شارژرهای خورشیدی

بی نیاز شدن شما از پریز برق با شارژرهای خورشیدی

بی نیاز شدن شما از پریز برق با شارژرهای خورشیدی

فرض کنید برای یک ماجراجویی یا یک سفر تفریحی به جایی رفته اید که در آن مکان به هیچ عنوان برقی در دسترس ندارید و از طرفی دیگر شارژ موبایل تان هم در حال تمام شدن می باشد. اما فناوری های امروزه در هزاره سوم دیگر شما را ناامید نخواهد کرد. امروزه شما می توانید با استفاده از انرژی خورشیدی تمام گجت ها و گوشی های هوشمند تان را شارژ نمایید.

شارژر
شارژرهای خورشیدی

حالا که تکنولوژی ، این امکانات را در اختیار ما قرار داده است که می توانیم به راحتی و با تنها استفاده از انرژی خورشیدی لوازم برقی خودمان را شارژ نماییم ، دیگر برای مان سخت است که در هر دوره مصرف برق این هزینه های اضافی را پرداخت کنیم. به علاوه این که ممکن است هر جایی که ما حضور داریم پریز برق وجود نداشته باشد ، یا اگر هم باشد رایگان نباشد. چون در هر صورت شما یک پنل خوشیدی را لازم دارید و این پنل ها هم رایگان نیستند. حالا باید بگوئیم که اگر شما به استفاده از انرژی های پاک علاقه دارید ، برای شروع شارژرهای خورشیدی کوچک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. به ویژه شارژر خورشیدی یولک (Yolk).

شارژر
شارژرهای خورشیدی

در زبان انگلیسی یولک به معنای زرده تخم مرغ می باشد. شارژرهای خورشیدی متشکل از یک ورقه نازک و پنل خورشیدی دولایه می باشد که می تواند کلیه ی لوازم برقی شما را که دارای پورت یو اس بی هستند را شارژ نماید. اندازه این شارژر در حالت بسته شده 9سنتی متر در 19سانتی متر است و ضخامت آن یک سانتی متر می باشد. این شارژرها در دو مدل 5وات و 15وات موجود هستند که قیمت 5وات آن حدود 150 دلار و قیمت 15وات به مبلغ 348دلار می رسد. البته ناگفته نماند که نمونه های مشابه این شارژرها در ایران با قیمت مناسب تری نیز موجود می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *