استفاده از باتری5500 میلی آمپر ساعتی در شیائومی می مکس3

استفاده از باتری5500 میلی آمپر ساعتی در شیائومی می مکس3

شیائومی در می مکس3 از باتری با ظرفیت5500 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند

در خصوص گوشی هوشمند شیائومی می مکس3 ویدئوهایی به تازگی انتشار یافته که نشان میدهد این محصول هوشمند دارای باتری قدرتمندی با ظرفیت5500 میلی آمپر ساعتی است و صفحه نمایش به کار رفته در آن نیز به اندازه6.9 اینچ می باشد.

شیائومی عنوان کرده در رویدادی که به زودی برگزار خواهد شد قصد دارد از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام شیائومی می مکس3 رونمایی کند. در حال حاضر نیز جزئیات دیگری در خصوص این گوشی هوشمند منتشر شده که موجب می شود علاقه مندان به استفاده از محصولات شیائومی با فبلت جدید این کمپانی آشنا شوند.

ویدئوهایی که به صورت غیر رسمی انتشار یافته اند برخی از اخباری که پیش تر در خصوص فبلت جدید شیائومی منتشر شده بود را تایید می نمایند. چنانچه گوشی هایی که در این دو ویدئوی منتشر شده واقعیت نداشته باشند بازهم می توان نمای ظاهری می مکس3 شیائومی را به خوبی شناخت. در هر دو ویدئوی منتشر شده ظرفیت باتری به کار رفته در این گوشی هوشمند5500 یلی آمپر ساعتی عنوان می شود و درواقع مهر تاییدی است بر اخباری که پیش از این در خصوص باتری فبلت جدید شیائومی منتشر شده بود.

دوربین دوگانه ای نیز که دارای دو سنسور12 و 5 مگاپیکسلی است در این فبلت جدید به کار رفته و می مکس3 شیائومی در دو نسخه طلایی و مشکی نشان داده شده است. در ویدئویی که نسخه طلایی این فبلت دیده می شود برچسب موجود بر روی صفحه نمایش نشان دهنده آن است که می مکس3 دارای صفحه نمایشی با ابعاد 6.9 اینچی است و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز در پنل پشتی آن می باشد. پیش از این عنوان شده بود که می مکس3 شیائومی به همراه پردازنده اسنپدراگون 636 عرضه خواهد شد و حافظه رم به کار رفته در آن3،4، و یا حتی6 گیگابایت خواهد بود.

البته باید انتظار داشت که گوشی هوشمند می مکس3 پرو با پردازنده اسنپدراگون710 و دوربین دوگانه ای که دارای دو سنسور20 و8 مگاپیکسلی است به همراه دوربین سلفی16 مگاپیکسلی رونمایی گردد و از باتری با ظرفیت5500 میلی آمپر ساعتی در آن استفاده شده باشد. در خصوص قیمت این محصول جدید شیائومی هیچ اطلاعاتی منتشر نشده اما شیئومی عنوان کرده فبلت جدید خود را ابتدا در کشور چین رونمایی خواهد کرد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *