اپل و هزینه تعویض بالای نمایشگر ایفون10

اپل و هزینه تعویض بالای نمایشگر ایفون10

اپل و هزینه تعویض بالای نمایشگر ایفون10

آیفون X و هزینه279 دلاری برای تعویض صفحه نمایش آن

آیفون خود را داشته باشد باید دویست و هفتاد و نه دلار را متحمل شود. شرکت اپل در کنار عرضه آیفون10 برای تعمیراتی که در خصوص این گوشی هوشمند جدید باید پرداخت شود قیمت هایی را مشخص کرده است؛ البته این قیمت ها نیز به اندازه خود گوشی آیفون ایکس بالا بوده و قیمت بالای آیسفون ایکس را بیشتر از هر زمان دیگری به شما یادآوری می کند.

آیفون ایکس

آیفون ایکس

کاربرانی که در خصوص بیمه موبایل شان دارای بیمه تکمیلی نباشند زمانی که بخواهند صفحه نمایش این گوشی را تعویض کنند باید هزینه ای بالغ بر دویست و هفتاد و نه دلار را پرداخت نمایند. این مبلغ بسیار بیشتر از قیمتی است که برای تعویض صفحه نمایش آیفون6 پرداخت می شد. در مورد آیفون6 کاربری که قصد تعویض نمایشگر آن را داشت باید یکصد و بیست و نه دلار را مکی پرداخت اما حالا در مورد پرچمدار گوشی های آیفون ایکس این هززینه تقریبا دو برابر شده است.

اپل برای آیفون8 خود قیمت یکصد و شصت و نه دلاری را مشخص کرده بود که برای تعویض نمایشگر آن باید از سوی کاربر پرداخت می شد اما در حال حاضر اپل بیش از شصت و پنج درصد این مبلغ را افزایش داده است. البته ناگفته نماند سودی که اپل از فروش آیفون ایکس به دست آورد بسیار بیشتر از سود حاصل از هزینه تعمیراتی است که تا کنون داشته است. اپل در خصوص مدل های دیگر خود بیشترین سود را از بابت هزینه تعمیرات گوشی های هوشمند خود به دست آورده است.

آن دسته از کاربرانی که فکر می کنند این هزینه ها بسیار بالا می باشد باید به خوبی از گوشی آیفون ایکس خود محافظت نمایند و اجازه ندهند هیچ آسیبی به آن وارد شود. این را نیز در نظر داشته باشید اگر آسیبی به گوشی شما وارد شود که اپل آن را جزو بیمه نداند برای شما پانصد و چهل و نه دلار هزینه در پی خواهد داشت.

آیفون ایکس

آیفون ایکس

این قیمتی که اپل در خصوص تعمیرات آیفون ایکس در نظر گرفته بسیار بیشتر از هزینه ای است که برای تعمیر مدل های دیگر آیفون های خود تعیین کرده بود. زمانی که فردی قصد تعمیر گوشی آیفون8 خود را داشت تنها سیصد و چهل و نه دلار را تقبل می کرد اما در مورد آیفون8 پلاس این مبلغ با کمی افزایش به سیصد و نود و نه دلار می رسید.

وقتی از لیست قیمتی جدید اپل مطلع شوید و روزی مجبور به تعمیر قاب شیشه ای پشت آیفون ایکس خود باشید به احتمال خیلی زیاد از تعمیر آن منصرف شده و تمایل داشته باشید به همان شکل از آن استفاده کنید؛ پس اگر نمی خواهید هزینه زیادی را بابت تعمیر آیفون ایکس خود متحمل شوید بهتر است به بهترین شکل از آن محافظت نمائید تا هیچ گونه آسیبی به آن وارد نشود.

کمپانی اپل در خصوص گروه آیفون های خود یک بیمه تکمیلی به نامApple Care پلاس را در نظر گرفته که تا کنون به نظر کاربران محصولات اپل تهیه آن یک هزینه کاملا اضافی می باشد که تقریبا پول الکی خرج کردن است اما در مورد آیفون ایکس گویا این بیمه به عنوان یک جزء ضروری به شمار می رود که موجب می شود خیال کاربران بسیاری از بابت هزینه تعمیرات احتمالی این گوشی راحت باشد.

هزینه ای که کاربران آیفون ایکس بابت بیمه تکمیلی آن پرداخت می کنند چیزی در حدود یکصد و نود و نه دلار می باشد که در مورد آیفون8 به مبلغ یکصد و بیست و نه دلار بوده اما در مورد آیفون8 پلاس یکصد و چهل و نه دلار می باشد. با توجه به اینکه هزینه بیمه افزایش یافته و گران تر از قبل شده است اما در مورد هزینه ای که باید به واحد تعمیرات آیفون ایکس بپردازید هیچ فرقی وجود ندارد.

آیفون ایکس

آیفون ایکس

کاربران آیفون ایکس که تحت پوشش بیمه تکمیلی این گوشی هستند با پرداخت مبلغ بیست و نه دلار می توانند در صورت آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی خود آن را تعویض نمایند. در خصوص دیگر مواردی که نیاز به تعمیرات است کاربران آیفون ایکس با پرداخت نود و نه دلار در صورتی که زیر نظر بیمه تکمیلی آن باشند می توانند تعمیرات لازمه را انجام داده و گوشی سالم خود را تحویل بگیرند.

در مورد بیمه تکمیلی ای که کمپانی اپل در خصوص آیفون های خود صادر کرده است باید بگوئیم اگر آیفون8 اپل بدون داشتن بیمه صفحه نمایش آن تعویض شود بسیار ارزان تر از زمانی خواهد بود که شما پولی بابت بیمه تکمیلی بدهید. این بیمه تنها در زمانی کارایی خواهد داشت که گوشی آیفون شما درطول سه سال کارکرد در قسمت دیگری دچار نقصی شود که باید تعمیر گردد که البته این قضیه چندان بعید هم به نظر نمی رسد.

بیمه تکمیلی در مورد آیفون10 بسیار کاربردی تر از هر زمان دیگری است چرا که وقتی شما دو مرتبه صفحه نمایش گوشی خود را با داشتن بیمه تکمیلی تعویض کنید هزینه ای که برای شما به دنبال خواهد داشت تنها دویست و پنجاه و هفت دلار است در حالی که اگر بدون بیمه یک بار قصد تعویض صفحه نمایش آن را داشته باشید باید پول بیشتری نیز پرداخت کنید.

افرادی که بایت خرید آیفون ایکس خود هزینه بالایی را پرداخت کرده اند بهتر است از بیمه تکمنیلی در نظر گرفته برای آن هم استفاده کنند چرا که اگر روزی بنابر هر دلیلی گوشی شما خاموش شود و دیگر قادر به روشن کردن آن نباشید باز هم گوشی آیفون ایکسشما تحت پوشش این بیمه قرار خواهد داشت.

آیفون ایکس

آیفون ایکس

در خصوص بالا بودن هزینه هایی که اپل تعیین کرده باید بگوئیم آنقدر ها هم که فکر می کنید این هزینه ها بالا نمی باشد چرا که کمپانی اپل برای اینکه بتواند در گوشی های آیفون خود از پنل او ال ای دی استفاده کند مجبور است که به کمپانی سامسونگ رجوع کند و از آنجایی که شرکت سامسونگ تنها شرکتی است که توانایی تامین این دسته از پنل ها را برای اپل دارد بنابراین قیمت این گوشی و هزینه تعمیرات آن نیز افزایش پیدا می کند.

از سوی دیگر چون پنل های او ال ای دی دارای فرایند ساخت پیچیده ای هستند و در مورد محصولات اپل باید قسمت بالای صفحه یک بریدگی ایجاد گردد نمی توانند بیش از حد تولید شوند و همین کم بودن حد تولید این پنل ها یکی دیگر از عوامل گران تر بودن هزینه تعمیر و تعویض آن ها می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *