و تا به حال برندهای بسیاری وارد این طرح شده اند. این طرح در ابتدا به گوشی های اپل فعالیت خود را آغاز نمود و در مراحل بعدی برندهایی همچون بلک بری و پیکسل گوگل و و موتورلا وارد این طرح شدند. در نیمه بهمن ماه نیزز برند ال جی در طرح رجیسیتری وارد شد تا تنها مدلی که وارد شده بتواند از راه های قانونی مجوز فعالیت در شبکه موبایل کشور را دارا باشد.

از روزهای آغازین هفته جاری نیز گوشی های برند هواوی و نوکیا مشمول طرح رجیستری شدند و به زودی این طرح در خصوص دو برند تکنو و سونی نیز از روزهای آغازین هفته آینده وارد این طرح خواهد شد و طرح رجیستری در خصوص این برندها نیز اعمال خواهد شد. طی روزهای اخیر نیز برند شیائومی به وسیله مسولان اجرای طرح رجیستری برای اینکه بتواند در شبکه موبایل کشور امکان فعالیت داشته باشد وارد این طرح شده است.

با در نظر گرفتن اطلاعاتی که پیش از این مطرح شده است چنانچه تلفن همراه فردی دارای دو یا چند سیم کارت باشد باید با قرار دادن سیم کارت خود در درون ای دستگاه برای فعال کردن آن اقدامات لازم را انجام دهد. برای اینکه بتوانید این فرایند را انجام دهید هیچ محدودیتی وجود ندارد که از یک یا چند سیم کارت استفاده نمائید و با قرار دادن یکی از سیم کارت ها در تمام پورت های دستگاه گوشی هوشمند شما فعال خواهد شد و می توانید با خیال راحت از شبکه موبایل کشور استفاده نمائید.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *