سامسونگ و ارائه اندروید اوریو در مورد گلکسی اس9

سامسونگ و ارائه اندروید اوریو در مورد گلکسی اس9

کمپانی سامسونگ چند وقتی است که در مورد نسخه جدید اندروید خود با نام اندروید اوریو تحقیقات گسترده ای را انجام داده و به تازگی نیز خبر از آماده شدن نخستین نسخه این سیتم عامل را داده است. این کمپانی کره ای تصمیم دارد نخستین نسخه این اندروید را در مورد پچمدار آینده خود یعنی گلکسی اس9 امتحان نماید و  این گوشی هوشمند و پیشرفته را که به عنوان پرچمدار جدید این کمپانی معرفی شده است را به نسخه هشتم اندروید مجهز نماید.

گلکسی اس9
گلکسی اس9

در مورد عرضه این محصول جدید سامسونگ اعلام کرده گلکسی اس9 را به همراه محصول جدید ال جی که به نام جی7 معروف است در CES2018  رونمایی خواهد کرد و همین امر موجب شده کاربران این محصولات مشتاقانه منتظر رونمایی از آن باشند.

در خصوص برخی از ویژگی های گلکسی اس9 سامسونگ گفته شده حسگر اثر انگشت در آن به زیبایی قرار گرفته است و توانایی بالایی را دارا می باشد. کمپانی سامسونگ در مورد ابعاد گلکسی اس9 اعلام کرده نسبت ابعاد صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی هوشمند نسبت به بدنه طراحی شده برای آن نود درصد است. البته این کمپانی اعلام کرده گلکسی اس9 از یک طراحی جدید برخوردار نمی باشد و از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مدل های قبل از خود دارد.

گلکسی اس 9
گلکسی اس 9

وب سایت گلکسی کلاب به تازگی گزارشی را منتشر کرده است که بر اساس آن نشان داده می شود که کمپانی کره ای سامسونگ نسخه هشتم اندروید را در مورد پرچمدار جدیدی که قرار است به زودی رونمایی شود اجرا می کند و در صورت پاسخ دهی این محصول قرار است گلکسی اس9 را مجهز به اندروید اوریو وارد بازار نماید. کمپانی سامسونگ چندی است که سعی دارد پرچمداران جدید خود را به بالاترین کیفیت و کارایی وارد بازار نماید به همین دلیل هیچ جای تعجبی نیست که اگر کمپانی کره ای سامسونگ قصد آزمایش کردن اندروید اوریو را در مورد پرچمداران خود داشته باشد.

سامسونگ قصد دارد نسل جدید پرجموداران خود را به این سیستم عامل مجهز کند تا از هماهنگی و سازگاری آن با سخت افزار به کار رفته در مورد گوشی های هوشمند خود اطمینان داشته باشد و هیچ مشکلی در مورد اجرا و کار کردن آن پیش نیاید.

با توجه به گزارشی که از سوی گلکسی کلاب منتشر شده کمپانی سامسونگ نسخه هشتم اندروید را مورد آزمایش و بررسی قرار می دهد و این موضوع نشان می دهد که به احتمال خیلی زیادی گوشی گلکسی اس9 به عنوان جدیدترین نسل پرچمدار گوشی های هوشمند سامسونگ قرار نیست در هنگام عرضه به این نرم افزار مجهز باشد.

البته در مورد این مساله هیچ گونه تعجبی وجود ندارد چرا که کمپانی سامسونگ در هیچ زمانی نتوانسته آخرین نسخه اندروید را به عنوان یک پیشگام عرضه نماید و احتمالا امسال هم همچون دیگر زمان ها خواهد بود و این کمپانی به منوال گذشته عمل خواهد کرد و نباید توقع تجهیز پرچمدار جدید این کمپانی به نسخه جدید اندروید را داشته باشیم.

البته این امکان وجود دارد که نسخه جدید اندروید چند ماه پس از اینکه گلکسی اس9 عرضه شد به وسیله بروزرسانی هایی که در مورد آن انجام می شود می تواند در دسترس افراد قرار بگیرد و این مساله می تواند تا حدودی خیال کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ را راحت کند.

یک دیدگاه در “سامسونگ و ارائه اندروید اوریو در مورد گلکسی اس9”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *