آفیس 2007 دیگر از سوی مایکروسافت پشتیبانی نمی شود

آفیس 2007 دیگر از سوی مایکروسافت پشتیبانی نمی شود

آفیس 2007 دیگر از سوی مایکروسافت پشتیبانی نمی شود

کمپانی مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که تصمیم دارد آفیس 2007 را از رده خارج کرده و دیگر آن را پشتیبانی نخواهد کرد. مسلما برنامه نرم افزاری آفیس 2007 یکی از پرکاربردترین و پرطرفدار ترین برنامه هایی به شمار می رود که افراد بسیاری از آن استفاده می کردند اما کمپانی مایکروسافت تصمیم گرفته این برنامه کاربردی را حذف کرده و بسته های جدید تری را برای ارتقای آفیس وارد بازار کند.

آفیس 2007

آفیس 2007

شرکت مایکروسافت چند روزی است که از این بسته هیچ گونه پشتیبانی ای نکرده و کاربران دیگر نمی توانندبرای برطرف کردن مشکلاتی که در مورد آفیس 2007 دارند و یا برای حل مشکلات باگ ها و مسائل و مشکلات امنیتی به سراغ نسخه های پشتیبانی این برنامه بروند. ردموندی ها در خصوص توقف پشتیبانی خود از این برنامه هشدارهای لازمه را داده اند و دیگر در قبال آن هیچگونه مسولیتی را نمی پذیرند.

علاوه بر این موارد کمپانی مایکروسافت اعلام کرده تا چند روز دیگر هیچ دستیابی به اوت لوک 2007 به صندوق آفیس 365 برای کاربران آن وجود نخواهد داشت. به خاطر این مسئله دیگر هیچ کس نمی تواند بر روی اوت لوک 2007 ایمیلی فرستاده و یا دریافت کند و این امکان برای کاربران از بین خواهد رفت. ردموندی ها اعلام کرده اند که آفیس 2007 همچون سایر محصولاتی که تولید مایکروسافت بوده اند یک سری چرخه ی پشتیبانی را دارا بود که به وسیله آن قابلیت ها و امکانات تازه ای ارائه می گردید، باگ ها حل می شدند و مشکلات و مسائلی که از لحاظ امنیتی به وجود آمده بودند نیز برطرف می شدند.

مدت زمانی که برای پشتیبانی از این نسخه از آفیس در نظر گرفته شده بود به مدت ده سال بوده که اکنون دیگر با به خط پایان رسیدن آفیس 2007 هنگام آن رسیده که پشتیبانی از این بسته نرم افزاری هم دیگر به اتمام برسد. مایکروسافت به تمام افرادی که از این نسخه نرم افزاری آفیس استفاده می کردند توصیه کرده تا آن را با آفیس سیصد و شصت و پنج و یا آفیس 2016 و یا حتی نسخه های دیگری که برای برنامه آفیس وجود دارد عوض کنید تا بتوانید استفاده بهتری از این نرم افزار داشته باشید. به عنوان مثال می توانید از آفیس 2013 که همچنان نسخه های به روز شده جدید را دریافت می کند استفاده کنید اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که پشتیبانی های کمتری از این نسخه می شود پس بهترین کار این است که به سراغ آفیس های جدیدتر و به روز تر بروید تا بتوانید راحت تر با آن کار کنید و اگر مشکلی پیش آمد سریعتر آن را برطرف کنید.

آفیس 2007

آفیس 2007

یکی از نسخه های آفیس که مایکروسافت معرفی کرده آفیس 365 می باشد و به نحوی طراحی شده که قادر است بدون اینکه به پشتیبانی نیاز داشته باشد نسخه های به روزتر را یافته و جدیدترین بسته های امنیتی را به دست می آورد. بنابر این می توان به صراحت گفت که این نسخه از برنامه آفیس بهترین گزینه برای کاربران می باشد و می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند بدون اینکه به مشکلی جدی برخورد داشته باشند.

طبق چیزی که مایکروسافت بیان کرده آفیس 365 پروپلاس سرویسی است که بر اساس کاربر عملکرد داشته و به کاربر این امکان را می دهد که پنج سیستم رایانه ای را که به سیستم عامل ویندوز یا مک مجهز هستند ویا بر روی تلفن های هوشمند خود بسته نرم افزاری آفیس را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید چیزی که آفیس 2007 از وجود ان بی بهره بود.

آفیس 365 پرو پلاس در واقع یک سرویس است که در مورد نصب و ایجاد لایسنس و آماده به کار کردن آن تفاوت های عمده ای وجود دارد که با انجام درست آن می توانید از این بسته نرم افزاری به جای آفیس 2007 استفاه کنید و بسیاری از کارهایی روزانه خود را به وسیله آن انجام دهید. مایکروسافت از روز 10 اکتبر آخرین نسخه به روز شده آفیس 2007 را منتشر کرد و اعلام کرد که دیگر هیچ نسخه به روز شده ای از این نرم افزار ارائه نخواهد شد و بهتر است کاربران به سراغ نسخه های دیگر بروند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *