آغاز رکوردشکنی بازی Call of Duty: Black Ops 4

آغاز رکوردشکنی بازی Call of Duty: Black Ops 4

بازی Call of Duty: Black Ops 4 رکودشکنی خود را آغاز کرد

به نقل از کمپانی معتبر «اکتیویژن»، فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 تاکنون خیره کننده بوده و این عنوان ویدیویی رکورد بالاترین فروش در روز نخست انتشار بازی ها را در هر سه دستگاه های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی شکسته است!

بنا بر اصول همیشگی، جدید ترین نسخه مجموعه قدیمی و معروف «کالاف دیوتی» در سال جاری نیز به نام Call of Duty: Black Ops 4 توسط کمپانی بزرگ و شناخته شده صنعت بازی های کامپیوتری به نام اکتیویژن به دست هواداران و علاقه مندان رسید.

این بازی ویدیویی تفاوت محسوسی با نمونه های قبلی سری کالاف دیوتی دارد، به صورتی که بعد از محبوبیت زیاد حالت بتل رویال، تولید کنندگان برای نخستین بار دست به تولید این حالت از بازی کالاف دیوتی زدند و علاوه بر این، به دلیل محدودیت زمانی مجبور شدند که از تولید و ارتقاء بخش داستانی و تک نفره صرف نظر کنند.

رکورد فروش روز نخست این بازی «کالاف دیوتی: ورلد وارز 2» شکسته شد؛ بازی «بلک اپس 4» در حال حاضر بالاترین رتبه را در این فهرست دارد!

با اینکه تا قبل از فروش عنوان Call of Duty: Black Ops 4 تعدادی از تحلیلگران و مخاطبان به نداشتن موفقیت و فروش راضی کننده بازی اشاره می کردند، ولی برعکس توقعات، نبود قسمت داستانی تک نفره نه تنها مانع موفقیت این بازی نشده، بلکه این موضوع به لطف حالت بتل رویال از همان روز نخست منتشر شدن با توجه فوق العاده مخاطبان و گیمرها قرار گرفت و بر مبنای تازه ترین کنفرانس خبری اکتیویژن، این بازی رکورد سریع ترین فروش در بین بازی های ویدیویی این کمپانی را هم به نام خود ثبت کرده است.

به صورت دقیق تر، استقبال بی نظیر مخاطبان از بازی «کالاف دیوتی بلک اپس 4» و فروش منحصر به فرد آن موجب شده تا این بازی رکورد فروش رسانه ای روز نخست در بین بازی های ویدیویی کمپانی اکتیویژن را از آن خود کند و هم اکنون هم به عنوان موفق ترین و پر طرفدارترین بازی سری کالاف دیوتی به حساب می آید.

لازم به ذکر است؛ مدت ها قبل این رکورد توسط بازی Call of Duty WWII شکسته شده بود. از سوی دیگر، با این رکوردشکنی، شمار مخاطبان این بازی هم در روزهای نخستین بیشتر از هر بازی دیگر شرکت اکتیویژن است.

نکته قابل توجه این می باشد که ثبت رکورد تازه در خصوص فروش روز نخست انتشار تنها به یک نسخه از بازی کالاف دیوتی بلک اپس4 محدود نمی باشد و همه نسخه های این بازی ویدیویی اعم از بازی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی توانسته اند رکورد بیشترین آمار فروش در روز نخست انتشار را بشکنند.

این نکته را هم باید بگوییم که فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 حدوداً دو برابر فروش بازی پر طرفدار «کالاف دیوتی: ورلد وارز 2» است و به همین دلیل باید تولید کنندگان و کمپانی ناشر به ویژه استودیوی «تری آرک» را تحسین کرد.

فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 در روز نخست حدوداً دو برابر فروش نسخه قبلی این بازی در روزهای اولیه است!

بر همین اساس، مدتی قبل آقای راب کاستریچ، مدیر اجرایی گروه کالاف دیوتی، در جدیدترین کنفرانس خبری شرکت اکتیویژن حضور پیدا کرد و در این کنفرانس به فروش بازی Call of Duty: Black Ops 4 و رکورد شکنی بی نظیر آن اشاره نمود. به گفته او، این بازی ویدیویی هم از میزان فروش و هم از شمار علاقه مندان عملکرد منحصر به فردی داشته و به نظر می آید توقعات کمپانی اکتیویژن را برآورده کرده است. گرچه، او رضایت هواداران و مخاطبین و همین طور ارائه تجربه خیلی خوب از قسمت های گوناگون مانند حالت های مختلف بخش چند نفره آنلاین، زامبی و حالت بتل رویال (Blackout) را با اهمیت تر از این آمار و ارقام می داند.

راب کاستریچ در این خصوص گفته است:

بازی Call of Duty: Black Ops 4 یک بازی ویدیویی فوق العاده و بی نظیری می باشد که با استقبال باور نکردنی مخاطبین و طرفداران مواجه شده است. ما توانستیم که در حوزه فروش دیجیتالی در روز نخست انتشار رکوردهای بسیاری را به خود اختصاص دهیم و از سوی دیگر هم، شمار بازیکنان این بازی در روزهای اول به نسبت نسخه های قبلی و بازی های ویدیویی دیگر ما با افزایش بی نظیری همراه بوده است.

ولی مهم تر از هر چیز و گذشته از بحث این آمار و ارقام، تجربه خوبی است که مخاطبین و هواداران از راه بخش های متنوع بازی مانند حالت های مختلف بخش چند نفره آنلاین، زامبی و بتل رویال به دست می آورند. در واقع از کلیه حمایت های همه جانبه و اعتماد هواداران تشکر می کنیم. این تازه اول راه است، به این دلیل که ما سفر شگفت انگیز خود در بلک اپس 4 را تازه آغاز می کنیم!

چنانچه به طور جدی به دنبال تجربه قسمت بتل رویال و دیگر بخش های چند نفره آنلاین بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 می باشید، توصیه ما به شما این است که مطالب آموزشی «چگونه همه ی کاراکترهای بازی Call of Duty Black Ops 4 را آزاد کنیم؟» را با دقت بخوانید.

در این مطلب آموزشی به دنبال معرفی کاراکترهای مختلف بازی، به شیوه چگونگی دسترسی به این شخصیت ها پرداخته است و چالش ها و ماموریت های مورد نیاز برای باز کردن هر شخصیت را به صورت کامل توضیح داده است.

لازم به ذکر است؛ نمونه کامل و پایانی بازی پرطرفدار و پر فروش Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ بیستم مهر سال جاری (دوازدهم ماه اکتبر سال جاری میلادی) توسط کمپانی اکتیویژن به طور رسمی روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن4 و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز عرضه شد.

همین طور، هم اکنون با پرداخت مبالغ59.99 دلار،99.99 دلار و129.99 دلار به ترتیب به شما این امکان داده می شود که نسخه های استاندارد، دیجیتال دیلاکس و دیجیتال دیلاکس پیشرفته این بازی ویدیویی را از طریق فروشگاه های پلی استیشن استور، بتل نت و ایکس باکس لایو تهیه نمایید. به این دقت داشته باشید که نسخه کامپیوتر شخصی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 برعکس نسخه های پیشین، توسط شبکه بزرگ و پر مخاطب استیم منتشر نشده و این بازی ویدیویی در حال حاضر در شبکه «بتل نت» برای کامپیوتر بازها قابل دسترس می باشد.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *