تبلت های اندروید

تبلت های اندروید تب7 وتب7 اسنشال لنوو رونمایی شدند

تبلت های اندروید تب7 وتب7 اسنشال لنوو رونمایی شدند

کمپانی لنوو که یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تبلت و لپ تاپ است طی چند روز اخیر دو مدل از تبلت های خود را از لحاظ قیمتی بسیار مناسب هستند را با نام های تب7 و تب7 اسنشال را معرفی کرد. قیمتی که لنوو برای این دو مدل از تبلت های خود در نظر گرفته است کمتر از یکصد دلار می باشد که برای کاربران می توانند خبر مسرت بخشی به شمار برود.

کمپانی لنوو تا کنون توانسته تبلت های اندرویدی خوبی را روانه بازار های جهانی کند و باید دید مدل جدید تبلت های ارزان قیمت لنوو می تواند موجب جلب رضایت افراد باشد یا خیر؟

تبلت های اندروید
تبلت های اندروید

لنوو تبلت های جدید خود را با کمترین قیمت و در رده تولیدات ارزان قیمت خو.د به مشتریان عرضه خواهد کرد. کمپانی لنوو در مورد تبلت تب7 قیمت نود و نه دلار و در مورد تبلت تب7 اسنشال قیمت هفتاد و نه دلاری را تعیین کرده است که با توجه به کارایی که دارند قیمت مناسبی به نظر می رسد و کاربران نباید انتظار کاربرد زیادی را داشته باشند.

کمپانی چینی لنوو در خصوص تبلت تب7 خود از یک نمایشگر هفت اینچی بهره برده است که رزولوشن1280 در720 پیکسل را دارا می باشد. دوربینی که در پنل پشتی این تبلت قرار گرفته است2 مگاپیکسل بوده اما دوربینی که در پنل جلویی تبلت تعبیه شده است5 مگاپیکسل می باشد. در خصوص این تبلت یک پردازنده چهار هسته ای مدیا تک به کار رفته است که دارای سرعت1.3 گیگا هرتز بوده و می تواند از حافظه ای به اندازه یک گیگا هرتز پشتیبانی نماید و حافظه داخلی که برای آن در نظر گرفته شده است16گیگا بایت می باشد.

تبلت های اندروید
تبلت های اندروید

کمپانی لنوو در مورد تبلت تب7 اسنشال خود کمی ضعیف تر عمل کرده و با وجود صفحه نمایش هفت اینچی که برای آن در نظر گرفته رزولوشن آن را کمی کاهش داده است. این تبلت دارای رزولوشن1024 در600 پیکسل است و پردازنده به کار رفته در آن مدیا تک MT8167D می باشد. لنوو یک رم یک گیگا بایتی را به همراه شانزده گیگا بایت حافظه داخلی برای تب7 اسنشال در نظر گرفته است.

در مورد باتری استفاده شده در این دو تبلت باید بگوئیم لنوو سعی کرده باتری به کار رفته در آن ها قدرت بالایی داشته باشد و بتواند پاسخگویی مناسبی را ارائه دهد. هر کاربری برای استفاده از این دو تبلت جدید لنوو می تواند پانزده ساعت بدون اینکه نیازی به شارژ داشته باشد از تبلت خود استفاده کند. یکی دیگر از قابلیت های این دو تبلت داشتن وای فای است اما هیچ کدام از آن ها قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را ندارند و نمی توانند از اینترنت همراه شما استفاده کنند.

2 دیدگاه در “تبلت های اندروید تب7 وتب7 اسنشال لنوو رونمایی شدند”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *