آشنایی با برخی از بازی های پلی استیشن 4

آشنایی با برخی از بازی های پلی استیشن 4

معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 4

پلی استیشن4 یکی از محصولات خوب کمپانی ژاپنی سونی می باشد که در نسل هشتم بازی‌ های ویدیویی عملکرد خیلی مناسبی از خود نشان داده و موفق شده از نظر میزان فروش و طرفدار، فاصله خیلی زیادی با رقیبان اصلی خود یعنی ایکس باکس وان مایکروسافت به وجود آورد. در صورتی که شما هم از دارندگان این کنسول بازی هستید در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید، چون قصد داریم تا به معرفی ده مورد از بهترین بازی های پلی استیشن 4 بپردازیم.

Horizon: Zero Dawn

بازی Horizon: Zero Dawn یکی از بازی های تازه ای است که در نسل هشتم رونمایی شده و در نخستین گام خود هم توانست دل افراد زیادی را به دست آورد. استودیوی گوریلا گیمز در این بازی با استفاده از موارد مختلفی بازی ‌های سوم شخص خوبی مثل ویچر 3، متروید پرایم و توم ریدر موفق شده دنیایی شبیه آخر الزمان را با شمار زیادی حیوان رباتیک (!) به وجود آورد که به احتمال زیاد تاکنون در هیچ بازی دیگری آن را تجربه نکرده ‌اید.

God of War

سری بازی ‌های God of War که به طور اختصاصی برای کنسول‌ های نسل ششم، هفتم و اکنون هشتم سونی به روزرسانی شده ‌اند، از همان اول فروش خود با استقبال بسیاری مواجه شده ‌اند. گیم پلی آسان و خوش فرم، کیفیت دیداری منحصر به فرد و اکشن پر هیجان و هر چند تا اندازه ای خشن، از جمله خصوصیات مشخص عناوین این سری می باشد که در آخرین نسخه از آن هم به راحتی پیاده ‌سازی شده است. بازی God of War بدون سریال و هیچ پسوند و پیشوندی به فروش می رسد و تغییراتی که در خصوص سیستم دوربین و اکشن بازی به وجود آورده، این نسخه را وارد فاز کاملاً جدیدی نموده است.

Assassins Creed Odyssey

نسخه Assassins Creed همیشه در میان گیمرها از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و معمولاً همه ی نسخه های آن بازخورد مناسبی از طرف کاربران داشته ‌اند. آخرین نسخه منتشر شده از این نسخه به نام Assassins Creed Odyssey تلاش کرده تا علاوه بر حفظ نمودن همه ی نقاط قوت مجموعه، ایده هایی را هم وارد گیم پلی بازی نماید و تا اندازه زیادی هم در این کار موفق بوده است. Assassins Creed Odyssey برای کنسول‌ های نسل هشتمی مانند پلی استیشن4 قابل دسترس است.

Bloodborne

Bloodborneیکی از بازی هایی بود که حدوداً در روزهای اول نسل برای پلی استیشن4 منتشر شد. این بازی که یک بازی کاملاً تازه و هر چند اختصاصی برای کنسول سونی می باشد، یک سبک مشابه با سری دارک سولز دارد و موفق شده تا دنیایی خاص و فوق العاده را به وجود آورد. گیم پلی جالب و تا اندازه ای دشوار و داستان پردازی خیلی قوی از جمله نکات مثبت بارز Bloodborne هستند.

The Witcher3

چنانچه به دنبال یک بازی بین المللی با شمار زیادی مأموریت اصلی و فرعی، گرافیک زیبا و منحصر به فرد، گیم پلی راحت و … می باشید، در این صورت حتماً باید The Witcher 3 را بازی کنید. این بازی که علاوه بر کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان برای کنسول نسل هشتمی سونی هم تولید شده، شما در نقش کاراکتر اصلی این نسخه یعنی گرالت قرار دارید و شما را درگیر نبرد با نیروهای دشمن می ‌کند.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

بازی متال گیر که نمونه نخست آن برای پلی استیشن1 عرضه شد، در همه کنسول‌ های بازی سونی یکی از نخستین انتخاب ‌های علاقه مندان به حساب می آید. با اینکه حرف و حدیث های بسیاری در خصوص سری پنجم این بازی به وجود آمد و در نتیجه به جدایی تولید کننده سری، هیدئو کوجیما، از شرکت کونامی منجر شد، ولی در هر صورت یکی از بهترین بازی‌ هایی می باشد که در پلی استیشن4 می ‌توانید آن را تجربه نمایید.

Uncharted 4: A Thief’s End

نخستین قسمت از سری بازی‌ های آنچارتد در هنگام عرضه خود موفق نشد زیاد جلب توجه نماید، ولی در ادامه و با برطرف شدن ایرادات و بهبود المان ‌های متنوع بازی، آنچارتد2 به یکی از به خاطره انگیز ترین بازی های پلی استیشن3 تبدیل شد. نسخه سوم هم برای پلی استیشن3 عرضه شد تا این که در آخر در نسل کنونی آنچارتد4 با گرافیک منحصر به فرد و گیم پلی خیلی جذاب خود دارندگان پلی استیشن4 را غرق در شادی ببرد. چنانچه به ماجراهای ناتان دریک و دوستانش علاقه مندید به هیچ عنوان نباید این بازی را از دست بدهید.

DOOM

قسمت نخست از مجموعه DOOM را می ‌توان از موسسان سبک اکشن اول شخص به حساب آورد. این مجموعه در طول سالیان زیاد موفق شده یک گیم پلی‌ هیجان انگیز و خیلی سریع را به علاقه مندان سبک اکشن اول شخص ارائه نماید و همه ی بازی های آن عناوینی موفق بوده ‌اند.

آخرین قسمت که بدون هیچ سریال و پسوند و پیشوندی معرفی شده و به نوعی یک ریبوت برای مجموعه به حساب می آید، علاوه بر کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان برای پلی استیشن4 سونی هم تولید شده و قابل دسترس می‌ باشد. با توجه به این که مجموعه DOOM هیچ وقت داستان درست و حسابی و جالبی نداشته ولی گیم پلی راحت و لذت بخش آن به احتمال زیاد شما را تا مدت‌ ها سرگرم خواهد کرد.

Resident Evil 7

مجموعه بازی‌ های رزیدنت ایول که در سبک بقا و ترسناک قرار می گیرند از زمان پلی استیشن وان در دسترس دارندگان کنسول بازی سونی قرار داشتند و این جریان تا به حال ادامه داشته است. این مجموعه در طول سال ‌های عرضه خود با فراز و نشیب ‌های بسیاری رو به رو بوده و عناوین موفق و ناموفق بسیاری را در آن می توان دید.

کمپانی تولید کننده این مجموعه از بازی ‌ها یعنی کپکام بعد از عرضه دو عنوان رزیدنت ایول5 و6 که موفق نشدند به آن صورتی که باید و شاید نظر طرفداران قدیمی مجموعه را جلب نمایند، در نسخه جدید آن همه تلاش خود را کرده اند تا آن را به جایگاه خود باز گردانند. رزیدنت ایول هفت برای نخستین بار از زاویه دید اول شخص برای جلو بردن بازی استفاده می ‌کند و باید اعتراف نمود که موفق شده تا جو ترسناک نسخه‌ های اولیه را مجدداً به مجموعه باز گرداند.

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *