استفاده از صفحه نمایش عجیب در نمونه آزمایشی گوشیG5 سامسونگ

استفاده از صفحه نمایش عجیب در نمونه آزمایشی گوشیG5 سامسونگ

استفاده از صفحه نمایش عجیب در نمونه آزمایشی گوشیG5 سامسونگ

در هفته اخیر مراسمی از سوی کوالکام برگزار شد که در آن از جدیدترین پردازنده خود رونمایی کرد. در این مراسم کمپانی سامسونگ نیز اقدام به معرفی نمونه آزمایشی گوشیG5 نمود که مجهز به صفحه نمایشی عجیب است. اپراتورهای ورایزن و AT&T در مراسمی که از سوی کوالکام و در هاوایی برگزار شده بود از شبکه های نسل پنجم موبایل رونمایی کرده و آن را راه اندازی نمودند اما باید توجه داشت که شبکه های بی سیم تا زمانی که دستگاهی نباشد که به آن اتصال پیدا کند کارایی نخواهند داشت.

در این مراسم موتورولا نیز با یک نسخه واقعی از 5G Moto Mod حضور داشت اما کمپانی ساموسنگ محصولی را معرفی نمود که نسبت به نسخه های پیشین خود تفاوت قابل توجهی دارد. این کمپانی کره ای از گوشی جدید خود که در درون قاب تیره قرار دارد رونمایی کرد که مجهز به صفحه نمایشی عجیب است. تا به حال این صفحه نمایش در هیچ محصول دیگری دیده نشده است و این موضوع موجب تعجب بسیاری از کمپانی های حاضر در این مراسم بوده و از ساموسنگ به عنوان کمپانی متمایز یاد می شود.

محافظت سامسونگ از نمونه آزمایشی گوشیG5 بسیار عجیب بود و تنها ویدئویی 4K از این محصول بر روی تلویزیونی بزرگ دیده می شد و به هیچ وجه قابلیت دسترسی به آن وجود نداشت. سامسونگ به میزانی از این گوشی هوشمند خود محافظت می کرد که هیچ کس حق روشن کردن صفحه نمایش را نداشت اما یکی از خبرنگاران حاضر در این مراسم توانست نماینده این کمپانی را با چرب زبانی وادار به روشن کردن نمایشگر گوشیG5 کند.ویسامسونگ

ویژگی قابل توجه صفحه نمایش جدید سامسونگ

زمانی که صفحه نمایش گوشیG5 روشن شد بیش از هرچیز بریدگی موجود در سمت راست بالای صفحه نمایش توجهات را به خود جلب کرد. اغلب افراد در ابتدا این بریدگی را به رابط کاربری عجیب گوشی مرتبط دانستند اما زمانی که از نزدیک به تصاویر نگاه شد مشخص شد صفحه نمایش گوشیG5 مانند کتابی پوسیده است که گوشه آن حالت تاخورده دارد.

سامسونگ در درون این بریدگی عجیب دوربین سلفی را قرار داده اما محل دقیق قرارگیری آن کمی بالاتر از انحنایی است که در قسمت پایین بریدگی قرار دارد. احتمالات بسیاری در این خصوص مطرح شده که یکی از مهم ترین آن ها نیاز به فضای بیش از حد برای قرار دادن دوربین جلوی گوشی است. در واقع می توان دوربین سلفی این گوشی را به تیری تشبیه کرد که در تاریکی شلیک شده است.

البته باید به این نکته توجه داشت که دستگاه معرفی شده در مراسم کوالکام تنها یک نمونه آزمایشی بوده و نباید انتظار داشت که محصولات بعدی سامسونگ نیز براساس این نمونه ناتمام طراحی و ساخته شوند. علاوه براین سامسونگ به صورت شفاف عنوان کرده که بریدگی های محصولات جدید این کمپانی به چه شکلی خواهند بود.

بریدگی هایی که بر روی محصولات آتی سامسونگ ایجاد می شود به صورت V و یاU خواهد بود و یا تنها به ایجاد حفره ای جهت قراردادن دوربین سلفی بر روی صفحه نمایش اکتفا خواهد شد. این مساله نشان می دهد که سامسونگ از صفحه نمایش نمونه آزمایشی گوشیG5 درخصوص هیچ یک از محصولات جدید خود استفاده نخواهد کرد مگر اینکه محصولی خارج از این دسته بندی ها را طراحی و تولید کند.

گوشی هوشمند سامسونگ چه زمانی معرفی خواهد شد؟

این کمپانی کره ای هیچ اطلاعات دیگری را درخصوص قابلیت ها و ویژگی های دستگاه خود ارائه نکرده و باید منتظر اخبار و اطلاعات جدید از این کمپانی بود. علاوه براین باید این احتمال را نیز در نظر داشت که نمونه آزمایشی گوشیG5 تنها نمودی از شاخه ای تکاملی باشد که سامسونگ قصد دارد از آن درخصوص گوشی های هوشمند جدید خود استفاده کند.

اگر این موضوع به واقعیت بپیوندد باید درنظر داشت که دستگاهی به این شکل به زودی در موزه قرار خواهد گرفت و به عنوان یک عتیقه شناخته می شود که به دوره ای تاریخ سامسونگ تعلق دارد و دیگر کاربرد چندانی نخواهد داشت. اگر از طراحی نه چندان خوشایند گوشیG5 بگذریم این گوشی هوشمند توانسته در استریم محتوایی که براساس 5G بوده عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش بگذارد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *