ارائه رابط کاربری جدید برای گلکسی اس9 از سوی سامسونگ

ارائه رابط کاربری جدید برای گلکسی اس9 از سوی سامسونگ

ارائه رابط کاربری جدید برای گلکسی اس9 از سوی سامسونگ

طی روزهای اخیر اطلاعات جدیدی در خصوص گلکسی اس9 به وسیله منبع مطلعی در چین منتشر شده است که نشان می دهد سامسونگ در مورد پرچمدار جدید خود از ویژگی های نرم افزاری مخصوصی استفاده کرده است که موجب می شود این مصول نسبت به نسل پیش از خود بسیار متفاوت و متمایز دیده شود. سامسونگ پیش تر نیز اعلام کرده بود که به زودی قصد معرفی نسل جدید گوشی های هوشمند خود را دارد و در حال حاضر نیز در حال آماده سازی خود است تا در ماه آینده میلادی از جدیدترین محصول خود رونمایی به عمل بیاورد.

افراد بسیاری هستند که بی صبرانه منتظر عرضه پرچم دار جدید این کمپانی کره ای هستند تا بتوانند از آن استفاده نمایند. این مسایل موجب شده تا شایعات بسیاری در خصوص کهکشانی های سری گلکسی اس سامسونگ مطرح شود؛ البته ناگفته نماند اکثر این شایعات غیر واقعی هستند اما موجب می شوند پیش زمینه ای در خصوص جایگزین گلکسی اس8 و نسخه پلاس آن داشته باشیم و با آگاهی بیشتری به سراغ گلکسی اس9 و نسخه پلاس آن برویم.

طبق اطلاعاتی که یک منبع چینی منتشر کرده است کهکشانی های سامسونگ که در شش ماهه اول سال2018 عرضه می شوند موجب خواهند شد تا کاربران تجربه بسیار جالبی از کار با این گوشی هوشمند داشته باشند که قبل از آن با هیچ کدام از گوشی های هوشمندی که به وسیله سامسونگ تولید شده است این تجربه را نداشته اند. سامسونگ در سیستم عامل اندرویدی که در گوشی های هوشمند گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس ویژگی های نرم افزاری را به کار گرفته است که در این مطلب کمی در خصوص آن صحبت خواهیم کرد.

سامسونگ در مورد پرچمداران قبلی خود از رابط کاربری سامسونگ اکسپریانس استفاده کرده بود که همزمان به پرچمداران قبلی آن را نیز معرفی نمود. در مورد فبلت گلکسی نوت8 که سامسونگ در شش ماهه دوم سال2017 آن را عرضه کرده بود جدیدترین نسخه این رابط کاربری با نام سامسونگ اکسپریانس8.5 استفاده شده بود و این مساله موجب شده تا سامسونگ از رابط کاربری سامسونگ اکسپریانس9.0 در مورد کهکشانی های جدید خود استفاده نماید و این دو گوشی جدید را در حالی به بازار عرضه کند که از این رابط کاربری برای تجربه کاربری بهتر استفاده شده است.

در خصوص قابلیت های نرم افزاری دیگری که سامسونگ در مورد گلکسی اس9 و نسخه پلاس آن استفاده شده است هنوز اطلاعی از سوی این منبع مطلع منتشر نشده است. البته پیش از این نیز ایجاد تغییراتی در مورد رابط کاربری گلکس اس9 و نسخه پلاس آن پیش بینی می شده است و احتمال بسیار زیادی وجود داشت که قابلیت های نرم افزاری جدیدی به این گوشی هوشمند افزوده گردد که موجب می شود به عنوان یک محصول منحصر بفرد شناخته شود و کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.

مسلما کمپانی کره ای سامسونگ در خصوص پرچم داران سال2018 خود رابط کاربری بسیار فوق العاده ای را استفاده کرده است اما این مساله به این معنی نیست که گوشی های تولید شده این کمپانی که به عنوان گوشی های بالارده شناخته می شوند و در سال گذشته میلادی تولید شده اند نمی توانند از این رابط کاربری جدید و به روزرسانی استفاده کنند. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که سامسونگ در خصوص کهکشانی های جدید خود از رابط کاربری که بر اساس هوش مصنوعی فعالیت می کند استفاده نماید و این موضوع موجب می شود تا استفاده از این گوشی هوشمند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد. البته ناگفته نماند هیچ منبعی از سوی سامسونگ تا کنون این مساله را تائید نکرده است و بیشتر در حد احتمال می باش البته احتمالی که انجام آن قوت بیشتری دارد.

قبلا نیز اشاره کردیم که گلکسی اس9 دارای صفحه نمایش5.8 اینچی می باشد و صفحه نمایش به کار برده شده برای گلکسی اس9 پلاس نیز به ابعاد6.2 اینچ است. دوربین استفاده شده در این دو گوشی هوشمند موجب می شود تا کاربران در زمینه عکاسی تجربه متفاوتی را داشته باشند. این مساله درست بر خلاف چیزی است که کاربران گلکسی اس8 و اس8 پلاس تجربه کرده اند.

در خصوص اس8 سامسونگ از دوربین تکی12 مگاپیکسلی استفاده کرده بود ولی در مورد نسخه پلاس آن سامسونگ به سراغ دوربین دوگانه رفته و دوربین دوگانه12 مگاپیکسلی را در این گوشی هوشمند قرار داده است. در نظر گرفتن این دوربین ها در پرچمداران گذشته موجب شده تا کاربران در زمینه عکاسی به یک تجربه مشابه مواجه گردند.

دو گوشی کهکشانی جدید سامسونگ دارای حافظه رم متفاوتی هستند که موجب تمایز این دو گوشی از دیگر محصولات این کمپانی می باشد. گلکسی اس9 دارای رم چهار گیگابایتی می باشد در حالی که گلکسی اس9 پلاس دارای شش گیگابایت می باشد و این میزان حافظه می تواند برای کاربران بسیار کاربردی باشد. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم در خصوص پرچمداران جدید سامسونگ احتمالات بسیاری وجود دارد و یکی از مهمترین آن ها در مورد فضای ذخیره سازی این گوشی ها می باشد.

احتمالا سامسونگ در مورد کهکشانی های جدید خود از فضای64 گیگابایتی برای ذخیره سازی استفاده خواهد کرد. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که نسخه پلاس این گوشی هوشمند در سه نسخه64،128،256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار بگیرد. کاربران و علاقه مندان به محصولات سامسونگ می توانند پس از رونمایی و معرفی این محصول که در ماه آینده میلادی انجام می شود آشنایی بیشتری با آن پیدا کنند و در صورت تمایل آن را برای استفاده روزانه خود به کار بگیرند.

البته این گوشی هوشمند با وجود قابلیت های نرم افزاری جدیدی که به آن افزوده شده است می تواند بیش از چیزی که انتظار می رود کارایی داشته باشد. مسلما استفاده از این گوشی هوشمند برای افرادی که سابقه کار با محصولات سامسونگ را داشته اند می تواند تجربه ای بینظیر باشد و عملکرد بسیار مناسبی داشته باشد. سامسونگ پیش تر نیز اعلام کرده بود که تصمیم دارد محصولی زیبا و بینظیر را ارائه دهد که تفاوت بسیار زیادی با دیگر محصولات داشته باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *