موبایل

کساد شدن کار و کاسبی اپل در چین/ سود عجیب و غریب 3کمپانی چینی!

کساد شدن کار و کاسبی اپل در چین/ سود عجیب و غریب 3کمپانی چینی!

آن چنان که انتظار می رفت، فروش اپل در کشور چین راضی کننده نبوده است و مورد استقبال چینی ها واقع نشده است. این شرکت معتبر در عرصه تکنولوژی زمان سختی را در کشور چین می گذراند.

گزارش ها حاکی از آن می باشد که این کمپانی به دنبال افزایش عرضه و فروش محصولات خود در کشور چین،یوسته و آهسته قدم بر می دارد تا از رقیب های چینی خود جلو بیفتد ، ولی دوران سخت و مشکل اپل تمام نشده است. در چهار ماهه سوم سال جاری میلادی فروش اپل در چین حدود 7.7درصد می باشد که این مقدار به نسبت سال پیش افزایش داشته است. البته این را باید بگوییم که تا به حال حدود 8.8میلیون آیفون در این کشور به فروش رسیده است. اکنون انتظار می رود با عرضه آیفون X به بازار فروش ، سهم اپل در این کشور افزایش می یابد.

رقابت اپل
رقابت اپل

از طرف دیگر ،  تسلط هوآوی بر بازار موبایل های هوشمند این کشور بسیار بالاست ، به طوری که در چهار ماهه سوم سال جاری میلادی ، تقریباً 22میلیون موبایل به بازار چین عرضه کرد و فروش این کمپانی حدود23درصد رشد داشته است.

هوآوی برای فروش محصولات خود از این تبلیغ استفاده کرده است و خیلی هم مورد توجه قرار گرفت. البته این آمار تا قبل از تولید جدیدترین موبایل های این شرکت Mate 10 و Mate 10 Pro می باشد و با عرضه این محصولات پیش بینی شده است فروش این شرکت چند برابر گردد.

دومین برند پرفروش تلفن هوشمند در چین برند اوپو (Oppo)می باشد که با 18.8درصد از سهم بازار ،  حدود21.6میلیون موبایل فروخته است. برند سوم پرفروش این کشور، ویوو(Vivo) است که با فروش 18.9میلیون دستگاه، حدود 17.6درصد از سهم بازار فروش را به خود اختصاص داده است.

2 دیدگاه در “کساد شدن کار و کاسبی اپل در چین/ سود عجیب و غریب 3کمپانی چینی!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *