کامپیوترهای شخصی

کمپانی فوجیتسو قسمت کامپیوترهای شخصی خود را به لنوو واگذار کرد

کمپانی فوجیتسو قسمت کامپیوترهای شخصی خود را به لنوو واگذار کرد

بی گمان کمپانی چینی لنوو در حال حاضر یکی از موفق ترین و پر فروش ترین ها در دنیا شده است. تصمیم جدید این شرکت برای ارتقای جایگاه در این صنعت قابل تحسین است. چندی پیش این کمپانی مطلبی را انتشار داد مبنی بر افزایش سود سه ماهه  خود از سال 2015تا به الان. لنوو در تلاش است تا بخش کامپیوترهای شخصی فوجیتسو را از آن خود کند.

به گفته ی آی تی رسان ، فوجیتسو نیت واگذاری بخش کامپیوترهای شخصی خود را مدت دو سال بود که در برنامه کاری خود قرار داده بود و بالاخره این شرکت لنوو بود که به این درخواست پاسخ مثبت داد و هم اکنون با پداخت مبلغ 157 میلیون دلار  51 درصد از سهام فوجیتسو در اختیار کمپانی قدرتمند لنوو می باشد.

کامپیوترهای شخصی
کامپیوترهای شخصی

به موجب این خرید و فروش قرار شد مبلغ 22میلیون دلار به صورت نقد پرداخت گردد و 112میلیون دلار باقی مانده تا سال 2020به کمپانی فوجیتسو پرداخت شود. کمپانی لنوو انجام این کار را به عنوان امکان سرمایه گذاری و فرصت مناسب برای فروش کامپیوترهای خود می داند. بیشتر افرادی که این شرکت را می شناسند ، به واسطه ی فروش کامپیوتر های آن بوده است.

از ابتدای سال میلادی بود که کمپانی HP جایگاه نخست بیشترین تولید کننده کامپیوترهای شخصی را از آن خود کرده بود ، اما با این کاری که لنوو انجام داد احتمال بازپس گرفتن این عنوان از HP  خیلی بالا رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *